Frustratie van hier tot Tokyo!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Acem, Jun 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    Vandaag stond gepland dat de babykamer bezorgd zou worden door baby-dump! Ik heb 2 weken geleden met een medewerker gesproken en zij gaf aan dat ze hier om 15.00 uur zouden zijn!
    Ik van m'n werk eerder naar huis, kom ik hier aan om 14.40 uur.

Ik zie op het matje iets van een kaart liggen maar geef er in eerste instantie geen aandacht aan! Later zie ik dat het van de baby dump is en werd daarin verzocht om contact op te nemen met de zaak!

Dus ik bellen, verteld de medewerker doodleuk dat ze al waren geweest, om 14 uur al!!!!!!!
    Waarom spreek je in vredesnaam een tijd af!
    "Ja mevrouw, dit is een indicatie tijd die wij geven" en op de mail hebben we dat laten weten!!! Ik die mail gelezen staat er een tijdstip van 14.45 dat ze zouden komen! Verder niets over indicatie!!!

Ik mijn partner gebeld, super geïrriteerd dat ze al geweest waren, hij weer baby dump gebeld van waar het allemaal op slaat en dat mensen ook gewoon werken en dus niet de hele middag thuis zitten te wachten tot er iets bezorgd wordt! Komen zij met het verhaal dat twee adressen hadden afgebeld waardoor hij eerder bij ons kon komen!

Wat een belachelijke toestand!! Nu moeten we dus weer wachten tot zij bellen voor een nieuwe afspraak!!!!!

Grrr! Dit moest ik ff kwijt!:x

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Daar zou ik ook geïrriteerd over zijn. Je spreekt niet voor niks een tijd af.
    En 14:00 is nog steeds geen 14.45. Dan hadden ze je moeten bellen dat ze er eerder zouden zijn, had jij misschien eerder weg kunnen gaan van het werk.

Hoelang gaat het nu duren voordat ze opnieuw bezorgen?

3. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    Ja zij zullen er nog over bellen. Dus nu staat er niets. Ja en ik vond het dus ook waarom bel je dan niet ff!

4. Amelien

Amelien Bekend lid

Apr 4, 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Heel vervelend zeg. Hier ook verschillende keer een andere tijd doorgekregen van de babydump, via brief, telefonisch en via de mail.

In de mail die we op het laatst (dag van te voren geloof ik) kregen stond de 'definitieve' tijd en daar stond bij dat je rekening moest houden met 2 uur eerder of 2 uur later.

Vervelend dat dit bij jullie niet duidelijk gecommuniceerd is.

5. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    Pff!! Zelfs dat stond niet in de mail! Eerder of later

6. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    En ik had me er al helemaal op ingesteld dat het kamertje lekker af zou zijn vandaag! Wil zo graag spullen een plek geven! Pfff

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ohh sorry maar ik moest ook lachen bij je openingspost. De irritatie spet van het scherm af en ik moest toen toch even aan de hormonen denken.
    Het is gewoon een grote teleurstelling dat je je spulletjes nu niet hebt. De miscommunicatie is irritant. Maar relax :) hoe groot is het drama als het een week later is. Adem in adem uit.

Hopelijk heb je je spulletjes alsnog snel in huis

ps waarschijnlijk zou mijn reactie in jouw situatie hetzelfde zijn ;)

8. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    Haha het zal vast wel dat de hormonen een rol spelen, ik ben overigens inmiddels afgekoeld en kan opnieuw helder nadenken!;)

9. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,753
    9
    38
    Female
    x
    Oehh zuur ja, maar inderdaad hier werd ook duidelijk gecommuniceerd dat ze ook 2 uur eerder of 2 uur later konden komen, ze zouden in eerste instantie om 08.00 uur komen, dus zat ik daar om 06.00 in mijn pyjama op de bank. :D

Liefs,

10. Kimmiej01

Kimmiej01 Lid

May 19, 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begreep van de vrouw aan de telefoon dat ze 1x per 2.5/3 weken in een bepaalde regio komen..
    Dit weet ik omdat de datum dat ze zouden komen wij er niet waren! Wilde een andere datum maar dat zou meteen dus 2.5/3 weken later zijn... gelukkig schoonouders kunnen vragen om hier te komen zitten...

