Ik snap dat je baalt, maar je had het kunnen weten dat het mogelijk niet zo mooi zou uitvallen. Een voorbeeld op een computerscherm is altijd plat en kan een ander beeld geven van hoe het er echt uit komt te zien. Kan je de bladzijden niet wat platter maken? De middenlijn voorzichtig aan duwen? Dit is dus de rede waarom ik nooit een foto over 2 pagina's verdeel of ik moet zeker weten dat het plat word gebonden.
maar dat is toch niet zo gek? Je hebt allemaal gezichten op de middenpagina geplaatst. Dat is natuurlijk wel een heel verschil met een arm. Dan is het logisch dat die mooier doorloopt gezien de lengte. Het is natuurlijk balen ,maar goed wel logisch dat dit is gebeurd natuurlijk.
@TS: Dit is de reden waardoor er voortaan vlak inbinden van de boeken bestaat als optie bij bijv Hema fotoalbum, en wat hij hebt is "gewoon" inbinden. Bij vlak inbinden loopt het vaak wel netjes door
Klopt, ik ging er dus ook vanuit dat dit dus plat zou zijn (ook doordat die vlakken waar fotos in moesten al stonden en dus over 2 pagina's verdeeld). Misschien een beetje naief...
Oké er valt dus een stuk weg van de foto's? Sorry ik kijk op mijn telefoon ik kan het niet zo goed zien.
Heel vervelend voor je Maar heel eerlijk, ik zou het zo nooit gedaan hebben.. Je kan natuurlijk altijd proberen je geld terug te vragen, en een nieuwe te maken. Nee heb je, ja kun je krijgen.. Toch?
waarom had je de foto's dan niet zo gedaan zoals in mijn voorbeeld? dus niet verdeelt over 2 pagina's, maar op 1 pagina de grote horizontale foto, dan zie je de foto toch groot en duidelijk
Je kan de vlakken zelf maken zoals je ze wil met de software, bijv 2 per pagina, 4 per pagina, 1 per pagina, etc. Ook fotokaft of achtergrond etc
volgens mij was het resulaat beter met een platte versie dat de naad doorloopt ipv het standaart want dan valt altijd alles in die vouw
Jeetje balen zeg!! Ik had er ook nooit aan gedacht als ze dit ook als voorbeeld op de site doen dat het anders uit zou pakken. Ik vind het dan ook niet jou eigen schuld en vind dat sommige dames hier redelijk hard reageren. Je kan toch niet overal verstand van hebben? Als een site die optie aanbied mag je er van uitgaan dat het er ook mooi uitziet. Ben benieuwd wat de site als antwoord gaat geven.
Hoezo, je kunt toch met gewoon gezond boeren verstand ook wel bedenken dat een gezicht precies in het midden van de boekvouw wel eens niet zulke mooie plaatjes op zouden leveren. Misschien was het voorbeeld JUIST met een platte binding optie, en heeft TS dat niet besteld. De foto waarbij de arm over het midden loopt, is toch prima? En dat komt echt alleen om dat de rechte lijn daarin visueel veel beter uitkomt. Een gezicht dat een stukje mist, ziet er gelijk heel anders uit.
Nou als een site die optie aanbied vind ik dat je ervan uit mag gaan dat het er ook zoals het voorbeeld uit komt te zien. Ik ga er dan wel vanuit dat ts het zo heeft besteld zoals het dan ook op de site aangegeven staat bij dat voorbeeld.
er was verder geen optie hoor. dit was dus NIET de site van de hema. (waar ik normaal dus wel altijd bestel..)
Mee eens. .. als er geen waarschuwing bij staat vindt ik dat het geleverd moet worden zoals het voorbeeld laat zien. .
Guttegut wat een gekat weer hier zeg... Ts zon foutje zou ik ook gemaakt kunnen hebben hoor! Zou er ook niet zo snel bij stil staan. Wellicht een mailtje idd naar bedrijf en wie weet kunnen ze voortaan een waarschuwing erbij zetten!
Hè, wat vervelend zeg. Bij deze site kan je trouwens wel foto's doorlaten lopen op een andere pagina. Deze boeken worden op een aparte manier gebonden. Fotoalbum maken op écht fotopapier | Uw fotoboek van Top kwaliteit