Maar heel de familie is verkeerd en jij niet? Dat is wel opmerkelijk sorry... Hier heeft iedereen last van mijn moeder.....ze heeft geen contact met geen van haar kinderen... maar als iedereen moeite heeft met een persoon...dan zou je toch ook eens moeten denken of het niet aan jezelf ligt?
owkee ene kant snap ik je best, maar ik vraag mij af wat nu eigenlijk het échte probleem is, want lees nu 3 problemen 1 geld 2 vakantie en 3 aandacht, ene kant zeg je ik wil me moeder aan mijn zij, andere kant zeg je eraan te denken om het contact te verbreken, ene kant zeg je ouders waren superblij met de kleine op komst, andere kant zeg je ben altijd het zwarte schaap ze zijn er niet voor me, ik begrijp dat niet goed, en persoonlijk denk ik dat je misschien teveel van je ouders verwacht ten aanzien van je zusje hun gaan met je zus op vakantie (turkije is geloof ik het goedkoopste vakantieland en vooral rond die datum maar goed) dus ik heb het gevoel dat het meer daarom te doen is, dat je zusje meer aandacht krijgt als jij, als jij continue in die slachtoffer rol blijft hangen dan zul je ook altijd het slachtoffer blijven, besef dat jij jou leven heb met jou kindjes en je moeder haar leven, als je bevallen bent loopt de kleine niet weg, en je ouders zijn niet geemigreerd maar op vakantie dus in je eigen berichtje spreek je jezelf een beetje tegen.
Tsjah als ze op vakantie gaan in de periode dat jij moet bevallen... Ze zouden toch noet bij de bevalling zijn? Mischien komt het hun die periode het beste uit...
Als je het gewoon wat duidelijker neerzet hoeft men ook niet verder te vragen hoe en wat. Als jij zo reageert tegen je familie zoals je nu doet dan snap ik wel dat ze daar moe van kunnen worden. Misschien zou je daar eens naar moeten kijken, naar je gedrag, je manier van reageren. Dat het niet leuk is dat ze rond jou uitgerekende datum op vakantie gaan dat snap ik maar aan de andere kant snap ik niet dat je je daar druk om maakt, je geeft aan geen goede band met ze te hebben dus dan zoek je toch iemand anders waar je je dochtertje kan achter laten?