vrijgezellenfeest

Discussie in 'De lounge' gestart door mama to be, 19 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Ik heb binnenkort een vrijgezellenfeest van een vriendin en ik ben beniewd wat jullie mening is. Het is de hele dag vanaf 7.30! tot 's avonds laat. Eerst ontbijten en dan kanoen zie me al met zo'n dikke buik in een kano zitten :( niet dus en daarna een soort achtervolgingsspel door de stad heen, met rennen en zo. Lunch is niet inbegrepen en drinken ook niet en dan 's avonds uit eten bij zo'n all in restaurant met muziek erbij. Dit is vanaf 17.30u. Al met al zie ik me bij de meeste dingen hier niet aan mee doen. En het moet 100 euro :) kosten. Vind ik een hoop geld en wat er dan allemaal nog bij komt en het is in 3 verschillende plaatsen en ik hou al niet zo van autorijden. Wat vinden jullie hiervan zouden julllie hier aan mee doen. Ben dan zo'n 28 weken zwanger

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Als jij je er niet prettig bij voelt, zou ik het niet doen....
    Zo'n hele dag met van die actieve dinge op het programma, is niet niks!
    Kun je bijv. niet een halve dag gaan? vanag een uurtje of 16.00/ 17.00 uur tot 's avonds?
    Als het een vriendin is, begrijpt ze dit heus wel! ;)

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

zo he das een erg lange dag

als ik eerlijk ben vind ik het ook wat overdreven
    maar ieder zijn ding
    maar 100€ p.p. is wel erg veel
    wat ik zou doen als ik in jou schoenen zou staan zou ik een deel mee doen bijvoorbeeld alleen mee gaan eten of alleen de middag

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik zou ook alleen de avond doen, als dit mogelijk is en de rest er niet moeilijk over doet. Lijkt mij persoonlijk ook niet fijn om met 28 weken nog in een kano te zitten enzo.
    Veel plezier in ieder geval.

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lekker doen wat JIJ leuk vindt en aankan - want dan geniet je en dat is voor je trouwende vriendin het fijnst om te zien: dat iedereen het naar de zin heeft!

Een etentje is goed te doen, toch? Kan je nog lekker 's middags even rusten :) Veel plezier!

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Je kan toch alleen savonds gaan.

100 euro is veel, maar is een normaal bedrag.
    Ik heb dit jaar 2 vrijgezellenfeesten en elk feest kost ong 100 euro.
    Bedek dat hierin ook de kosten van de bride-to-be zitten inbegrepen.
    Eten + drinken kost al gouw een euro of 40.
    En als je dan een activiteiet doet ben je voor minder dan 30 ook niet klaar.

7. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ga lekker alleen mee eten als je wilt heb je je best gedaan en verder moeten ze begrijpen dat je niet mee kan doen naturlijk

8. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Nou inderdaad zo dacht ik er ook over. Dus denk dat ik inderddad alleen met het eten meega. Ik vind het het anders ook wel een hele lange dag

9. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    pfff jeetje joh doen wat je zelf aan kan en zin in hebt.... 100 euries is errug veel hoor pffffff

wij zouden ook vrijgezellenfeesten krijgen (trouwen 3 juni) maar nadat ik hoorde van strippers en al die onzin heb ik het afgeblazen voor ons beiden, want dat zie ik dus niet zitten dat zo'n grietje in miniscuul stringetje mn vriend zit op te geilen nee bedankt :(
    en van al die ideeen die ze nog meer hadden werd ik echt misselijk....
    ben totaal niet jaloers maar dit ging me te ver

gewoon lekker met het eten mee gaan meis

10. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Vind het nog wel meevallen 100. Ik heb er in juli 1 en dat gaat me 175 kosten......Geen idee wat we gaan doen. Vorig jaar ook 2 gehad en toen zaten we ook op 140/150 p.p. Dus 100 is wel veel geld maar je moet je ook realiseren dat je de bruid op die dag vrij moet houden!

Maar om terug te komen op jouw vraag: ik zou ook alleen maar 's avonds gaan hoor!

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Als ik jou was zou ik alleen naar het restaurant gaan. Aan de dag activiteiten kan je toch niet zo fanatiek mee doen.
    En tja 100 euro vind ik ook wel erg veel geld.
    Ik denk dat iedereen zal begrijpen dat je niet meedoet aan de dag activiteiten, en dat ze het wel leuk zullen vinden als je er met het eten wel bent.

12. pienepien

pienepien Lid

12 jul 2007
    61
    0
    0
    Ik zou ook alleen 's avonds meegaan hoor.

100 euro vind ik veel geld. Wij hebben pas een vrijgezellendag gedaan voor nog geen 50 euro p.p. Je kunt het ook met een klein budget heel gezellig hebben! En het was echt een hele dag hoor, van 9.00 tot 22.00.

13. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Vanaf 7:30?
    Rond het middaguur is iedereen elkaar spuugzat! :)
    Mijn god hee, wat zijn dat voor tijden?
    Daar zou ik ook mooi niet aan meedoen hoor.

14. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Is het het 1e vrijgezellenfeest van de vriendengroep ofzo?

Dat had mijn man nl. ook :) . Hun 1e vrijgezellenfeest begon ook 's morgens met ontbijten tot 's avonds laat. (eerder dan de bedoeling wat uiteraard). Het volgende vrijgezellenfeest begon gewoon om half 3 's middags.

Qua geld: wij zijn meestal rond de 50 / 70 euro kwijt voor de halve dag (vanaf half 3 tot 2 uur 's nachts).

Actieve dingen zou ik niet meedoen als ik zwanger was, misschien wel meegaan maar aan de kant blijven, voor de broodjes zorgen ofzo?

Fijne dag in elk geval!

15. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    100 euro voor een vrijgezellenfeest vind ik een normale prijs, zeker voor een hele dag. Dat zijn wij meestal ook kwijt.

Als je niet aan alles mee kunt/wilt doen dat blijf je toch ff lekker aan de kant? Als het een goede vriendin is zou ik gewoon de hele dag meegaan.

16. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Met 28 weken had ik het echt niet getrokken dat ge-heen-en-weer.
    Ik zou dan kijken of ik alleen savonds zou kunnen gaan. Het lijkt me immers sterk dat je met een bolle buik door de stad mee gaat rennen in een "achtervolging".
    Als het een vriendin van je is zal ze daar toch wel begrip voor hebben?

Deel Deze Pagina