Teleurstellingen

Discussion in 'De lounge' started by Shaddixxx, Aug 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Welke teleurstelling kreeg jij als laatst te verduren?

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Dat ik ivm de crisis weg moest bij mijn werkgever. Ik heb inmiddels een andere baan, maar was toch liever gebleven waar ik zat.

3. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Dat mijn man iets later thuis komt vandaag

4. Ik zag gisteren een advertentie op MP staan van 3 boekjes van Woezel & Pip.
    Ik vind Woezel & Pip echt gewéldig, en Damien wordt er ook altijd helemaal wild van, dus ik heb meteen de adverteerder gemaild of ze misschien een vaste prijs in gedachten had waarvoor ze ze wilde verkopen.

Ik kreeg een mailtje terug dat ze ze voor €22,50 wel wilde verkopen.

Ik meteen teruggemaild dat ik ze wel wilde hebben natuurlijk!
    Die 45 euro die ik in de winkel kwijt zou zijn kan ik eigenlijk echt niet missen, dus ik was helemaal blij!

Krijg ik vanmorgen ineens een mailtje dat ze ze heeft verkocht aan iemand anders, voor €25,00...

Ik vind het best oneerlijk. Ik weet dat marktplaats geen veilingsite is, maar toch.. Ik had haar precies hetzelfde gezegd wat hierboven staat, dat ik er zo blij mee was, en dan verkoopt ze ze voor die €2,50 extra aan een ander :(

5. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

Sep 12, 2008
    739
    0
    0
    Dat er vanmorgen toen ik onder de douche stond, ineens geen warm water meer was...

6. Dat is heel naar ja :p

Net je haar in de shampoo enzo? :p

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    ik ben erg teleurgesteld in mijn bevalling..... was van voor na achter een groot drama..... allemaal complicaties waardoor het laatste ( niet minst onbelangrijkste stuk) me totaal is ontgaan.... als ik nu het fimpje terugkijk ( gelukkig dat ik dat heb) vind ik het zo ontzettend jammer....... helemaal toen ik s,nachts wakker werd na de narcose en werd aangestaard door een kleine verkreukelde baby die naast me in een bakkie lag... is je kleine meisje geboren.... herken je haar in eerste instantie niet eens... ook de kraamweek kon ik niet op of neer en dus 1e periode op advies geen visite gehad....

het is allemaal anders gelopen... echt jammer maar het kleine ukkie is geweldig.

gr Jose

8. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,190
    113
    Dat ik altijd mensen probeer te helpen en uitga van het beste in mensen en het wederom weer blijkt dat dat niet terecht is.

9. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,445
    0
    0
    Vanacht ingebroken in onze auto...
    Radio weg, paar cd's weg en wat schade aan het portier.
    Bah! Die spullen interesseren me niet zo veel, maar blijf toch eens van andermans spullen af.
    Ergste is nog dat de auto vandaag wordt opgehaald, want we hadden hem verkocht. Pfff

Marieke

10. cjpt

cjpt Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    2,447
    1
    0
    Zuid Holland
    Dat ik niet uit mezelf en thuis ga bevallen. Leek me zo mooi en bijzonder. Nu word ik ingeleid en mag ik dus nog niet 1 wee thuis opvangen.
    Maar die teleurstelling was gisteren en vandaag ben ik alleen maar blij dat ik me morgen mag melden voor de inleiding en morgen of overmorgen mijn kleine meisje vast heb!

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Dat ik erachter kwam dat m'n meisje spruw heeft... en ze nu 4x per dag medicijnen moet nemen die ze heel vies vind.

12. Heeft ze dat groenige spul? Alleen de geur al, bah!
    Ik vond het zooo zielig om dat bij mijn mannetje in z'n mondje te spuiten..
    En dan mogen ze daarna ook niet meteen iets drinken, want dan werkt het niet -_-

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Awh dat is zo gemeen. Dat heeft iemand ook eens bij mij gedaan via MP met een maxi cosi. Had ik eindelijk degene gevonden die ik helemaal geweldig vond, met haar een prijs afgeproken en alles, krijg ik ineens een mailtje dat ze em voor een paar euro aan iemand anders had verkocht...zelfde verhaal dus :x Heb haar terug gemaild dat ik het niet netjes vond maar ja, natuurlijk nooit meer wat gehoord.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dat ik vrijdagochtend een autostoel heb besteld en direct betaald heb en nog steeds niet binnen is terwijl ik hem hard nodig heb.

15. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

APK van de auto was 355 euro en dat was gister.. Vandaag radiator van de auto stuk, weer 300 euro.... :(

16. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Dat mijn nichtje van 11 een hersentumor heeft en ook nog eens de operatie verkeerd verlopen is en ze nu zo goed als gehandicapt is ... is niet echt mijn teleurstelling maar ik ben wel zwaar pissed dat die k..ziekte het constant schijnt te winnen :x

17. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    mocht het echt te moeizaam gaan en niet overgaan, dan kun je een ander middeltje krijgen he. Hier vond ze de nystatine zo smerig... maar de dactarin smakte ze lekker van het lepeltje af... Na de dactarin was het dus ook pas weg.

18. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Jeetje wat er :(

Hier dat ik weer afgewezen ben voor een sollicitatie

19. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Pfff, wat erg zeg.. :(

Dat ik wéér de hele nacht voorweeën heb gehad, en er weer geen bevalling begint..
    Zit er een beetje doorheen nu!!!

20. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
    dat ik vanmorgen in het zwembad het eerste deel van de les in het diepe koudere bad moest haha

Share This Page