Hai dames, Ik kom er niet uit, wie kan mij helpen? 31 augustus ben ik voor t laatste ongesteld geworden, ik loop in het ziekenhuis dus ik heb op 16 sept pregnyl gespoten en weet daarom zeker dat mijn ei op 17 sept gesprongen is, heb het ook gevoeld. Hoe lang ben ik dan nu zwanger? Want ik kom er volgens berekening gewoon niet uit! Zal wel aan mij liggen... Bedankt alvast! Liefs Guusje
Wel he!! Ik was namelijk in t ziekenhuis en darlar vertelde ze me dat ik nu 4+ 5 ben maar dat klopt dus volgens mij niet! Wel als je alleen naar mijn laatste ongidag kijkt, maar omdat ik pregnyl heb gespoten zie je dat mijn cyclus dus langer is.. Ik heb over 2 weken een eerste echo, dan ben ik 6 wk en 2 dg, is dit niet te vroeg?
Mama Tuttebel: jij ook een miskraam gehad zie ik.. Ik ook hiervoor, 2 zelfs, 1 met 8 weken en 1 vmk.. Nu op van de zenuwen! Hopelijk is er 17 okt al wat te zien!!
Vroege echo! Maar niet gek hoor als je in de mmm zit! Ik duim voor een mooie echo. Mbt de angst voor dat t mis gaat herken ik wel... vorig jaar met 6.4 weken een vmk en met 11.3 weken een missed abortion gehad.... daarom nu ook extra spannend of het nu wel goed gaat!
Jij ook gefeliciteerd!!! Wanneer krijg jij je echo? Spannend he.. Pfff, liefst val ik in slaap en word ik wakker als ik 12 welen ben!
Ik 23 oktober maar dan nog op de ivf poli... mag daarna pas over stappen naar het wkz voor het vervolg. Maar idd.... wou dat t morgen al 12 weken was!