Het zonnetje schijnten het begon meteen te kriebelen Ramen lappen stoffen en zuigen en lekkeralle ramen open Nu komt het goed uit want ben volgende week jarig Maar zijn er nog meer meiden Die spontaan zijn gaan schoonmaken
alle ramen staan open, de was hangt buiten in de zon. Huiskamer gesopt, keuken gesopt.. Moet alleen nog even de kamers van de jongens doen en de badkamer.. Wil graag met det tuin bezig...
ik wil heeeel heeeelll graag maar weet gewoon niet waar ik moet starten Heb ook nog een zieke dochter thuis.
Niet zozeer grote schoonmaak maar wel lekker alle ramen open, flink stuk gewandelt met de hond, en ga nu dochter slaapt lekker de tuin in, tafel.en stoelen schoonmaken, alles aanvegen en glijbaan/zandbak/loopauto's aanvegen. We kunnen weer veel buitenspelen!!!
Ja hier al even de kriebels... Ik ben al wat kasten aan het opruimen en schoonmaken... Nieuwe planten in huis en lekker de deur van buiten al open
Ik ben ook aan het poetsen geslagen, zij het op een rustig tempo. Maar ik vind het heerlijk die zon!! LENTE!!
Ik heb helaas geen tuin ( woonin een flat ) Maar logia is helemaal gesopt ramen gedaan dus die is voor Zo ver voorjaar proef Nu met de laatste ramen bezig De was hangt lekker te luchten en te drogen op de logia Dus mag zo ff rustig zitten van me zelf En morgen weer een dag om de laatste dingetjes te doen De mannen mogen trots zijn op ons
Dat ga ik donderdag doen. Mijn moeder komt s'middags helpen. F.ebe breng ik naar het KDV en dan lekker de hut schoonmaken. Heeeeerlijk!!
Ha, ik ga écht niet binnen bezig als ik nu buiten kan zijn. Lekker in de tuin aan het omprutsen, alles gesnoeid. Trampoline weer opgezet. Steigerhouten meubelen schoon geschrobd en morgen even de tegels alg vrij maken. Volgende week wordt het weer koud, dan ga ik de voorjaarsschoonmaak wel doen
Vanmorgen al bij mijn ouders geholpen met poetsen... En zo als ik obese gekeken heb ga ik hier ook aan de gang... Echte voorjaar schoonmaak doe ik niet omdat ik de meeste dingen altijd netjes bij hou... En straks ga ik nog even lekker fietsen met Nina
Jaaaa hier ook. Van het weekend wezen wintersporten dus bergen was. Heerlijk bijna alles weggewerkt, huis weer stofvrij en alles weer gezogen. Dadelijk de badkamer nog als dochtertje in bad zit. Lopend boodschappen gedaan, al het onkruid en blaadjes uit de tuin gehaald, stoep met spul gedaan tegen de groene aanslag. Zodadelijk naar het cb, en dan kleine meid in bad en eten koken. Heeeeerlijk die zon.
Oh ja heerlijk.. woensdagochtend ben ik vanaf 07.00 alleen thuis tot ik moet werken om 11.30.. Ik denk dat ik dan maar eens eea ga doen
Ja ik! Alleen wel tussen de bedrijven door... en dat wil zeggen, als ik even niet loop/zit/knuffel met de kleine of haar voedt! Ze heeft vandaag een dagje hazenslaap uitgekozen, dus aan een stuk door knallen zit er niet in. Desalniettemin heb ik de hele was gestreken en gevouwen, gestofzuigd, het bad met bleek gepoetst, de keuken en de vaat gedaan. Moeders zijn supervrouwen... daar ben ik nu wel achter .
Ben tog nog wat langer door gegaan Klein kaamertje opgeruimt Het hele huis gezogen Net nog even wezen wandele met de hond En nu even rustig zitten De voorjaars schoonmaak klinkt zo zo Maar hou me huisje ook goed schoon hoor maar als dan het zonnetje gaat schijnen gaat het gewoon spontaan kriebellen om alles schoon te maken en zo als de ramen doe ik eens in de zo veel tijd en dat doe ik dan vaak in zoon schoonmaak bui Morgen weer een dag en dan ff de was weg strijken Nu gewoon ff rustig niks doen
hier vandaag huiskamer goed gesopt morgen de bovenverdieping inc. badkamer en als ik nog aantoe kom de keuken
had ik er maar tijd voor.. is hard modig na de verbouwing en heb er ook goed zin in. vorige week een paar radiatoren schoongemaakt ook nuttig wer. Ik doe nu alles maar in hele kleine etappes als DL even een uurtje slaapt.