Telfort wat een oplichters

Discussie in 'De lounge' gestart door ladygaga, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nataschan

nataschan Lid

8 jan 2013
    11
    0
    0
    smartphone-service
    rijswijk
    De nieuwprijs van de s2 is ook nooit 629 euro geweest. Dit was 459,00 euro toen die net uitkwam. Het gaat bij een vervang toestel om de specificaties niet de prijs. Dus mijn vraag is wat voor vervang toestel heb je ontvangen. Zijn de specificaties gelijk of beter dan de s2? Heb je hem via pro assist (verzekering) terug gestuurd? want samsung doet normaal echt niet moeilijk ingeval van 3 x terugsturen. Dan wordt zo een toestel gecrediteerd en krijgt de klant gewoon een nieuw toestel.

2. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    ik denk dat je je even niet zo druk moet maken.
    ik begrijp dat je boos bent en gefrustreerd want je probleem word niet opgelost. maar hoe bozer en gefrustreerder jij word hoe lastiger het voor de medewerkers word om iets voor je te doen.

ik werk zelf op een klantenservice (niet bij telfort :)
    ik wil problemen ook graag oplossen maar soms kan dat niet alla minuut.

en als jij hartstikke boos bent zal geen een normale oplossing die heel netjes is goed op jou overkomen.

ze zullen eerder met een wonder moeten voordat jij het gevoel krjigt dat het opgelost is.

je geeft zelf al aan dat je geen stress mag hebben maar je maakt je hier zo giga druk om. dit leverd je stress op.

dus gooi het aan de kant. een telefoon is een dood ding.
    stel een nette brief op of een mail naar de klachtenafdeling en probeer dat op een normale manier van communiceren te doen en niet op een schreeuw manier zoals je hier de dingen neerzet.

zet erin dat je ten einde raad bent en dat je niet meer weet wat je moet doen en dat je het er niet mee eens bent omdat je het niet eerlijk vind. kan me niet voorstellen dat telfort da niet het gesprek met je aan wil gaan of stuur die brief naar het verkoopppunt.

mensen werken niet voor niks op een klantenservice en er word vrij makkelijk over gedacht maar er zijn minder mensen geschikt voor dat werk dan dat de meeste mensen denken. het bedrijf waar ik werk daar worden hele strenge eisen gesteld daar kom je echt niet even zomdaar binnen wandelen.

daarnaast worden gesprekken vaak nageluisterd om te zien of de medewerkers hun werk goed doen. mensen zullen dus niet snel zomaar de telefoon erop gooien want dat is te traceren en dat kan je je baan kosten.

maar er is wel een stukje zelfbescherming. ik laat me niet uitkafferen door een klant ik ben ook een mens met gevoel en niet een africhtpaal die je de huid vol kan schelden omdat je een probleem hebt.
    ik zit daar om problemen op te lossen en om dat te kunnen doen moet ik een normaal gesprek met iemand kunnen voeren. en als dat niet kan word het al snel moeilijk om de problemen op te lossen

stel telfort zou met al zn klanten zo omgaan hoe lang denk je dat ze dan nog bestaan????

en we kunnen wel gaan googlen op klachten telfort maar doe dat eens bij de andere aanbieders nou dan krijg je ook een waslijst hoor.

ik zeg niet dat je niet boos mag zijn. en ik snap dat je boos bent maar je lost er niks mee op. jij bent degene die er de meeste last van hebt. jij wint je erover op.

3. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nou dan ben ik waarschijnlijk de enige die de frustratie van ts begrijp want ik vind het ook echt niet kunnen!

Ze sluit een duur abonnement af en dan denk je toch goed te zitten?? Of iig wat meer service te verwachten?
    Nee gewoon doorbetalen en niet zeuren?
    Ik kan me daar ook ontzettend kwaad over maken, vooral als je niet serieus genomen word en voor zeur word uitgemaakt.

Zoiets hadden wij een paar jaar geleden ook met KPN.
    Toen we verhuisden, een alles-in-een pakket afgesloten met interactieve tv.
    Dat was toen nog niet zo lang, en ja hoor: wij bleken net iets te ver van de mast af te wonen en kregen een kastje wat niet werkte.
    We hebben ruim 6 weken! zonder tv, internet en telefoon gezeten! Soms een half uurtje.
    Nou dat is tegenwoordig echt een crime hoor!
    En ondertussen wel gewoon alles moeten betalen. Sorry hoor maar ik kan me daar ook gruwelijk over opwinden.
    Vooral als je dan ook nog eens als een kleuter behandeld word aan de telefoon (moesten met mobiel bellen dus en dat kostte ook nog eens extra).

4. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Telfort maakt sinds een tijdje onderdeel uit van KPN, niet zo vreemd dus dat ze daar nu zelfde service geven.

5. koala28

koala28 Niet meer actief

Ben zeer tevreden over Telfort. Mobiel en ook Digitale tv en internet.
    Als er problemen zijn dan worden die gewoon opgelost.

