teleurgesteld?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door EvdP, 23 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik was er tijdens mijn zwangerschap van overtuigd dat we een meisje zouden krijgen. Toen de gyn hem uit mijn buik tilde en zei: "gefeliciteerd met jullie zoon" toen was ik echt heel blij verrast. Dit kwam ook omdat ik met 36 weken bevallen ben dmv een ks omdat ik zwangerschapsvergiftiging had. Ik wilde alleen nog maar dat het goed met hem zou gaan. Wat een eventuele tweede betreft lijkt een meisje mij heel leuk (van elk een) maar ook een jongen lijkt mij heel leuk. Dan worden we een echt jongensgezin!

2. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Wij wisten tijdens mijn 1e zwangerschap rond 20 weken al dat we een jongetje zouden krijgen. Waren we allebei heel erg blij mee. Ik kon me toen niets voorstellen bij een meisje...konden geen leuke namen verzinnen enz enz. Nu ben ik zwanger van de 2e en heb ik heel erg het gevoel dat het een meisje is. Nog een paar weekjes en dan weten we of dat klopt haha. En nu is het omgekeerd; nu zie ik overal leuke meisjeskleding, kan namen genoeg verzinnen ( voor een jongen niet ) enz enz...

3. ma21

ma21 Lid

8 mei 2007
    52
    0
    0
    ik had bij de eerste een sterk gevoel dat het een meisje zou worden, en hoopte dat ook. En jawel hoor ons gevoel was goed, we hebben nu een geweldige meid van alweer ruim 2 jaar oud.
    nu ben ik net zwanger en nu hebben we alweer het gevoel dat het een meisje wordt. Maar deze keer heb ik niet dat ik eigenlijk wil dat het een meisje word, een jongetje lijkt me ook leuk, maar nog een meisje erbij ook wel.
    we wachten gewoon af!
    Maar ik kan het dus gaat begrijpen dat je eigenlijk een beetje een voorkeur hebt.

groetjes, Maaike

4. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ik heb al een zoontje van 3 en mijn gevoel zei nu dat ik zwanger ben van een meisje.toen ik bij de 20-weken echo zag dat het toch een jongetje is vind ik dit geweldig.als het een meisje was geweest dezelfde reacktie.was al helemaal gelukkig dat het mannetje gezond is voor zover ze het konden zien.
    mijn zoontje was er minder gelukkig mee.die wilt nog steeds een zusje.

iedereen reageert zo op zijn eigen manier

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik heb nog geen kinderen, maar het zou mij echt een zorg zijn of het een jongetje of een meisje is. Als het een meisje is en ze lijkt op mij speelt ze toch niet met poppen en zit ze hutten te bouwen, hahaha.

Ik zou er niet aan moeten denken als ik zwanger ben dat ik een meisje wil en een jongetje krijg voor die teleurstelling, lekker voor mijn zoontje denk ik dan..... Maar dat is niet aanvallend bedoeld, maar wel mijn mening.

Deel Deze Pagina