Hoi meiden, Ik heb een hele gevoelige huid en was op zoek naar een fijne oogcrème. Kreeg van iemand de tip om de Yves Rocher producten te proberen, omdat zij met natuurlijke ingrediënten werken. Heb net even de website bekeken en aangezien de producten nogal prijzig zijn, dacht ik dat het fijn zou zijn om eerst naar ervaringen van anderen te vragen voordat ik dingen in mijn winkelmand ga stoppen Huismerken van kruidvat & etos + de meeste merken krijg ik eczeem van. Maar er moet toch iets te vinden zijn voor mijn gevoelige huid Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Tips mbt producten zijn van harte welkom
Ik kocht er vroeger veel, en ik vind het eigenlijk best een goedkope winkel! Ik heb er de douchegel, handcrème, gezichtsscrub, ... van gebruikt en daar was ik allemaal heel tevreden van! + lekkere geurtjes
Er zijn heel vaak acties met producten voor 50 cent. Of je inschrijven voor nieuwsbrieven, krijg je ook korting en vaak gratis producten bij een bestelling. Ik koop er soms wat, ben tevreden over de kwailiteit. Heb best een gevoelige huid.
Creative cosmetics, zoek de website maar eens op via Google, denk dat dit hele geschikte make up is voor je.
mijn man heeft al zeker 15 jaar gezichtscreme van YR hij heeft ook een heel gevoelige huid. de creme die hij heel lang had hadden ze opeens niet meer in het assortiment. heb toen gebeld en kreeg het advies welk alternatief ik kon bestellen die bijna het zelfde was. resultaat? nog steeds tevreden! ikzelf gebruik ook creme van YR. prima spul!!
Regelmatig hebben ze acties waarbij alles 50% korting is. Als je niet met spoed op zoek bent kun je je dus ook alvast inschrijven voor de nieuwsbrief en krijg je vanzelf bericht als het zover is.
Ik ben sinds kort over gegaan op YR maar ben er niet tevreden over. Het is misschien iets goedkoper, maar je krijgt minder milliliters ervoor terug en het was zeker niet geschikt voor mijn gevoelige huid. Ik ga weer terug naar mijn vertrouwde lijn Nutriganics van The Body shop. Met wash, tonic, dag/ nacht cremes merkte ik binnen no time wonderen aan mijn gezicht.
Bedankt voor de reacties allemaal! Heb toch maar een bestelling geplaats. Zag dat de oogcrème waar ik naar opzoek was afgeprijsd is. Ook meteen andere producten in de aanbieding erbij besteld om uit te proberen. O.a. Nagellakken, een blusher, lippenstift en een eyeliner. Voor dat geld wel het proberen waard dacht ik zo Ben benieuwd! Ik hoop echt dat mijn huid goed reageert op de crème. Ben het zoeken best zat Heb 3 gratis samples van andere crèmes erbij genomen + een gratis plaid als cafeau & gratis verzending. Nu maar wachten op mijn pakketje
ik ben al zeker 15 jaar lid. En heb de dag/nachtcreme, douchecreme , haarmaskers etc.. echt hele fijne producten!
Mocht het nu niet naar tevredenheid werken, dan mag je me altijd een pb sturen. Een vriendin van me heeft een schoonheidssalon en ik kan wel aan haar vragen wat ze kan aanraden.
Lief! Dank je meid Ik hoop toch echt dat het naar tevredenheid zal werken. Zou goed uitkomen, aangezien we verhuizen naar een woonplaats waar ze een YR winkel hebben Kan dan gewoon langs de winkel en hoef niet meer zo lang op mijn bestelling te wachten We shall see....
Je zou ook kokosolie op je huid kunnen smeren, of een andere pure olie. Bij de tuinen bijvoorbeeld. Verder ben ik erg te spreken over de producten van YR, vrijwel geen irritatie
Kokosolie smeer ik al, maar ik merk aan mijn huid dat het net iets meer nodig heeft. Vooral de huid rondom mijn ogen beginnen er minder strak uit te zien en wil erger (zolang mogelijk) voorkomen Ook al word ik nog steeds als 18 geschat, zie ik toch echt dat mijn huid achteruit aan het gaan is en een extraatje goed kan gebruiken....
Ik ben er toevallig gister voor het eerst geweest. Ze deed eerst een gratis huidanalyse en daarna adviseerde ze het eea. Ik kocht gezichtsreiniger, lotion, masker, scrub, serum en creme voor 35 euro. 3e product was gratis dus 2 gratis gekregen. Ook shampoovsamples gekregen. Vandaag gebruikt alles en zéér tevreden. Mijn huid en haar zijn zijdezacht
Hier ook een gevoelige huid. Ik gebruik zarqua en weleda. Vroeger gebruikte ik ook yves rocher. Maar niet de gezicht dingen. Wel de zeepjes enzo. Beviel prima.