Ohhh meiden toch... Ik dacht eigenlijk dat ik al gereageerd had maar toch niet 100o x sorry hiervoor nou het verhaal Geen ring niet gekregen , niet zelf gekocht Heeft natuurlijk wel wat voetjes in de aarde gehad want ik ben wel ietswat telleurgesteld geweest in manlief Die zich doodschaamde maar gewoon vergeten was pfffft duh duh Maar gelukkig (voor hem) heb ik het alweer achter me gelaten hoor... Even voor de mensen die halverwege invallen en of mijn vraag (schreeuw om aandacht) niet helemaal goed interpreteren.. Het gaat niet perse om een ring... het gaat om het principe!!! bedankt ladies voor jullie oprechte interesse!! leuk
Ik haal uit je eerste berichtje, dat jullie er de financiele mogelijkheden er niet echt toe hadden. (kweet niet hoe dat er ondertussen voor staat) maar als je nou eens gaat kijken, bij een juwelier, wat een beetje ring kost voor verloven of trouwen, tis een frickin schandaal. Alleen maar omdat het woordje "verlovings-" of "trouw-" voor staat. Misschien dat dat ook een stukje meespeelt. Kan ie het veroorloven ondertussen? En welke kerel kan/wil hardop toegeven dat ie er het geld niet voor heeft? Zijn er maar weinig hoor. Weet je, de mijne vroeg me ten huwelijk in z'n pyjama terwijl ie koffie aan het zetten was, toen we net terug waren van vakantie. Met een ring van 20 euro. Niet dat dat boeit, want 1000 euro voor een stukkie metaal, ik had em linea recta teruggestuurd. Puntje bij paaltje, dragen we nu geen van beiden onze ringen, en nee we zijn ook nog niet getrouwd. We delen een tattoo en eigenlijk telt die al meer dan voldoende qua betekenis. Je zegt het gaat om het principe, maar als het puur en alleen om het principe zou gaan, dan zou je hier, en bij hem in een hele andere discussie verzeild raken en niet, 'het hem laten voelen', persoonlijk vind ik dat een beetje kinderachtig klinken maar soit. Ik hoop dat jullie eruit komen. Een ring is maar een ring aan het eind van de dag. Ja hij ziet er mooi uit, maar veel doet het niet. Persoonlijk heb ik dan liever een man, die er voor me is, als ik em nodig heb. Die me steunt en me lief heeft en goed is voor de kleine. En stukje metaal kan dat allemaal niet.