Wij zitten bij ziggo. Ik lees vaak dat mensen negatief over ziggo zijn maar wij zijn juist heel tevreden. We hebben nooit problemen en als er wel een probleempje is dan worden we altijd heel netjes geholpen. We zaten te twijfelen om over te stappen naar vodafone thuis. Toch maar niet gedaan omdat we het zo prima vinden.
Wij zitten nu een jaar of 4 bj Telfort. We zijn tevreden, toevallig vandaag nog een goede aanbieding gehad om te verlengen.
Wij hebben internet van Telfort en bevalt prima. TV abonnement hebben we niet, aangezien we alles via Netflix, uitzending gemist en Kodi kijken.
Hier ook Telfort. Televisie is echt prima. Ook het op pauze zetten e.d. is heel fijn. Het wifi doet hier soms wat lastig, dan ligt het er even uit. Maar het kan ook weer heel lang goed gaan. Waar het nou aan ligt is mij niet helemaal duidelijk, zou ook ons huis kunnen wezen.
Ik had eerst ziggo. Eigenlijk nooit geen problemen. Voor de kinderen was het super, want die keken vaak series via my prime en ik kon alles terugkijken. Daarna keek ik vaker netflix en series online, dus werd het tv abbo een beetje overbodig. Kinderen keken op een gegeven moment ook meer netflix. Ik wilde daarna eigenlijk overstappen op alleen een internet abbo, maar dat was bijna net zo duur als tv en internet bijelkaar. Wij hebben hier glasvezel, dus dan is de prijs wat hoger. Nu heb ik vodafone en ben zeer tevreden. Betaal niet teveel en kan alsnog tv kijken....als ik dat wil lol. Geef mij de ipad maar....voor de kinderen heb ik wel een extra pakket genomen, dat is ook per mnd opzegbaar en kost 3,75 extra.
Vandaag de horizonbox & internet van ziggo geinstalleerd, had dit jaren eerder moeten doen!!! Wat een ellende hebben we gehad met tele2 en telfort, megaveel (met name internet maar ook tv) storingen hier, om helemaal gek van te worden. Tig monteurs zijn er langs geweest, nee hoor, kon niks aan veranderd worden, dan moest ik maar bekabeld internet nemen, want met wifi konden ze geen garanties geven blablabla... Heb ziggo nog geen 10 minuten opgestart en mn internetsnelheid is al met factor 5 toegenomen, terwijl we hetzelfde pakket hebben genomen (qua max snelheid) Nooit geen telfort meer voor ons, de klantenservice is op zich ok maar werd na verloop van tijd ronduit onbeschoft, waarschijnlijk omdat wij een storingsklant waren Zo zie je maar, ieder zn eigen ervaring, het verschilt volgens mij enorm per regio, zou het ook gewoon eens aan je buren vragen wat zij voor internet hebben en of het goed werkt
Kpn glasvezel het gehele pakket. Omdat wij een nieuwbouw huis hebben ligt er hier helaas geen gewone kabel in de grond dus is de keuze wat beperkt. Maar goede ervaringen, toen ons router er in het weekend mee stopte konden we kiezen, of even naar de kpn winkel in het centrum gaan of men kon hem versneld opsturen. Uiteraard voor de eerste optie gegaan, toen mijn man bij de winkel aan kwam wisten ze er al van. Behalve de landelijke storing van laatst hebben wij nooit problemen gehad.
Wij zijn erg ontevreden over Ziggo. Voorheen UPC, was niet veel beter overigens. Minimaal bereik, veel storing, slechte communicatie hierover, slechte service e.d.
ziggo, voorheen upc. het horizon systeem werkt prima mooie kwaliteit en fijne zenders. service als je doet bellen is bagger, onze box maakte heel veel geluid en zelfs strepen in het beeld op een gegeven moment. lag aan onze eigen kabels volgens de telefonisten. als er monteur moest komen moesten we die zelf betalen :x toen hebben we die box ertussen uit gehaald naar de ziggo winkel gegaan, die kerel daar stak er een stekker in en binnen 1 seconde zei hij die is niet goed. kregen gelijk een nieuwe mee. dus service in de winkel was wel fantastisch!