Teleurgesteld!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Mama13, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama13

Mama13 Actief lid

12 dec 2012
    148
    4
    18
    Hallo allemaal, zoals ik al eerder een ander onderwerp plaatste zou ik de 26e eigenlijk ingeleid worden ivm met groeiaxhterstand van de baby. Vandaag is het kindje weer gemeten en blijkbaar is hij opeens flink gegroeid en mag ik terug naar de vrrloskundige ipv dat ik blij ben ben ik dus flink teleurgesteld want ben vandaag 37 weken dus het kan nog even duren... Ik moet dit even delen, zijn jullie het al zat?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik zou vooral blij zijn dat het kind geen groeiachterstand meer heeft en zelf mag bepalen wanneer hij / zij geboren wordt... dat is tenslotte toch het beste voor iedereen.
    Natuurlijk ben je het zat... zo hoort het ook.. dan kijk je uit naar de bevalling

Succes

3. Mama13

Mama13 Actief lid

12 dec 2012
    148
    4
    18
    Ja het is niet dat ik niet blij ben natuurlijk wil ik een gezond kindje! Maar misschien door mijn hormonen ik had me er zo op ingesteld! En heb al een week last van voorweeen vandaar..

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Oh, maar we snappen je heel goed hoor. Die laatste weken zijn ook hel maar bedenk maar even dat je straks geen nacht meer doorslaapt, continu een kind aan de borst hebt, niet weet wat die huiltjes nu betekenen, moeders en schoonmoeders die niet weg te slaan zijn, naweeën, vloeien, kraamtranen, aambeien, lekkende borsten, stuwing, vieze luiers etc... ach, de weken VOOR de bevalling zijn zo gek nog niet ;)

Enne.. wie weet haalt je die 26e niets eens :)

5. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht

Hahaha....oh ja..... Zo was het;)
    Waarom wilden wij dit ook Alweer?;)

6. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16

haha
    En toen stonden we allemaal weer even met beide benen op de grond :p

7. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ooow ik zou dat nu geweldig vinden whaha. Met al 2 kinderen ben ik wel wat gewend ;)

8. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    haha nou zo heb ik het helemaal niet ervaren hoor!
    geef mij maar liever 10 x kraamweek. hier vond ik de laatste
    loodjes vreselijk en zwanger zijn echt niet mijn hobby.
    en nu weer niet hihi ben blij als ik me baby in me armen heb
    en me eigen lichaam weer terug.

9. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hahaha zooooo true :p:D

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Fijne peptalk zeg, denk niet dat iemand hierop zit te wachten.
    Ts kan me voorstellen dat het teleurstellend is dat de bevalling nu wordt uitgesteld, maar gelukkig gaat het goed met je kindje.
    Heel veel succes met de laatste loodjes!

11. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Zo is dat! En een dysmatuurtje krijgen is echt niet zo leuk hoor! Heel vaak per dag wordt je kleintje in de hiel geprikt, zelfs als ze al pimpelpaars zien! Je kind ligt in de couceusr en niet naast je, de kraamweek is een stuk onzekerder dan met een gezond kindje, de bv wil niet altijd goed slagen, vaak krijgen ze een sonde etc.. Etc...

Alle laatste loodjes zijn moeilijk en het is heel vervelend dat je niet ingeleid wordt, maar een dysmatuurtje heeft ook weleens problemen door de inleiding oa zuurstoftekort.

Probeer nog even van je rust te genieten en wie weet komt het vanzelf wel eerder of wordt je alsnog ingeleid!

De baby komt, hoe dan ook! En geduld wordt beloond! Sterkte met de laatste loodjes!

12. Mama13

Mama13 Actief lid

12 dec 2012
    148
    4
    18
    Allemaal heel erg bedankt jullie humor maar ook eerlijke verhalen pept me op! En toen ik net hem lekker weer voelde bewegen is het ook fijn het zo dicht bij je te hebben... Hoe ervaren jullie de laatste loodjes?

