Vraagje... Vanochtend bijna een ongeluk gehad kwam bijna een auto bij me naar binnen! Hier heel erg van geschrokken. M'n hartslag steeg ff met 200 slagen per minuut. Kan schrikken kwaad voor debaby? Kreeg gelijk een naar gevoel ik me buik. Ik ben 11 en 1 dag zwanger weken zwanger. Ik schrik zoiezo sinds ik zwanger ben heel snel!
Haha ik dacht dat ik de enige was. Vooral rond jouw termijn was het heel erg. Nu iets minder. Mijn man werd gek van mijn geschrik. Hij moest steeds aankondigen dat hij eraan kwam lopen. En in de auto zitten was helemaal een ramp. Nu nog wel. Ik rijd het liefst zelf. Maar ik heb geen idee of t kwaad kan.
Denk niet dat het echt kwaad kan hoor.. Ik reed vorige week een haas aan waar ik natuurlijk vreselijk van schrok, toen voelde ik een harde trap van die kleine. Denk dat je kindje wel schrikt, maar denk niet dat het echt kwaad kan hoor
ik schrok vroeger ook al veel en dat is er met de tijd niet op verbeterd. de mensen die het al weten dat ik zwanger ben houden er wel wat rekening meer maar soms schrik ik nog van andere dingen, maar dat is ook omdat ik een hele dag loop te dromen...
Ik ben ook veel geschrokken in mijn zwangerschap van mijn dochter. Voordat ik zwanger werd had ik een auto ongeluk gehad en als ik in de auto zat schrok ik echt heel vaak en dat de hele zwangerschap door. Mijn dochter heeft wel in het begin dat ze baby was dat ze zelf vaak schrok maar dat is ook over gegaan.
Het neefje van mijn ex was idd ook echt een schrik-baby, maar of dat kwam omdat zijn moeder veel schrok? Geen idee hoor. Kan maar zo! Toen ik zo rond de 13 weken zwanger was, was er geweld op het werk waar ook de politie bij moest komen. Na de tijd voelde ik mijn buik ook. Ik denk dat je lichaam gewoon reageert en eerder deed je baarmoeder dat misschien ook wel, maar nu is ie natuurlijk wel een stukje groter. Dan voel je dat vast beter.