Ik heb een super mooi speelkleed gezien bij babywalz: Nu vroeg ik me af of hier ook winkels van zijn in plaats van alleen online, want ik kan dat niet vinden. Zo niet weet iemand dan waar ik dit kleed kan kopen? Was er meteen verliefd op namelijk en de verzendkosten van babywalz vind ik nogal veel...9,95 http://www.baby-walz.com/neu/SyEngine.p ... Position=9 speelkleden en dan de roze/gebroken wit rechts onderin 49.95
hoi hoi nee voor zo ver ik weet kun je alleen online kopen en zijn er geen winkels van. groetjes sandra
hoi hoi nee hoor babywalz is een heel groot warenhuis waar als je er naartoe gaat een babydoos krijgt en bij aankoop van een babykamer zelfs benzine geld het is alleen niet in nederland dacht ik je kan een bronchure aanvragen en dan krijg je een boek thuis daarin staan de adressen waar je naartoe kunt gaan er zijn dacht ik 2 of 3 filialen groetjes nathalie
dat is de baby dump waar je benzine geld (50 euro) en een doos van krijgt, dat boekje is namelijk groen van kleur.
dacht al dat van die doos en geld terug ken ik... maar ik heb em besteld via internet kwam 4,95 bij ipv 9,95 ben benieuwd