teleurstelling of toch niet..

Discussie in 'De lounge' gestart door dwazie1980, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    En als je geen ring van hém krijgt, ga je gewoon een hééééééle mooie voor jezelf kopen! En dan zeg je tegen hem:"kijk, cadeautje voor mezelf.";):):D

2. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb niet alles gelezen. Ik ben niet eens gevraagd! Wij hebben het gewoon besloten! haha, dus ook geen ring. Mijn man is alles behalve attent. En ik begrijp de reden van je man wel als het om geld gaat. En als ik het zo lees, zou je ook niet akkoord gaan met de eerste de beste ring ;)
    Dus tja. En geef je man de tijd om je te verrassen. Dat is toch hartstikke lief dat hij er überhaupt zelf op terug komt!

Probeer het positief te zien en niet zo in zelfmedelijden ze zwelgen. Daar wordt geen mens blij van

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nou dames,,,,

het is dus teleurstelling geworden...

het enige wat ik krijg/kreeg was een appie vanmorgen... schat gefeliciteerd met je trouwdag..

en vanmorgen... reserveer jij even een tafel bij .....

pffft teleurstelling dus..

maar ik zeg niets... ik ga vanavond de stad in.. alleen en koop een vreselijk mooie ring voor mezelf...

en zeg dan bij thuis komst... kijk eens lief wat ik verdien!!!!!!

4. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Jullie gaan dus uit eten.... Dan kan er vanavond toch nog een verrassing zijn ?

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat dacht ik ook gelijk haha, het kan nog..

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    whahha echt niet... hij stuurt dus... reserveer jij een tafel..

ik heb teruggestuurd nee ik kook wel

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    vanavond gewoon afwachten. en wat en hork dat hij jou laat reserveren :p hij kan toch ook een telefoontje plegen?

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Ja maar dat wil niet zeggen dat hij verder niks gepland heeft ;)

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Waarom wil je niet uit eten? Geen ring dus gelijk niets meer? :p

10. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Zal ik het zeggen?

Nee, laat ik maar verstandig zijn, ik slik mijn woorden in.

Ja echt, ik zeg het niet.

Get a life! Echt, waar je je al niet druk over kan maken zeg.
    Oeps, toch gezegd.
    Verder ben je vast hartstikke leuk en lief hoor!

11. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    De dag is nog niet om he?

probeer het los te laten, als hij vandaag met een ring aan zou komen dan is de verrassing er toch al af, want dan weet je wat er gaat komen.
    Misschien krijg je hem wel op een ander (speciaal) moment, zonder dat je het weet en dan ben je pas echt verrast!

12. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik gun jou een leuke en fijne dag vandaag. Lees je openingspost nog een keer door en vraag je hardop af of je hierdoor echt je eerste jubileum wil laten verpesten..
    Het zijn jouw verwachtingen die je op hem projecteert. Ga uit eten, bespreek het desnoods nog een keer maar sluit hem niet buiten doordat jij nu teleurgesteld bent geraakt door verwachtingen die jijzelf hebt gecreëerd.

Gefeliciteerd met jullie eerste huwelijksjaar! :D

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36

whahahaha verder ben ik inderdaad heel lief en leuk...

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik ben ook niet boos... ik ga heel lekker voor hem koken en gezellig zijn...

maar het hem het natuurlijk wel even laten voelen...

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mijn man heeft mij gevraagd met een grote bos witte rozen! Geheel onverwacht en zonder ring. We hebben een week later samen onze verlovingsringen uitgezocht. Manlief wilde namelijk zelf ook een ring dragen, maar wist niet goed wat te kiezen. Toen zijn we samen gaan rondkijken naar ringen die we beide mooi vonden. En later zijn we ook samen gaan kijken naar trouwringen die we beide mooi vinden. Wij zijn nu ook al een jaar getrouwd en zijn we uit eten geweest bij een restaurant die we samen hebben uitgekozen.