Hopelijk kunnen ze bij jullie eerder komen...

11. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Jaaaaa de baby dump!!! Hier ook twee kamers bij ze besteld en de afspraak maken voor levering was voor beide een groot probleem. Eerst kreeg ik na twee weken van de bestelling al een bericht wanneer ze wilde leveren toen werd dat geannuleerd omdat het bedje er niet bij zat.. oke! Dus ik bellen van joh wanneer komt hij dan ja dat wisten ze nog niet! Dus ik aandringen want we willen die kamer gewoon op tijd hebben. Ja ik kon een andere kamer uit gaan zoeken die direct leverbaar was, wilt u dat?? WTF! Ik die prutsert aan de telefoon ff verteld dat je een vrouw met nesteldrang niet ff moet gaan vertellen dat ze haar met zorg uitgezochte kamertje maar even moet veranderen... snapte hij niks van!
    Uiteindelijk heb ik hem hoor! 4 wkn later dan gepland maar hij is er! Toen ik laatst in de babydump zelf was nog even met een verkoopster gesproken.. die zei zich rot te schamen voor het plan kantoor. Ze doen zo hun best om kamers ed te verkopen en op het plan kantoor behandelen ze de klanten als oud vuil. Het is dus helaas algemeen bekend!
    Hoop dat je de kamer btje rap krijgt dit kan toch gebeuren??
    Succes met die stijve harken ;)

12. VSC

VSC Niet meer actief

Ik snap je frustratie, maar bij mij gaat t altijd zo eigenlijk .. je kan zoiets beter doen op een dag dat je echt vrij bent.
    Of die geweldige indicaties van "we komen tussen 8:00 en 18:00"

13. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ooh ik zou woest zijn!
    Maar ik neem voor de zekerheid altijd een dag vrij voor zulk soort dingen.
    Al snap ik best dat dat niet altijd mogelijk is voor iedereen.

14. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant

Verschrikkelijk!!!

15. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant

16. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    Bloeddruk was meteen gestegen van de ergernis! :$

17. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Hehe zoo herkenbaar! Adem in adem uit :D.
    Hopelijk komen ze snel de meubeltjes bezorgen!

18. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Vervelend! Hier precies hetzelfde met de baby dump!
    Vervolgens moest iets nageleverd worden en gaven ze een indicatie tijd, ik was van te voren even boodschappen gaan doen en heb de hele dag gewacht. . Uiteindelijk gebeld en wat bleek : de buren dachten schijnbaar dat wij op vakantie waren dus ze zijn gewoon weggegaan, niet eens een briefje achter gelaten.

19. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Herkenbaar!

We hadden een datum (op een vrijdag) afgesproken wordt ik een week eerder op een dinsdag gebelt waar ik was?!? Uhm op mijn werk waarom? Ja ik sta voor uw deur. Duidelijk gezegd dat we op vrijdag *datum* hadden afgesproken.

Nou chauffeur wist van niets! Daarna nogmaals gebeld voor een volgende afspraak. Wilde ze hem weer op een dinsdag zetten. Terwijl ik duidelijk had gezegd op dinsdags kan ik nooit!! Uiteindelijk is hij alsnog op de vrijdag die afgesproken was gekomen😜

20. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

Sep 24, 2014
    1,111
    333
    83
    Female
    Gastouder
    Amersfoort
    Hier moet ik ook eerder naar huis ivm de levering.
    wel aangegeven dat ze niet voor 14 uur moeten komen ivm werk.
    ze geven inderdaad een indicatie.
    nu moet ik zeggen dat als ze zeggen om 15 uur te komen dat ik toch wel vanaf 14.00 thuis zou willen zijn simpelweg omdat er dus inderdaad mensen kunnen afbellen en het leveren soms sneller gaat dan verwacht.
    maar nu ben ik soms ook wel een steesskip en zou ik 20 minuten voor de levering thuis zijn te kort vinden :p

Share This Page