teleurstelling of toch niet..

Discussie in 'De lounge' gestart door dwazie1980, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Hij gaat je niet teleurstelle , dat doe je zelf

2. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Ik heb geen verlovingsring en geen trouwring....damn!!! ;)

(Voor de ceremonie hadden we nepgouden ringen van een euro ofzo :)

3. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Uhhmmm aangezien mijn mij vroeg met de zin "nou nu moest het er maar eens van komen hé " , denk ik dat je al weinig klagen heb,
    Ik kreeg mijn verlovingsring vorig jaar ( al 7 jaar getrouwd) en dan meer om me eens in het zonnetje te zetten , ik ben er nooit boos om geweest. Het ging mij meer om de belofte die op de dag zelf werd uitgesproken.
    Wacht eerst nog maar even af misschien heeft hij nog heel wat in petto voor je.

4. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ene je trouwt toch niet voor de ring......... je trouwt met en om je liefde

5. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    nou idd! ik had ook graag een mooie trouwerij met jurk en feest en daaraan voorafgaand manlief op zijn knieen in gedachte

ik ben geeindigd met een gesprek met manlief en een tante van hem die in verzekeringen en bankzaken doet, die ons vertelde om een geregistreerd partnerschap aan te gaan om alles op papier te zetten voor de kids. Een paar maanden later op dinsdagochtend 9 uur in het gemeentehuis een krabbeltje gezet om na 10 minuten weer naar huis te kunnen en niks geen jurk of ring, feest of aanzoek!

6. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Misschien komt er tijdens het eten wel een ring :) Doet je man expres zo lomp (gezien je zelf moest reserveren), en dan straks TADAAA een ring!

7. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Om heel eerlijk te zijn zie ik niet echt het nut van een verlovingsring als je al getrouwd bent, maar dat kan aan mij liggen. het gaat om de verbintenis die je samen aangaat, niet om alle commerciële 'gebruiken' die eraan vastzitten toch?

Geniet lekker samen van elkaar en kijk hem niet aan op het ontbreken van zoiets onbelangrijks. Echte liefde heeft helemaal geen bewijs nodig in de vorm van een ring of iets anders materialistisch. ;)

8. Verox

Verox Niet meer actief

Hahaha nou ik kan het me heel goed voorstellen!
    Maar ik zou mijn dag niet laten verpesten door te hoge verwachtingen.
    Als ik iets heel erg graag wil dan moet ik mijn partner er gewoon nar vragen!
    Bij mij was de ring perfect, maar in goed overleg door mijn partner geregeld, een echt aanzoek bleef echter uit. De ring werd overhandigd en daarmee werd onze verloving bevestigd.
    Geeft niets, dit past blijkbaar gewoon bij ons. Wil echt niet dat mijn partner een toneelstukje in gaat studeren.

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Pfffff ik vind dit echt kleutergedrag....
    Je zou van mij niet eens meer een ring krijgen met je gedram.
    Je hebt het over: een statement maken, het hem laten voelen, nou nou.
    Misschien heeft ie wel hele goede redenen om geen ring te kunnen kopen OF heeft ie nog wel een verrassing voor je in petto.
    Wees eens gewoon blij met zo'n vent.
    De enige die jou teleurstelt ben jij zelf.

10. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik kan me best voorstellen dat als je er constant lekker mee wordt gemaakt, je erop wacht en er vervolgens niks gebeurt dat je dat dan jammer vind.

Ik zou alleen geen dingen doen als zelf een ring kopen die die onder zijn neus duwen, maar gewoon morgen aangeven dat je jammer vind dat hij zegt iets te doen en het vervolgens niet doet. Maar voor hetzelfde geld pronkt er nu een mooie ring om je vinger ;)

11. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik wil zo met je ruilen! ik krijg een bruiloft met een prachtige ring,prachtige jurk én een prachtige man! Helaas is ons kindje gestorven,oftewel een ma met 12 weken. Mijn man heeft me dus schandalig verwend maar ik zou álles zo willen omdraaien als ik mijn kindje maar terug zou hebben! Maar goed, ik schrijf dit wel zo,maar waarom verwacht je echt een ring? Waarom gaan jullie die niet samen uitzoeken anders? mijn lief is ook niet echt van de spontane kadootjes en dat hoeft van mij ook niet want die koop ik lekker allemaal zelf :D

12. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    #72 twoboys, 9 aug 2013
    Laatst bewerkt: 9 aug 2013
    Dat soort dingen boeit mij oko niet hoor haha:D;)

Ben dit jaar 8 jaar getrouwd en ben ook gevraagd zonder ring.

Maar ik ben ook helemaal totaal niet romantisch ingesteld dus zou hier geen seconde over nadenken haha..

Hartstikke makkelijk, mijn man heeft dat ook, zo stellen we elkaar nooit teleur;)

Al is mijn man wel romantischer dna in ingesteld.

Aanvulling:

Ik ben gevraagd tijdens een avondje bowlen met mijn schoonfam. Hij zei als ik een strike gooi vraag ik je ten huwelijk...en hij gooit die strike en gaat door zijn knieen.:D

Haha hoe romantisch wil je het heben:D:D

De dag erna heb ik hem even eraan herinnerd wat hij me gevraagd heeft of hij dat nog wist ivm de nodig biertjes. Ja hij wist het nog en stelde de vraag tijdens het honden uitlaten op nieuw:D:D

En wij zeiden toevallig van de week dat we wel zo lomp waren om gewoon 400 euro PER ring hebben uitgegeven omdat het toevallig onder het kopje trouwringen stond. Nu zouden we gewoon 2 ringen gekocht hebben en dan 300 euro per stuk goedkoper:D;)

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hoe is het verder afgelopen?

14. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Grote vraag is nu: heeft ze d'r ring!? :)

15. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ben ook erg benieuwd

16. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ik denk dat ze er nu 2 heeft. 1 gekregen en 1 zelf gekocht omdat ze niet kon wachten ;)

17. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    en we zullen het nooit weten;) (zal zich schamen nu ze misschien wel een knoepert van een ring aan dr vinger heeft.)

18. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben ook heel benieuwd! Laat je nog wat weten ts?

19. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben ook benieuwd

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006