Teleurstelling elke maand

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sousa, 31 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    De teleurstelling elke maand wordt steeds erger :(
    Dan verheug je er zo op, en zijn de laatste dagen net maanden.. en dan komen de :evil: :evil: langs.

Hier wordt ik echt :( :cry: van.!

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik weet precies hoe je je voelt...

maarruh ik zie aan je banner dat vandaag je nod is....al tekens van aanstormende duivels?

3. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik ken het ook en dips pas ronde 5 maar de weken duren zoooooooooooooo lang elke keer weer bah
    maja we moeten er s vr ver hebben he!

grtjesss

4. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ik ken het ook wel hoor de eerste twee weken van de cyclus denk ik oke deze maand ga ik er niet aan denken maar de laatste twee zit ik toch weer te denken zal het enz en dat gaat dan zoooooooooo langzaam.
    het is gewoon ook moeilijk je hebt hier gewoon weinig invloed op. ik zal voor je duimen dat het raak mag zijn.

5. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ja idd elke maand word de teleurstelling steeds groter,en dan vooral de dagen voor NOD zijn zo spannend en zo lang!

ik hoop dat je snel zwanger bent!
    liefs mounia

6. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Hier ook erg herkenbaar, idd de 1e 2weken ben je er minder mee bezig en zeg je ook tegen jezelf dat je er minder mee bezig wil en moet zijn en dan de laatste weken, pff die kunnen niet snel genoeg gaan, en dan die duivels en je kunt weer opnieuw beginnen.
    de laatste 4 maanden kom ik dan ook elke keer met tranen of heel erg verdrietig van de wc als het weer zo een teleurstelling is.

7. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Ook hier alles wat jullie schrijven herkenbaar....

Sterkte allemaal
    xxx

8. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    meid join the club we zitten volgens mij allemaal in het zelfde schuitje en elke keer die rot teleurstelling is zo frustie

9. bellemarie

31 okt 2007
    5
    0
    0
    dit is allemaal erg herkenbaar idd.. wel raar hoor dat ik steeds denk dat ik de enige ben die hier mee rondloopt en dan zie je dat je echt niet de enige bent. Op een gekke manier is dat wel prettig... :(

10. Daphne81

Daphne81 Lid

8 jan 2006
    99
    0
    0
    Mijn man en ik zeiden altijd dat we liever nog een jaartje zouden willen wachten om zwanger te worden, maar eerlijk gezegd is het bij mij al 5 maanden lang elke maand een teleurstelling als ik ongesteld word. :(

11. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    zo herkenbaar...ook duurt het gemiddeld een half jaar tot een jaar dat een stel zwanger raakt...ik vind het toch vrij lang..en toch steeds weer een teleurstelling maar ja we blijven doorgaan...we komen er ooit wel

12. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Dank jullie wel lieve dames.. We zitten idd allemaal in hetzelfde schuitje.

Ik ben gister ongie geworden daarom :(
    Soms kan ik het niet verdragen dat iemand door de pil heen zwanger wordt, of oeps een ongelukje.. of mensen die niet begrijpen dat je na 4/5/6/ maanden nog steeeeeeeeeeeeeds niet zwanger bent.. en het alleen somberder voor je maken.

Heb gister echt een down dag gehad, nergens zin in en kon alleen maar :( :cry: Maar goed we gaan weer door. En geduld dat is het belangrijkste :)

Veel sterkte allen, en hopelijk kunnen wij ook blij zijn met een klein hummeltje.

13. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Je mag je down voelen, Sousa. Ik had het dinsdag na een test.
    Vandaag ongesteld geworden, en ik ben eigenlijk wel heel erg blij met de duidelijkheid, dit NEE is voor mij veel duidelijker dan de negatieve test ;)
    Hoe lang ben je bezig?

14. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    ik voel me ook heel erg down ben gisteren ongie geworden :cry:
    na een jaar bezig te zijn geweest was ik eindelijk zwanger en o wat waren we blij maar het is geeindigd in een ma en ben toen gecurreteerd.
    nu zijn we weer bezig en het duurt voor mij zolang en de teleurstelling iedere maand is zo groot.vooral omdat ik ook weet dat we het wel op de goede dagen doen.ik word er zo verdrietig van en ben echt niet te genieten.de laatste 2 weken na eisprong zijn zo spannend en ik denk ook iedere maand wat anders te voelen waarvan ik denk het zou eens raak kunnen zijn maar dan toch iedere keer die ongie tis echt frustrerend.ik hoop voor mezelf en voor jullie dat we snel zwanger mogen worden.

xxxx

Deel Deze Pagina