Ik vind dat je niets van je man moet verwachten, hij is toch al leuk en lief! Misschien heeft ie vanavond alsnog een verrassing voor je. Geef de hoop niet op en laat de teleurstelling varen. Zet je niet vast op het krijgen van een ring. Maak er samen een leuke avond van en denk terug aan jullie trouwdag, die was vast ook erg mooi. Gefeliciteerd vandaag! :)

16. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Misschien komt hij vanavond wel alsnog met een ring aan.... En dan voel je je behoorlijk lullig denk ik als je net een ring voor jezelf hebt gekocht ;) Ik zou nog ff afwachten dus! Ben benieuwd!

17. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Hee, niet meteen teleurgesteld zijn... de avond is nog niet begonnen! Wie weet heeft hij er toch een gekocht die hij vanavond met een etentje had willen geven?! Nu ga jij koken....ook best, iets minder romantisch ;) Wie weet geeft hij je de ring vanavond met het eten met een lieve speech erbij??
    Hij zou toch niet voor niets destijds hebben gezegd dat je een hele mooie ring krijgt??? Of anders heeft hij wel een heel soort humor.
    Laat je eerste trouwdag niet verpesten, dat zou zonde zijn!

Overigens begrijp ik je best hoor. Ik ben verre van hebberig, maar ik hou er wel van om verrast te worden en heb ook bepaalde verwachtingen van een relatie dat je man dat af en toe best mag doen. Romantisch ben ik ook niet zo, maar man lief slaat alles. Die presteert het zelfs om te vergeten iets voor mn verjaardag te kopen. Of te zeggen: koop maar iets wat je leuk vindt, ik betaal!! Daar kan ik ook heftig teleurgesteld om zijn. Je wil er ook niet om hoeven te vragen.

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    even voor de duidelijkheid..

ik heb van de week jullie hulp ingeroepen om mijn voortijdse teleurstelling de kop in te drukken das jullie gelukt..

wij gaan vanavond een superavond hebben

maar manlief beloofd mij nu een heel jaar een ring...
    zelfs toen wij in mei op vakantie in Turkije waren en mijn pa zei joh daan pak je kans, maak een goeie beurt bij je vrouw.. en koop goud lekker goedkoop zei hij nee echt niet ze moet wachten tot onze trouwdag....

En dames ik weet 100% zeker dat er vanavond geen ring komt...

Vind dat ook niet meer (heel) erg...dat hebben jullie uit mijn bol gepraat..want (bijna) iedereen heeft wel iets nuttigs gezegd..

Maar ik moet wel een statement maken misschien dat we er zelfs heel hard om kunnen lachen vanavond...

bedankt voor de felicitaties!!!!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik wacht al jaren op een écht aanzoek ookal zijn we allang getrouwd(aanzoek viel beetje in de soep en ging niet zoals we t beiden zouden willen/dachten) maar ben bang dat ik hier ook naar kan fluiten want zijn gedachte is 'we zijn toch al getrouwd, boeiuhh' en ik vind t jammer dat het aanzoek niet romatisch is gegaan al ging t wel op een échte Roozjuh's-hubby manier :p maar heb t na 4jaar ook maar naast me neer gelegd, zo zijn mannen nou eenmaal

20. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Oke, ik begrijp je teleurstelling voor nu wel een beetje, vooral omdat je zelf iets moet reserveren, maar wil je alsjeblieft nog even je mond houden tegen jouw man en hem de kans geven om nog iets te doen. Mocht het zo zijn dat hij vanavond echt geen ring voor je heeft, spreek dan morgen je teleurstelling naar hem uit, maar mocht hij wel iets voor je in petto hebben, verpest het dan nu niet voor hem, want dan weet ik zeker dat hij nooit weer iets voor je koopt. Geeft hem een kans, de dag is nog niet voorbij en zo te lezen doet hij zijn best, maar weet hij niet precies hoe hij het moet doen. Daarbij heb ik ook het idee dat jij dingen van hem verlangt, maar hij het niet doet. Maar hij kan jouw gedachten niet lezen hè, soms moet je duidelijker zijn en dingen gewoon benoemen. Ik hoop dat jullie nog een hele leuke avond gaan hebben, al ben ik een beetje bang dat jij door je opstelling van nu de sfeer al behoorlijk verpest hebt.

Deel Deze Pagina