Telfort internet en interactieve tv: ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lillith, 17 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Hier ook interactieve TV en internet van Telfort, bevalt erg goed. Hebben het in december een jaar en nog nooit problemen gehad.

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier ook goede ervaringen met Telfort. Bij het aansluiten is er nog een monteur geweest (in de handleiding stonden 2 kleuren kabeltjes, hier moesten het andere zijn, dus kregen het zelf niet aan de praat. Man heeft ook nog een nieuwe afdekplaat op de muur geplaatst, gratis). Internetverbinding ook nooit problemen mee gehad (hebben nu een maand of 5).

Enige wat we hier wel eens hebben is dat het beeld van de tv blijft hangen. Dan ff kastje resetten en doet 't weer gewoon. En de volumeknoppen van het kastje doen het niet op een of andere manier, dus dat moet altijd met de zapper van de tv. Maar ook geen ramp.

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hier ook bevalt super, ook erg klantvriendelijk is mijn ervaring,echter me moeder was minder tevreden ivm blikseminslag, modemkapot en vermoedelijk schade aan binnenkomende lijn... Telefoniste deed heel moeilijk over een monteur sturen, daarbij had ze wel een nieuw modem, maar geen bijbehorende kabeltjes.. Zegt de telefoniste doodleuk mevrouw dan gebruikt u de oude toch ( waren zwart uitgeslagen) na nadrukkelijk toezeggen van dat me moeder zelf de monteur ging betalen (snapte de telefoniste niet) eindelijk monteur geweest

Dus soms wel even opletten met de klantenservice

Ik heb trouwens momenteel 2 mnd gratis film 1, vorige keer 3 mnd gratis hbo

4. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Dank voor de tips!

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja dat is het natuurlijk... Het internet is gewoon van KPN.
    De service is wel minder.. Gewoon omdat ze er minder geld ana besteden.
    Al moet ik zeggen... Ik ken weinig mensen die tevreden zijn over de klantenservice van de KPN... Dus wellicht valt het wel mee :)

6. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier ook, en bevalt prima

7. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wij hebben ook internet, interactieve tv en gsm bij telfort en zijn erg tevreden!

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Als jr maar op je strepen staan dan kan je wel best wat voor elkaar krijgen en anders later terugbellen

(Heb ook wel eens sjans gehad, ik hihi heb dit nooit)

Deel Deze Pagina