Wel symptomen maar geen idee van wanneer NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bernese, Aug 31, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bernese

Bernese Actief lid

Aug 31, 2015
    287
    0
    16
    Hallo Allen,

Ik zit met een vraag. Ik ben onlangs gestopt met de pil vanwege kinderwens. 15 augustus was de dag dat mijn onttrekkingsbloeding na mijn laatste strip is begonnen.
    Nu dik twee week verder heb ik last van allerlei kwaaltjes. Mijn tepels doen zijn ongelofelijk gevoelig, ik heb regelmatig steken en krampen in mijn onderbuik en last van een opgeblazen gevoel. Dit sinds een paar dagen en vanmorgen voor het eerst ook misselijk.
    Voordat ik begon aan de pil had ik een korte cyclus van ongeveer drie week. Ik vraag me dan ook af wanneer ik eventueel zou kunnen testen of dat deze kwaaltjes kunnen komen door het feit dat mijn lijf gewoon weer moet wennen.

2. Nasan

Nasan Actief lid

Jan 24, 2014
    181
    0
    0
    Het zou ook prima je eisprong kunnen zijn. Mijn eerste dag van laatste menstruatie was 16 augustus en heb nu zeer zeker mijn eisprong.

3. fee90

fee90 Fanatiek lid

May 21, 2015
    1,679
    39
    48
    Symptomen van zwangerschap komen door het hormoon HCG. Dan ben je dus al zwanger en heeft het vruchtje zich genesteld. Als je nu misselijk bent van zwangerschap test je ook positief. Ik zou dat persoonlijk nog niet doen, nu al testen, want 2 weken geleden had je pas onttrekkingsbloeding.
    Ik zou wachten op de echte menstruatie.

4. Gwnda

Gwnda Lid

Jan 11, 2011
    31
    0
    0
    Genieten van mn gezin!
    Limburg
    Klinkt als een eisprong!
    Ik zou het gezellig gaan maken hihi :D

5. Bernese

Bernese Actief lid

Aug 31, 2015
    287
    0
    16
    Gezellig maken we het zeker!! :D
    Sinds ik ben gestopt met de pil is mijn libido binnen no time fors toegenomen, dus daar heb ik zeker geen klagen over!!

Share This Page