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ze kijken ook niet naar de nieuwprijs van het toestel maar naar de dagwaarde van het toestel.

En de dagwaarde staat gelijk aan wat jou huidige toestel kost.
    En de functies waarschijnlijk ook.

Ik zou ook niet zomaar de helft van het abbo betalen want je hebt een contract waar je je aan moet houden en hier kom je niet vanaf omdat telfort in hun recht staat.

7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ten eerste begrijpt iedereen haar frustraties, dat heb ik gezegd en heb ik in meerdere reacties gelezen. Dus je bent niet de enige...

Ten tweede betaal je abonnementskosten voor je bel-/smsminuten en evt internet. Dus niet om meer service te krijgen. Het maakt echt niet uit of 10 euro aan abonnementskosten hebt of 50 euro. Dus tuurlijk moet ts deze kosten gewoon betalen. Ze heeft nu toch een telefoon waar ze mee belt, smst en/of internet? Dus zie echt niet in waarom ze niet zou hoeven te betalen... Heeft echt niets mee te maken of je serieus genomen wordt. Ze maakt gebruik van hun diensten, dus betalen. ;)

Ten derde wordt ze netjes behandeld? Nee dat niet, maar begrijp dat ze zelf aan de telefoon ook niet netjes is. En tja kan me de medewerkers van de klantenservice dan wel voorstellen dat ze er op een gegeven ogenblik genoeg van hebben. Rustig blijven is eigenlijk de enige optie, hoe moeilijk dat soms ook is. Wel vreemd dat ze niet willen tekenen voor ontvangst van een aangetekende brief. Zou bijna denken dat ze het bij het verkeerde adres aanbieden en dat ze daarom niet tekenen. Maar goed dat weet ik niet, want ik werk daar niet. ;)

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wij hebben alles daar, geen problemen...
    alleen nu hebben we het tv kastje kapot en worden we terug gebeld door de technische dienst..moet zeggen dat dat wel lang duurt maar ze bellen wel e.d. dus ja wij zijn tot nu toe erg tevreden.

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Idd ze maakt gebruik van een dienst, en daar betaalt ze voor, maar dan moet je ook gebruik van die die dienst KUNNEN maken hè.
    Al die keren dat haar toestel opgestuurd is geweest en ze hem dus kwijt was, dan moet ze dus gewoon betalen, zonder dat ze er gebruik van kan maken.

En met service bedoel ik eigenlijk dat je gewoon fatsoenlijk te woord gestaan word, en dat er een oplossing komt voor het probleem.

10. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    als je er om vraagt kan je toch gewoon een leentoestel krijgen, bij mij in de omgeving is dat wel altijd zo, dus tja.

en als ze op de manier zoals ts hier communiseert, bij telfort doet tja dan gooi je je eigen glazen is,

snap de frustratie, maar de meiden van deklatenservice kunnen er ook niets aan doen, ze heeft zelf die telefoon geaccepteerd in de winkel, had ze niet moeten doen alsze het er niet mee eens was.

van elk productis wel eens een fout exemplaar, dat isniet aan telfort te weiden, die kan daar niets aan doen natuurlijk pure pech.

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja maar snap op een gegeven moment wel dat het aardig zijn ophoudt na 3 x je telefoon kwijt te zijn, er niks aan gedaan wordt en dan ook nog eens de telefoon terug krijgen met krassen!? Ze betaald ook zo'n hoge maandlast doordat ze DIE telefoon wou hebben, ze kreeg daarna een goedkopere telefoon aangeboden met dezelfde maandlasten ja dat is ook fout he.
    Op een gegeven moment is het ook wel klaar dacht ik zo. dus begrijp het echt wel hoor, misschien als je het verhaal beter leest dat je het begrijpt.

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Service van Telfort is op zo'n moment idd een leentoestel, dus ja ze kan gebruik maken van hun diensten. :) Daarbij is er anders altijd in je omgeving wel iemand die een oude toestel voor je te leen heeft...

Nogmaals snap haar frustraties en dat ze teleurgesteld is, maar denk dat Telfort heeft gedaan wat ze kunnen. Ik denk dat ze of bij Samsung moet zijn met haar probleem of bij de leverancier (en nee dat is Telfort niet). Maar dat heeft geen zin meer allemaal, want ze is akkoord gegaan met een ander toestel en heeft haar oude toestel daar achtergelaten...

13. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Ben ik mee eens, maaaar je acccepteerd dan toch gewoon die telefoon niet, ik had die never nooit niet mee genomen, daar is ts zelf fout in geweest om dat te accepteren (achteraf niet natuurlijk)

maar dan nog, de meiden van de klantenservice kunnen aan de service in de winkel niets doen, dus daar tegen aan schoppen en boos doen heeft geen zin, daar kom je nergens mee,
    hoe frustrerend ook, en ja ik weet het makkelijker gezegt dan gedaan. valt niet altijd mee.

