Inderdaad wifi aanzetten thuis en het data uitzetten. dan kan je thuis gewoon internetten met wifi dat kost je dan niks. ik heb het ook gehad maar dan met vodafone. nu heb ik thuis wifi en hen nergen meer last van.
Wat ik wel vreemd vind is dat het onbeperkt internet ( dus het echte onbeperkte ) Pas na April gestopt is met bestaan geloof zelfs pas in juni of juli. Daarvoor kon je echt onbeperkt internetten bij tmobile zonder extra kosten etc. Ik zelf gebruik echt heel veel internet thuis via de wifi en heb nog nooit bij hoeven betalen en dat terwijl ik nu zo'n bundel heb dat als mijn data mb op is mijn internet veel langzamer word. En betaal dus nog steeds niks aan data verbruik.
Hier hetzelfde als saja, nooit bijbetalen bij t mobile omdat ze geen extra kosten rekenen maar je verbinding alleen zo traag wordt als een oude oma snap dus niet hoe dat haar wat kan,kosten, dat is bij t mobile eigenlijk niet.
Whoehahaha... Echt irritant hoor dat wel maar goed ik heb het vaak maar 1 of 2 dagen maar als ik de ZP app open doet ie daar soms wel 5 minuten over
Zo en zo even checken of ze het juiste afschrijven. Hier hebben ze bij ons toen rekeningen en datagebruik van andere van onze rekening gehaald. (tot 3x toe) ging 3x om 200-300 euro. Heeft denk ik 8 maanden geduurd voordat we het terug kregen. Kregen alleen maar smoesjes etc te horen, tot we echt gingen dreigen met een advocaat en kassa etc. Toen uit eindelijk terug gehad.