Televisieprogramma's over zwangerschap en geboorte?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Druif, Dec 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Druif

Druif Bekend lid

Jul 8, 2006
    730
    0
    0
    Hoi meiden,

weten jullie of er op dit moment nog tv-programma's zijn die gaan over zwangerschap enzo? Om een beetje in de stemming te komen, zeg maar :D

Eerder had je de Verloskungigenpraktijk en de Bevalling enzo. Maar zijn die allemaal van het scherm verdwenen?

2. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ja jammer he dat dat niet meer uitgezonden wordt, ik ken er geen..ben ook wel benieuwd of ik wat mis...

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Sinds ik zwanger ben heb ik niet een programma meer over zwangerschap en bevallen gezien. Heel jammer...

4. Nee, opvoedprogramma's zijn er meer dan genoeg maar over zwangerschap en bevalling is het bar en boos op het moment....

5. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Nee, de programma's die op sbs6 kwamen zoals De Bevalling enzo, komen voorlopig niet op de buis volgens sbs6.

6. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Op de duitse zender rtl is elke dag om half 12 's morgens een programma op dat heet mein baby, gaat over zwangere vrouwen en bevallingen, duurt een half uurtje, erg leuk.

Liefs Moons

7. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Op SBS moet je nu eens naar Medisch Centrum kijken,
    komt een hele aardige gyn.(die mijn bevalling deed)
    in voor,die zich in die docu.voornamelijk bezig houd met zwangeren :) :idea:

8. jaimy090202

Nov 29, 2005
    55
    0
    0
    huismoeder
    lelystad
    hoi hoi

er komt nu een nieuw televisie pragramma en dat heet babyboom op NCRV ze zoeken 100 stellen die zwanger zijn of zwanger willen worden
    ik heb mijzelf er ook voor aangemeld erg leuk in het najaar van 2007 wordt het uitgezonden

gr jaimy

9. Batchie

Batchie Fanatiek lid

Apr 6, 2006
    1,002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Dr. Duvekot ofzo toch? Hij is idd aardig, heb een weekje in het Sophia gelegen en daar was hij ook 1x langsgekomen om te kijken hoe het ging

10. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik zou er toch niet aan moeten denken om zo een programma te gaan kijken,denk dat ik alleen maar ga zitten janken

11. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Sluit me aan....

12. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Ja,die idd!
    Aardige man hoor,af en toe zag ik hem ook wel 's bij de controles enzo,maar omdat de bevalling niet echt vorderde(persen)kwam hij met de vacuümpomp.
    Bij de 2e had ik een gyn.die ik totaal niet mocht,echt zo'n betweterig type.

13. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

Oct 18, 2006
    542
    0
    0
    België
    Hallo allemaal

Hier in Belgiëland wordt Babyboom al een hele poos uitgezonden. Echt een leuk programma hoor. Is dagelijks op TV.

Fientje

14. Druif

Druif Bekend lid

Jul 8, 2006
    730
    0
    0
    @ Fientje,

dat programma is zeker niet op een zender te zien, die ook in Nederland is te ontvangen? Hier hebben we Belgie I en Ketnet/Canvas

Share This Page