Teleurgesteld

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovieyou, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Wat raar dat jullie meteen een inwendige echo kregen en ik daarvoor een nieuwe afspraak moet maken als dat nodig is? Ik vind het maar een beetje vreemd. Is toch een kleine moeite? Anders sturen ze mij met grote vraagtekens naarhuis..

2. Frumelke

Frumelke Actief lid

29 mei 2013
    188
    2
    18
    limburg
    Ik heb maandag een uitwendige echo gehad, geen hartje te zien het is nog heel pril, wel een mini vruchtje. Vandaag inwendig in het ziekenhuis, (medische indicatie).
    Mijn vk heeft een ouder apparaat waar ze geen inwendige echo mee kan maken, misschien daarom een andere afspraak op een andere locatie?

3. AnElisa

AnElisa Actief lid

5 nov 2013
    198
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerker
    Utrecht
    Ik heb met 6.2 weken een uitwendige echo gehad en we zagen een garnaaltje mét kloppend hartje!

4. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Bij mij afgelopen maandag de echo gehad, was 7 weken en 1 dag en zowel inwendig als uitwendig zag je het hartje kloppen. Het beeld was alleen duidelijk inwendig met het hartje was beide keren niet te missen!

Succes!! En geniet!!

5. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Bij mijn zoontje heb ik ook rond die tijd mijn eerste echo gehad en die was uitwendig, er was een hartje te zien :)

6. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg

Dan is het met de goede apparatuur wel te zien hoor! Ik ben kleiner dan jou en heb meer kilo's! En ze konden het zoals gezegd in mn vorige bericht met 7 weken en 1 dag uitwendig ook goed zien, het hartje ook! Inwendig was natuurlijk wel net iets duidelijker

7. lovieyou

Oke ik ben heeeel benieuwd nu!! Was het al maar 14 mei..

Ik ben vooral benieuwd omdat ik me niet echt zwanger voel. Ik heb alleen steeds wat menstruatieachtige krampjes en steekjes en wat pijnkijke borsten.

8. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Dat gevoel van niet zwanger voelen herken ik! Maar sinds ik de echo heb gehad voel ik me harstikke zwanger! Maar geen zorgen als de testen het zeggen is het echt zo hihi maak je er maar niet te druk om
    Heeeeel veeel succes en plezier de 14e! Dat de dagen maar snel om mogen gaan

9. lovieyou

Dankje Lynnetje, heel lief van je! Net de woorden die ik nodig had..

10. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    Hier met 6+3 een uitwendige echo met kloppend hartje :) Succes!

11. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Bij de verloskundige van mij is alleen uitwendige echo mogelijk. De inwendige echo moest ik laten doen in het ziekenhuis. Dus niks raars aan hoor... Niet alle echo apparaten kunnen ze namelijk ook inwendig gebruiken!

12. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Waarom al zo vroeg een echo? Mijn VK doet dat pas bij >8 weken, vnl omdat ze bij een kloppend hartje bij 4-7 weken geen 'garantie' geeft, maar bij 8+ weken het vaak wel goed zit....
    Mijn echt was dan ook met 8 weken. Uitwendig een mooie, wiebelende Uk mét sterke hartslag!

Deel Deze Pagina