Tips aub!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kav, 14 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kav

Kav Lid

18 dec 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

ondanks ik weet dat jullie mij gaan adviseren om een test te halen wil
    Ik toch eerst mijn verhaaltje kwijt, want ik kan het met niemand delen, ik heb 13 maanden lang een relatie met mijn vriend.
    We hebben regelmatig onveilige seks, dus wat dat betreft... Ik ben 15 dagen overtijd, dik 6 weken dus niet meer ongesteld geweest, wat wel zo is, ik ben nu 2/3 maandjes gestopt me de pil, had sindsdien wel gewoon 1 x de maand 2 dagen kort menstuatie, maar het was iedergeval regelmatig! Uit mijn hoofd weet ik het niet meer precies.. Maar 1 week geleden (denk ik) had ik een test gedaan. Negatief dus. Ik denk ook dat dat 6 dagen was na mijn NOD.. Kan ik ondanks dat ik 6 dagen na mijn NOD nog negatief had getest toch zwanger ben? Dat als ik nu test het nog positief kan worden? Want zo ja koop ik wel een test, als dat bijna niet mogelijk is wacht ik gewoon op mijn volgende menstruatie! V
    Verder bij de klachten: vollere en een beetje pijn in de borsten, steekjes in mijn hoofd.

Met vriendelijke groet!

2. Flashlight

14 feb 2016
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Kav,

Ik zou toch een tweede test doen, dan ben je zeker... Vollere en pijnlijke borsten had ik bij mijn eerste zwangerschap ook, dus dat gegeven samen met het uitblijven van je menstruatie kan op een mogelijke zwangerschap wijzen. Een extra test zal je de nodige zekerheid geven.
    Groetjes

3. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie een kinderwens? Ik neem aan van wel toch aangezien jullie regelmatig onveilig vrijen?

Dan zou het heel goed kunnen dat je zwanger bent. Toch echt even een test halen.

4. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Het enige wat je kan doen is een test halen of naar de huisarts bellen/gaan lijkt mij. Succes!

5. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Ja dat kan zeker want 6 dpo is nog te vroeg om te testen.... Ik zou wel nog een test halen als ik jou was dan heb je in elk geval duidelijkheid....Succes

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Het was 6 dagen na NOD. Dus 6 dagen overtijd.

Maar inderdaad, als jullie regelmatig vrijen zonder voorbehoedmiddel ( Hopelijk wel een stabiele situatie en een kinderwens? ) dan is de kans dat je zwanger raakt. En soms reageert een test pas vrij laat, dat was bij mn dochter ook toen ik zwanger was van haar.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Houd er rekening mee dat je nog maar net hooguit 3 maandjes gestopt bent met de pil. Ook als je 2x regelmatig ongesteld bent geweest kan je cyclus alsnog op hol slaan waardoor je nu een langere cyclus hebt. Het kan wel tot een jaar duren voordat je pas echt kunt zeggen of je een regelmatige cyclus hebt of niet.

Nogmaals testen. Is die nu nog steeds negatief, dan ben je helaas nog niet zwanger, maar dan ben je waarschijnlijk gewoon nog aan het ontpillen.

8. Kav

Kav Lid

18 dec 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas, ben vandaag ongesteld geworden. Dan maar naar het volgende rondje!

9. Kav

Kav Lid

18 dec 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar bedankt voor jullie tips!!

Deel Deze Pagina