Wat fijn hoe je zus reageerde! Natuurlijk is ze verdrietig, maar ze gunt het jou! Dat zou je moeder ook moeten doen!
Fijn dat je zus zo reageerde, dat is lief van haar (en van jou hoe je t aangepakt hebt!) Is je moeder al wat bijgedraaid?
Mijn moeder heeft denk ik van mijn vader gigantisch op d'r donder gehad want gister kwam ze aan om ons te feliciteren en te praten, ik heb haar gezegd dat ik het fijn vind dat ze langs komt maar dat ik ondanks alles enorm teleurgesteld ben in haar en dat ze me echt verdriet heeft gedaan met haar reactie...ik kon het ook niet uit mijn mond krijgen dat het prima was zo, ik vond en vind het nog steeds heel vervelend hoe ze reageerde!
Wel fijn en wat goed van je vader! Ik snap ook wel dat niet meteen weer koek en ei is hoor, dit hakt er toch in.
Sorry hoor, maar dit is niet de manier hoe ik zou reageren als moeder zijnde. Je moet geen partij kiezen en zeker niet om een zwangerschap. Ik vind het gemeen van je moeder. Dit mag je haar ook best kenbaar maken. Misschien heeft ze het zelf niet door?! Jullie hebben allebei recht op geluk, ook heeft iemand moeite om zwanger te worden. Daar kan jij niks aandoen. Dit moet je zus ook begrijpen. Jij moet haar steunen en zij jouw.. praten overelkaars gevoelens en voorak praten, gaat helpen. Anders krijg je allemaal conflicten met elkaar. Dat zal jammer zij . Mijn tip: spreek af en praat met elkaar en vooral ook dat jij het begrijpt maar dat ze jouw ook moeten begrijpen. Goodluck!