dat ik gister via internet dvd's van zumba heb besteld ( gebrande cd's) voor 20 euro. maar 3 van de 4 het niet doen (het ligt niet aan onze dvd speler want wij kijken regelmatig gebrande dvd's en 1 van de 4 doet het wel,)
dat de airco van onze auto kapot is en dat dat grapje 500,- kan gaan kosten. ik kan mn geld wel beter gebruiken. liefs doris
Wat meteen in me opkomt: 2 miskramen in een jaar tijd. Maar dat wordt allemaal goedgemaakt door deze zwangerschap, die wel hartstikke goed verloopt!!!!
Dat mijn dochter nog steeds ruzie heeft met 2 van haar vriendinnen en dat ze daar steeds verdrietiger om wordt......:x en wij dus ook.
das zeker een grote teleurstelling zeg. ik weet precies hoe je je voelt zeg. bij ons moest en een nieuwe deur een nieuwe voorruit en een nieuw dashboord in komen omdat die allemaal beschadigd waren door een koevoet en een baksteen. tomtom ook nieuw moeten kopen.:x
Ik raak wel eens teleurgesteld dat zekere mensen (noem even niemand weet nooit wie er mee leest vanuit persoonlijke kring) zich niet aan hun afspraken houden zodat er weer zoveel op het bordje van mijn lief komt!
Dat ik wederom ziek ben tgv zwangerschap. Ik vind het zo jammer dat ik niet lekker kan genieten van mijn 3e en laatste zwangerschap maar dat ik telkens ziek ben. Ook vind ik het sneu voor mijn kinderen en collega's. En dit terwijl ik nog 'maar' 23 weken zwanger ben en dus nog even moet.
Dat mijn moeder er liever voor kiest om naar de kerk te gaan, dan om een keer op een zondag op onze dochter te passen
Uiteraard... Tweede teleurstelling van deze dag is dat ik net een monteur 55 euro heb betaald en welgeteld 1 babybadje heb kunnen vullen met warm water. Nu is het water weer koud! 55 euro... veel geld voor één badje...
dat het ons na meer dan 2 jaar nog altijd niet lukt om zwanger te worden. nu lopen we bij de gyn. en hopen dat het wel snel gaat lukken1
Nog geen 2 uur terug ben ik even flink teleurgesteld door de gyn... Ben nog steeds niks verder dus. Werd gewogen en gemeten: O mevrouw u heeft een BMI van 40! Afvallen anders zou ik het niet weten als de bloedresultaten goed terug komen (heb vandaag geprikt en moet over 3 weken opnieuw prikken) Als je dan eindelijk om hulp durft te vragen is het antwoord: Ja onze dietiste van het zh doet er niks mee,moet je zelf even regelen. Dus ik kan waarschijnlijk wel hulp krijgen maar zal ik het uit eigen zak moeten betalen wat ik dus niet kan missen. Anders is de kans maar erg klein spontaan zwanger te worden vertelde ze er ook nog even leuk bij... Jezus kut dag ook!
@dames die hebben gereageerd op mijn berichtje over spruw... heb inderdaad nystatine. Zal in de gaten houden dat als het niet over gaat ik vraag om dactarin. Geef geen bv dus hopelijk besmettingsgraad minder hoog. Teleurstelling nummer 2: loonstrookje kwam binnen... alweer zo weinig (hihi)
Dat mijn hondje nu al bijna 2 weken met ontzettende jeuk loopt en ze niet weten wat het is en wat we eraan kunnen doen. Dus elke dag de hond wassen want na het wassen is de jeuk even weg.
Hoi Done Het is normaal dat je voor dit niet bij de dietisten in het ziekenhuis terecht kunt, omdat je eigenlijk een patient bent voor de thuiszorg. Dat betekent niet dat het niet vergoed krijgt hoor, je krijgt standaard 4 uur vergoed door de verzekering, maar je moet wel bij de huisarts een verwijzing aanvragen. Ik denk niet dat hij moeilijk zal doen maar anders gewoon aandringen, je hebt er gewoon recht op. Misschien kan hij/zij je ook een goede dietist aanraden, ander idd zelf een zoeken Succes ermee
Dat ik nog steeds niet zwanger ben en dat de schoonfamilie totaal niks meer laat horen.Vind ik niet erg,maar vind t zo sneu voor mn man.
Dat we nu bijna 4 jaar later nog met lege handen staan, en dat we hopen dat in oktober/ november onze icsi mag aanslaan. Dat het contact met mijn ouders steeds moeizamer verloopt, en dat mijn moeder nog achter mijn rug om mij zwartmaakt bij vriendinnen
Dat de cheque van mijn loon in de ochtend nog niet vrijgegeven was, toen ik op het punt stond boodschappen te doen en mijn man moest tanken. Het duurt voor cheques normaal 48 uur. En ik had nog maar 3 euro op de rekening, daar kunnen we niet veel mee.