vraagje over griep

Discussie in 'De lounge' gestart door frummeltje31, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Mijn man heeft zwaar de griep te pakken. Sinds maandag is hij ziek, hoge koorts en overal pijn en alles wat bij de griep hoort. Vandaag voelt hij zich nog steeds niet beter dan maandag. Is dat normaal? Ik weet dat het wel even duurt voordat hij hersteld is, maar hij hersteld vaak redelijk snel. Dus ik maak me een klein beetje zorgen, :)

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Je bedoelt dat hij sinds eergisteren ziek is? Of sinds vorige week?
    Als het sinds eergisteren is dan zou ik me zeker nog geen zorgen maken. Je kan je wel een week zo beroerd voelen als je flink de griep te pakken hebt. En dan nog wel een week of twee weken niet fit.
    Als hij sinds vorige week de griep heeft dan zou hij zich nu wel beter moeten voelen dan vorige week.

3. Dana

Dana Niet meer actief

Als je echt de griep te pakken hebt dan is een week ziek normaal, meestal nog een week erachteraan om weer aan te sterken.

4. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ja sinds eergisteren... hij heeft nog nooit zo waar de griep gehad als nu. Zondag was er nog niets aan de hand, maandagochtend stond hij beroerd op. Mijn dochter was vorige week al ziek, had waarschijnlijk ook de griep. Hoop dat het mij even overslaat, pfff...

dank jullie wel voor jullie antwoord, dan voel ik me weer wat rustiger.

5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Jep als het echt stevige griep is ben je er wel twee weken in totaal bezig mee. Je kunt er ook niet veel aan doen ... als je het niet vertrouwd zou ik even de HA bellen om te zien of hij iets kan doen of een tip heeft.

Sterkte

Deel Deze Pagina