Rare cyclus wat te doen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by HMT, Oct 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HMT

HMT Actief lid

Feb 26, 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames ik heb erg rare cycluse
    Soms 47 dagen soms 18

Ik gebruik ovu testen en word soms al 3 dagen na ovu ongesteld en soms 10 dagen erna

Ook denk ik een innestelings bloeding gehad te hebben afgelopen maand maar ook dat weet ik niet zeker het waren maar 3dagen een paar druppels en meer niet (normaal ben ik heel heftig ongesteld)

Ik heb al 1 kindje en toen had ik cyclusse van precies 30 dagen altijd
    Nu na mn bevalling 3 cyclusse van 30 gehad en daarna altijd rare cyclusse

Wat zouden jullie doen? Ik twijfel om de huisarts te bellen

We willen heel erg graag een 2de zsm maar als ik 3 dagen na mn ei soms al ongesteld word kan dat niet egt slagen

2. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    1,238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Ik zou gewoon even naar de ha bellen, het is ook al weer enige tijd terug dat je bevallen bent dus verwacht niet dat je lichaam nog aan het resetten is of zoiets. Maar goed, zeg nooit nooit. Met een LF van 3 dagen is het volgens mij vrijwel onmogelijk om zwanger te worden, want voor het eitje bij je baarmoeder is, wordt het baarmoederwand slijm al afgebroken in deze situatie. Kan ook zo zijn dat je eisprong veel eerder was he? Heb eens een wetenschappelijk artikel gelezen over een testgroep waarbij vrouwen waren die al op CD 6 of 7 een ovulatie hadden.....EDIT; lees dat je ovu testen gebruikt, dan is het echt een gek verhaal :(

Wanneer jij je onzeker voelt mag je altijd de HA bellen, dan weet je waar je aan toe bent dus ik zou het gewoon lekker doen. Niet geschoten is altijd mis ;) succes!

3. Homeland

Homeland Niet meer actief

Kan nooit kwaad om je huisarts te bellen. Succes!

Share This Page