Eisprong? slijm?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Kelly83, Oct 31, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kelly83

Kelly83 Actief lid

Sep 11, 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Hoi meiden,

Ik zit dus vandaag op dag 19 en de banner zegt vandaag eisprong, maar ik heb op dag 11 al vruchtbaar slijm gehad, alleen die dag en verder ook geen tekenen verder van een eisprong. rond deze tijd helemaal niks.
    Moet ik nu van een korte cyclus uitgaan? gelukkig hebben we vanaf dag 7 tot nu wel elke of om de dag geklust.

2. Niet meer actief

ik zou het niet weten kelly,slijm klinkt wel als een eisprong,...maar goed dat je het zekere voor het onzekere hebt genomen

3. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb heel de maand door slijm ,,,als we gevreen hebben wat wij om de dag doen ,,heb ik ook slijm nu vandaag heb ik het ook heel erg,,ik zou het zelf niet kunnen zien /voelen omdat ik het dus iedere maand heel vaak achter elkaar heb

4. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    nou ik heb ook altijd veel slijm maar nu rond me eisprong juist niet terwijl de gyn zei dat er een eisprong aan zat tekomen en hij kon wel dik slijm zien in me eierstok maar het komt er niet uit zeg maar

moet ik nu een beetje zorgen gaan maken

5. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

Sep 26, 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Ik heb dinsdag mijn eisprong gehad. Op de dag zelf had ik geen slijm, de dag erna wel. Rond mijn eisprong ik heb ik wel altijd slijm.

6. Niet meer actief

slijm tijdens voor en na de eisprong is normaal,in welke hoeveelheid dan ook.laten we zeggen dat het een ezelsbruggetje is van moeder natuur om te weten dat we weer een ei produceren.

7. margot

margot Lid

Aug 30, 2007
    86
    0
    0
    Hoi
    Sommige krijgen rond die tijd wat meer afscheiding/vocht. Je zou het ook kunnen merken, dat merk ik dan in ieder geval bij mezelf, dat ik rond die tijd veel meer zin heb in sex. Probeer eens te luisteren naar wat je lichaam aangeeft, tijdje bijhouden

8. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    he margot.

heb je al getest?

spannend....................

gr mik