via mijnzwangerschap.nl kan je voor 47,50 + verzendingskosten een online dagboek bij houden en die word dan na je zwangerschap met alle fotos en teksten in een boekje verwerkt en opgestuurd. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben nog aan het twijfelen of ik dit zal doen. groetjes mandje
Misschien is het het wel waard hoor, ik heb er geen ervaring mee. Maar persoonlijk vind ik dat best nog een heel bedrag. Hopelijk hoor je nog leuke reacties. Ik zou zelf al een dagboek bij, gewoon op m'n eigen pc, met fotootjes ertussen en leuke dingetjes. Laat m'n oudste zoon (handig met de pc) het straks een beetje opfraaien... Als straks de baby er is, print ik alles in één keer uit en ik teken er zelf leuke dingetjes bij. Voila, je dagboek is klaar.
hoi, Je kunt ook op www.babysite.nl een dagboek bijhouden, dit is gratis. Er zitten ook heel veel andere functies op deze site. Je kunt foto's plaatsen, een stamboom maken, als de kleine er is een groeicurve maken en nog veel meer. Als je VIP wordt heb je nog meer functies, maar daar moet je wel voor betalen.
Ik heb mij proberen in te schrijven bij baby op komst, maar ik woon in belgie. En de betaling is niet mogelijk vanuit belgie, anders moet je een kredietkaart of paypal hebben. Dus verder op zoek Alvast bedankt voor de sites
Ik overweeg het ook, dus hou dit topic even bij,... J ehebt dus nog niemand 'gesproken' die het ook heeft gedaan. Ik vind het online wel leuk maar voordeel van deze site is dat je na een x aantal weken het boek ook lekker thuis hebt, en je het dus bijv. bij zwangerschap van je dochter kunt weggeven of zo,...
ik heb het bijgehouden bij baby op komst, vond het erg leuk en makkelijk. Ik heb hem laten drukken en zit nu te wachten tot die er is. Zodra die er is meld ik wel wat ik van het resultaat vind
Ik heb een gewoon zwangerschapsdagboek gekregen toen ik zwanger was van daan. en eerlijk gezegd hield ik het helemaal niet goed bij maakte aantekeningen bij de foto's die werden gemaakt toen ik zwanger was en heb dat allemaal leuk verwerkt met wist je datjes in een scaprboek van daan zijn 1e jaar
Hoi ikke1981, Ik had een vraagje? Hoeveel kost het om je zwangerschapsdagboek te laten drukken. Er staat op de site daar niks over namelijk, alleen dat je 5 euro korting krijgt op de drukkosten? groetjes, Sanne
ik doe het via babyopkomst.nl Erg leuk. Volgens mij is het gratis en voor een klein bedrag kan je ook online de verloskundige vragen stellen (waar je ook heel snel antwoord op krijgt) Bovendien per week informatie over het verloop van de zwangerschap. Je kunt mensen op de hoogte stellen van dit dagboek, maar wil je het niet, dan kan ook niet "iedereen" het zo maar lezen. Absoluut aanrader dus! Groetjes
Hey het kost 39,45 en dat is zonder die korting, want die heb ik dan niet. Het is echt een fijn systeem, je kan er veel typen, plaatjes/foto's plaatsen. Je gegevens van je zwangerschaps kaart invoeren. Je krijgt ook per week info te zien wat er gebeurd in je buik. Erg mooi. Je kan ook de link doorsturen naar familie en vrienden en die kunnen dan mee lezen. Hij staat niet openbaar. Je hebt ook een gastenboek. Hopelijk heb je hier wat aan Groetjes
Wij hebben een beebiesite, heb 20 euro betaald en dan heb ik de meeste opties. Kan de site ook op cd laten zetten en wil dit over een poosje ook doen. Vind deze site lekker overzichtelijk en erg makkelijk om zelf een beetje op te leuken... www.beebiesite.nl En de belgische versie: www.beebiesite.be