hoi meiden, sommige van jullie zullen me voor gek verklaren, maar ik heb zoo'n zin in de feestdagen ieder jaar kijken ik weer naar die 2 dagen van december uit, en elk jaar steeds vroeger in het jaar ga ik al kerstliedjes op youtube opzoeken ben ik de enige die zo'n zin heb in de kerstdagen?!
Ik heb ook ALTIJD zin in de kerst, hahaha. Maar eerst de herfst, ook heerlijk. Ik hou sowieso van onze seizoenen en de veranderingen die ze mee brengen. Heb al hele leuke herfststukjes met kaarsjes op tafel staan ( hoera voor de Action! )
Ja ik heb dit al een maand! Wat ben ik blij dat ik de enige niet ben. Als het kon had ik al een boom staan haha
Dat heb ik ook. ik ben ook gek op de seizoenen! Heerlijk! Heb al een paar pompoenen gehaalt en een herfsstukje gemaakt. Maar ik heb het dus met kerst maar ook met sinterklaas. Gezellig met zijn allen en met mijn neefjes en nichtjes die het allemaal zo spannend vinden. Mijn dochter krijgt het dit jaar natuurlijk niet mee, maar toch heb ik het er nu al over tegen haar haha! En kerst vind ik ook super gezellig. Kan niet wachten.
Ik vind Kerst ook echt de leukste tijd van het jaar! Gezellig met de hele familie samen eten/spelletjes doen etc. En nu al helemaal omdat mijn zoontje vlak voor de kerst jarig is. Heeeeeeeeeeerlijk die feestdagen!!
Ik heb ook zin in de feestdagen hoor! Sinterklaas, kerst, oud en nieuw! Ik houd gewoon van de gezelligheid! En zeker nu ik een partner heb om dit samen mee te vieren!!
Hier ook zo'n mafkees hoor Heb al zin om weer koekjes te bakken, dan ruikt het altijd zo lekker in huis!
Ik ook! Ik kan bijna niet wachten!! Dan is het huis zo gezellig..hopelijk sneeuw buiten...jaaaaa I love kerst!
Ja ik heb er ook zin in! Maar inderdaad eerst herfst. Heerlijk als het 's avonds pokkeweer is buiten maar je zit zelf binnen onder een dekentje met een kop thee. Laat maar stormen hoor.
En of ik zin heb in de kerst, een maand geleden al! Word onze eerste kerst met zijn drietjes! Heb al lang en breed nagedacht over wat we voor de opa's en oma's enz onder de boom gaan leggen. Nu nog halen, inpakken en ik ben er klaar voor
Hier nog zo 1 hoor. Vond het altijd weer heerlijk die kerstmuziek en de boom in de kamer. Al vind ik Sinterklaas ook weer steeds leuker worden met de kleine man nu!