Is er toevallig al iemand al naar deze film geweest? Zag dat de leeftijd op 6 jaar stond maar mijn zoon is bijna 5. Er draait echt verder niks voor hem. Hij kijkt op you tube altijd naar van die mario filmpjes, hij is dol op video games. Dus leek me wel leuk voor hem. Maar ja als de film te heftig is. Dus iemand geweest en kan ik daarheen met hem?
Ik heb hem nog niet gezien, maar hier vind mijn 3,5 jarig zoontje films als Shrek, how to train your dragon etc geweldig. Deze zijn ook voor 6 jr en ouder. Mijn zoontje is niet snel bang wat spannende stukjes betreft. Dus ik zou fijn naar de film gaan. Maar ik weet niet hoe jou zoontje reageert op spannende stukjes? Dit is wel een disney film, dus het valt vast wel mee!
Ik heb hem gezien met 2 kids van 10 en 7 jaar. Ik vond over het algemeen wel een aantal spannende stukjes in zitten, maar de kids die ik bij had zijn ook vrij bang aangelegd. Verder vond ik het wel een leuke fillm met een grappig verhaal.
Bedankt, maar ik lees net dat hij bij ons in Almere alleen in het 3D draait. Dus dat zie ik niet zo zitten, dacht dat er ook een gewone versie van was.