Ik moest er het eerste half uur doorheen worstelen maar toen begon ik het leuk te vinden. mijn eerste indrukken, ze maken een stuk minder ruzie dan de Amsterdamse housewives maar het kan ook liever overkomen door die zachte G. - Annu, komt op mij over de hoogte uit. Altijd te laat komen, als je je aanmeld voor reality tv weet je dat daar verplichtingen bij komen. Beetje respectloos naar de rest. En ze drinkt alleen maar champagne volgens zichzelf? Dat noemt men een alcoholist toch, - Estelle, lief, rustig, beetje op de achtergrond, misschien wat saai voor een format als dit maar wie weet wat er nog komt. - Lizbeth, leuke, vriendelijke, hartelijke vrouw! - ramona, wil zich een tikje interessanter voor doen dan ze is. Hoezo zeggen dat je bruidsmeisje was en zoals Marjan al zei, als je in die branch werkt weet je het verschil wel tussen een bruidsmeisje en een gast/hulp. En dat kind van haar wauw, breekt de boel af en mama vraagt of je een koekje wilt vraag me af hoe ze kinderen van die leeftijd vind die zo in haar bruidzaak tekeer gaan als een tazmanian devil?! Brigitte, gevaarlijke vrouw, denk dat de sensatie dit seizoen om haar zal draaien. 2 gezichten. Aan de ene kant is Marjan haar aardsveiand en aan de andere kant kruipt ze in haar kont om besties te worden. chayenne, geen slecht woord voor over. Lief, leuk, mooi, eerlijk (bv toen ramona naar Marjan wilde stappen over Brigitte). Plaatje van een vrouw! Marjan, floepuit zegt wat ze denkt en denkt niet voor ze iets zegt. Die plastisch chirurgie, Botox en fillers zijn wel mega lelijk met dat oude gerimpelde lichaam/hals/armen eronder. Vraag me af of ze dat zelf niet ziet?! Petroushka, wauw het hele gezin altijd dezelfde outfit. Ik vind dat ook wel eens leuk op een feestje of een avondje op vakantie om op elkaar af te stemmen maar altijd pffff. Je kind zal maar een ijsje knoeien op een outfit kan je met het hele gezin gaan omkleden. dit was mijn beknopte 1e indruk