Helaas ongesteld geworden

Discussion in 'Zwanger worden' started by michaela83, Nov 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. michaela83

Oct 15, 2007
    68
    0
    0
    Hallo mensen,

Ik wist niet zeker waar ik mijn berichtje moest neerzetten, dus als het hier fout staat, dan hoor ik het wel.

Ik ben op 7 september 2007 gestopt met de pil, en op 12 september werd ik gewoon nog ongesteld en dit duurde maar 2 dagen, zoals altijd.
    Daarna hebben mijn vriend en ik vaak geklust, en ook toen ik mijn eisprong heb gehad, want dit voel ik. Stiekem hoopte ik dat het bij de 1e keer raak zou zijn, maar ik wist ook dat ik eerst moest ontpillen enzo. Maar ik kreeg allemaal kwaaltjes zoals buikpijn, rugpijn, gevoelige borsten, beetje misselijkheid, die ik van te voren niet heb gehad. Ik heb toen een test gedaan, maar die was negatief. En ondertussen bleef de ongesteldheid uit. Ik ging er ook al vanuit dat dit met het ontpillen te maken had, en dat ik bij de 1e keer zwanger zou zijn, klein was.
    Maar ik werd steeds niet ongesteld. Maar afgelopen vrijdag, 2 november, werd ik na 49 (!) dagen toch nog ongesteld. EErst was het maar een klein beetje en licht, maar de dag erna was het toch meer en ook niet meer helder.
    Dus helaas, niet zwanger. Ook al was ik er vanuit gegaan dat ik niet zwanger was en dat dit het ontpillen was, maar is toch altijd wel even jammer. Maar aan de andere kant was ik blij dat ik ongesteld werd, zo wist ik tenminste zeker dat ik niet zwanger was, en kunnen mijn vriend en ik gewoon opnieuw beginnen. Hopelijk is mijn lichaam nu ontpild, en word ik snel zwanger.
    Naja we zien wel, we hebben tijd en ondertussen "klussen" wij gewoon verder, want dat is natuurlijk ook erg leuk en spannend, :D :oops: ;)

Dat wilde ik jullie gewoon even laten weten. :)

Liefs,
    Michaela

2. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Dat is natuurlijk altijd jammer, in eerste ronde zou natuurlijk super mooi zijn. Het kan inderdaad ontpillen zijn..zie mijn cyclusduur onderaan (ben 1 jan. gestopt met de pil). Veel succes met klussen en hopelijk is het snel raak.

3. stampertje

stampertje Niet meer actief

Michaela dat is balen. Maar zoals je al zei, is de kans klein om in de eerste maand zwanger te raken. Ik had de eerste maand na het stoppen met de pil ook veel 'zwangerschapskwaaltjes' zoals misselijk zijn, duizelig etc, en een langere cyclus. Helaas hoort dit bij het ontpillen.

Succes met klussen, en zwanger worden! Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Liefs

Share This Page