Ja het gaat niet om het cadeau zelf (bij mij) maar om het feit dat hij er moeite voor doet... en dus moeite voor mij doet!
dan snap ik het wel wat beter ja, is toch wat anders dan een echte ring om je vinger. rustig afwachten want voor mannen is het niet leuk als hun moment verpest word. vaak plannen ze het heel mooi in hun hoofd maar wij vrouwen zijn gewoon te ongeduldig is zaken rondom trouwen, kinderen ed. ik denk dat we wat dat betreft van andere planeten komen.
zooo toch heeft dit al geholpen... ik voel me niet meer Nu al teleurgesteld... ik beloof niets voor vrijdag maar dan roep ik jullie hulp weer... ik zal jullie in ieder geval op de hoogte houden...
Dat heb ik dit jaar wel gedaan,ben in februari al begonnen tegen hem dat ik 13 juli jarig ben en heeeeel erg boos word als hij weer geen enkele moeite heeft gedaan.. Het heeft geholpen
Ik denk dat je hier te maken hebt met een typisch gevalletje.. van 5 talen van de liefde.. zoals Gary Chapman het beschrijft.... Mensen geven op verschillende manieren uiting aan hun liefde. Volgens Gary Chapman zijn er vijf algemene 'talen' van liefde. We kunnen onze liefde laten blijken: * door positieve woorden; * door tijd en aandacht; * door cadeaus; * door dienstbaarheid; * door lichamelijke aanraking. Een man heeft (bijvoorbeeld) wel behoefte aan bemoediging, maar zijn vrouw meent dat een extra lekkere maaltijd hem wel goed zal doen. Een vrouw hunkert wellicht naar tijd die haar man voor haar neemt, maar hij denkt dat een bos bloemen haar zal doen opfleuren. Soms spreekt onze partner een taal die wij niet begrijpen. Als de ene huwelijkspartner zich uitdrukt in een 'taal' die de ander niet verstaat, komt de liefde niet over. Misschien heb je daar wat aan.... en voor je man is er werk aan de winkel Dus ik begrijp het wel meis... heeft niks met hebberigheid te maken... het is voor jou gewoon echt belangrijk.
Whaha mocht er een ring komen welke te groot of te klein is of foeilelijk dan ga ik keihard lachen en hem een dikke knuffel geven dat dan wel weer.....
Oh ik heb toevallig veel boeken van hem gelezen... wat mij betreft heeft hij wel kennis van een echt succesvolle en gelukkig huwelijk. Ik heb gezocht naar deze samenvatting voor je... Maar geen dank... ik hoop dat je er wat aan hebt.
Haha ik wilde juist geen verlovingsring. Hij heeft me jaren geleden al gevraagd en heb ja gezegd, zonder poespas.. Wel wil ik een trouwring, want dat vind ik gewoon zo horen. Maar snap je frustratie wel hoor, gewoon idd van uit gaan dat het niet bijzonder is haha.
hier ook geen ring gehad. trouwens, heb niet eens een echte aanzoek gehad maar das een heel ander verhaal. hoop dat je vrijdag leuke ring krijgt, en zo niet dat je je er dan misschien toch erbij kan neerleggen dat die er misschien ook niet gaat komen. misschien leuk om dan sámen voor een mooie ring te kijken?
hihi vind het best een leuk verhaal en ik denk zelf dat ik ook best teleurgesteld zou zijn begrijp je ook echt wel goed je bent een hebberige doos denk je gewoon iets dol graag wil hoop het vrijdag mag goed maken alvast een super fijne dag en gefeliciteerd
Ben zo blij met jullie begrip... Het maakt eigenlijk niet uit wat vrijdag gebeurd.... Zeg ik nu .. Ik wacht totdat het vrijdag is
Ok om voor jullie het verhaal nog mooier te maken het volgende.... Ml en ik zitten in de auto zojuist en door iets wat hij zei, antwoordde ik met ik heb vandaag ook iets geleerd.. ( en doelde hierbij op dit topic) waarop ik meteen zei laat maar ik heb niets gezegd.. Hij; vertel nou vertel nou Ik; nee dat komt nog wel een keer Hij doet net alsof hij narrig is dus Ik; doe je nu narrig Hij ; nee teleurgesteld Ik; oh dat komt goed , duurt maar even je komt er wel weer bovenop En daarna zei ik , dat heb ik dus geleerd vandaag Ik lieg er helemaal niets aan... Natuurlijk gebeurd bovenstaande allemaal met een grappige toon he Maar ml is natuurlijk wel heel nieuwsgierig en geloofd niets van mijn verhaal... Dit terwijl het natuurlijk wel waar is Nou misschien is het voor jullie om te lezen helemaal niet grappig.... Ik vind het hylarisch... Je moet erbij zijn
Ik denk dat je vertrouwen moet ebben in je man dat hij vrijdag tadaaaa! Zegt en een mooie ring tevoorschijn tovert. En anders gewoon geen sex die dag gnagna
Ben toen ik net een relatie had met mijn ( lat vriend ex wat hij ook is) een mooie ring kwijt geraakt. Je kunt het beschouwen als verlovingsring. Onze trouwringen( ook kwijt ben echt super zuinig op sieraden) en ben er eigenlijk zo dol op. Zijn we toen samen gaan kopen. Was toen 120 gulden kwijt voor twee paar. Misschien het voortouw nemen en samen leuke ringen uit gaan zoeken. Misschien durft hij geen keuze te maken omdat hij jou smaak niet weet of hij bang is dat het niet zal passen. Romantiek kun je ook samen maken.
Echt supergoed van je. Het is toch ook zonde als je nu al teleurgesteld bent om iets waarvan de kans toch best groot is dat het wel gaat gebeuren. Gebeurt het niet, dan heb je daarna nog tijd genoeg om teleurgesteld te zijn. Oftewel niet eerder in paniek raken dan nodig, is zo zonde van je tijd en doet in je hoofd ook niet veel goeds.