Ik zou zelf eens even via facebook en twitter de boel wakker schudden als ik dan TS was, ik lees vaak dat dat goed werkt, en het snel opgelost wordt.

wel lees van je van elke provider individuele problemen, er zijn overal altijd mesen die (terecht) ontevreden zijn,

Ik hoop voor ts echt wel dat het opgelost wordt hoor.

14. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Ik zit ook bij telfort (en een tijdje geleden hebben wij ook tv en internet gehad) en zijn altijd netjes geholpen, ook qua service. Dus ik ben tevreden over Telfort.

Het is heel erg vervelend dat jij je zo rot voelt en zoveel problemen hebt met je telefoon. Maar ik heb ook een keer een telefoon gehad die vanaf het begin af aan problemen gaf en ik ben direct terug gegaan naar de winkel en heb een nieuwe gekregen. Dus dat had je zelf ook kunnen doen.

Bovendien zijn er volgens mij bij alle providers wel mensen die slechte ervaringen hebben. Vorig jaar toen ik naar Telfort overstapte, heb ik echt alle providers bekeken en overal waren er klachten van mensen. Dat is niet alleen bij Telfort zo. Ik had bij T-mobile meer geen bereik, dan wel en ook mijn internet deed het meer niet als wel. En ook daar kreeg ik maar weinig respons of actie om het op te lossen. Bij Telfort heb ik echter helemaal geen problemen meer!!

Ik denk dat het een beetje van twee kanten komt en als je telefoon echt stuk is, kan je natuurlijk ook Samsung aansprakelijk stellen. Dat ligt niet aan Telfort. Kun je niet je telefoon terughalen en op sturen naar Samsung?? Of neem contact op met Samsung en vraag wat je kunt doen?

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik begrijp ts helemaal, alleen de manier van communiceren is een beetje,...maar ik denk dat velen na een bepaalde tijd niet meer zo vriendelijk zullen communiceren, zeker als je vanaf het begin een probleem hebt wat niet netjes opgelost word

het is toch niet zo moeilijk dat als je s2 kapot is waar jezelf niks aan kan doen om dan een nieuwe s2 van de winkel te krijgen?dat hoort toch onder de garantie?

ik weet bij t-mobile had ik een sony gekocht, na enkele weken kwamen ze er achter dat veel toestellen gele vlekken vertoonden op het scherm, die kon je dus gewoon inruilen zonder enige moeite maar het kwam ook wel van sony uit, nadat sony het probleem onderzocht had
    zo hoort het toch ook? ik kan me niet inbeelden dat samsung er moeilijk over doet dus moet het toch niet zo moeilijk zijn dat telfort voor een ander toestel zorgt?

de helft van je abbonement betaal je alleen al voor je toestel dus vind het erg dat ze dan nog evenveel moet betalen

iemand zei dat je 90% betaalt voor het abonnement en dus maar 10% voor je toestel
    ik heb mijn gsm los gekocht en heb een abonnement voor 20euro, kocht ik deze met toestel, dus dat het toestel in het abonnement zat dan betaalde ik 45 euro dus je betaalt echt veel voor alleen het toestel en dan ben je verplicht om minimaal zoveel en zoveel belminuten enz,...te nemen.

ik vind dat ts gelijk heeft maar bij t-mobile, hi enz,...zullen dit soort problemen ook wel bestaan

natuurlijk ists boos, over een maand verloopt de garantie dus telfort zou haar nog een maandje bezig willen houden en dan heeft ts nergens meer recht op

het beste is naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht, telefoneren en via internet werkt niet, gewoon face to face en vriendelijk blijven, daar bereik je het meeste mee, ik zouook nooit een gsm op internet kopen maar altijd rechtstreeks in de winkel, als er dan iets iskan ik gewoon naar de winkel gaan

16. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Ik wilde ff laten weten dat ik mijn brief en vele telefoontjes en mijn Facebook en Twitter actie's hebben geholpen en mijn abbo over een week word stop gezet krijg zelfs nog vergoeding als ik maar stop met telfort zwart te maken via Facebook en Twitter

Ik heb trouwens ergens gelezen dat 1 van jullie beweerd dat de s2 nooit 626 euro heeft gekost ik heb hier de bon nog liggen waar opstaat dat toch echt de s2 626 euro is .

Ook wilde ik nog even laten weten dat ik vaak genoeg contact heb gehad met Samsung maar die melden dan dat ik het via een abbo heb dus dat ze niks kunnen doen .

Ik ben blij dat ik van de oplichters af ben moet wel nog 2 maanden mijn abbo betalen maar liever dat dan nog een jaar te veel betalen .
    Vanavond op zoek naar een nieuwe abbo met een goed werkend toestel.

Ik zal graag willen dat dit topic gesloten word

17. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Fijn dat het is opgelost!

Deel Deze Pagina