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hahaha, nou ik word er zelf gek van van het commentaar.
    Continu krijg ik te horen dat ik er nog maar van moet genieten, want als de baby er eenmaal is....net of er een duivelsgebroed in me zit.;)
    Ik weet zelf ook wel dat de 1e periode zwaar kan./zal zijn. Heb er voor gekozen om borstvoeding te geven, dus dat worden gebroken nachten.
    Maar waarom moet dat toch telkens weer worden ingewreven?
    Heb 7 lange jaren ellende gehad om überhaupt zwanger te raken, dus ik weet hoe sterk ik ben...

Ik ben nog niet zo ver dat ik kan spreken over laatste loodjes. Ik slaap nog prima,buik zit niet in de weg.
    merk wel dat 'even' boodschappen doen en daarna een wandeling maken met de hond niet erg verstandig is. Heb veel harde buiken en krijg dan ook last van rug/ billen.
    Maar dan doe ik een stapje terug en dan gaat het wel weer.
    Maagzuur, daar bijt ik me al maanden doorheen. Die paar weken lukt ook nog wel.
    Ik heb natuurlijk wel 'geluk' dat het mn eerste zwangerschap is, dus geen kindertjes die aandacht zuigen terwijl ik doodmoe ben...

14. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Mama13, ik kan me heel goed voorstellen dat je een beetje teleurgesteld bent! Jij had je er helemaal op ingesteld om na de 26e jouw kleine wondertje vast te kunnen houden en nu gaat dat waarschijnlijk niet door.

Dat staat los van dat jij natuurlijk liever hebt dat jouw baby goed groeit en zelf mag bepalen wanneer hij/zij komt. Tenminste dat zou ik hebben.

En inderdaad: wie weet komt de baby zelf wel rond de 26e!

15. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe

Mee eens!

16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik ben het zwanger zijn echt nogniet zat, maar kijk wel uit naar de bevalling hoor! ( niet dat ik letterlijk sta te springen van vreugde natuurlijk, maar ben niet bang.)

17. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Onze kleine heeft ook een grote achterstand gehad en afbuigende groei. Moet elke week naar het ziekenhuis en ben al vanaf week 28 verplicht thuis. Nu is de kleine ook ineens als een Speedy Gonzalez gegroeid! En hoef ik ook niet meer ingeleid te worden. Ik hoef trouwens niet meer terug naar de vk en beval nog steeds met medische indicatie ondanks dat de baby safe zit nu.

Ik ben echt heel blij dat hij niet eerder komt hoor! Dat wil je echt niet. Mijn zusjes baby was ook dysmatuur en kon dus ook niet lekker naar huis na de bevalling.
    Snap dat het teleurstellend is dat je nog even moet wachten, maar het is wel gezonder voor je kindje zo.
    We moeten nog even geduld hebben! :)

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek

Haha, dit is echt een opbeurend bericht;):p

19. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik snap wel dat je teleurgesteld bent, je had eindelijk een datum om naar uit te kijken en nu is het een "verassing" wanneer het komt. Maar..

mijn kindje had ook een groeiachterstand, ze heeft het wat ingehaald doordat ik 10 weken plat op bed heb gelegen, toen ze eenmaal was geboren kreeg ik haar niet op mijn buik, ze werd direct meegenomen naar de kinderafdeling. ik had me een heel andere kraamweek voorgesteld.

probeer nog maar even van het heerlijke gevoel in je buik te genieten. je baby komt echt wel, hoe langer in je buik des te beter voor de baby

20. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik zou juist blij zijn!

Lekker zeg dat je kindje mag komen wanneer hij er klaar voor is!!

En inderdaad heel flauw, nu stuiter je omdat je je kindje vast wil houden, maar de eerste weken heb je zoiets van: waarom had ik zo'n haast met bevallen?

Na een jaar (ja zo lang duurde het hier voor ze doorsliepen) ga je de eerste doorslaapnacht echt vieren, geloof me!

Deel Deze Pagina