Hallo heeft iemand hier toevallig ervaring met het hebben van trigger duimen een kindje dat hieraan geopereerd is? Mijn zoontje heeft dit aan beide duimen kan ze niet strekken en de plastisch chirurg raad een operatie aan dus ik ben benieuwd naar ervaringen
Ja ik heb ervaring. Zoontje had het ook aan beide duimen, alleen niet tegelijk. Wat wil je graag weten?
Dank je voor je reactie Hoeveel last kunnen we na de operatie verwachten? En hoe lang? En heeft het geholpen? Ze doen inderdaad niet beide duimen tegelijk begreep ik
Heb niet het idee gehad dat hij er veel last van had. Eerste keer was hij nog wel jong, net geen 1,5 jaar. 2e keer is nog geen jaar geleden was hij ruim 2. Hand moet een week in verband al ik het goed onthouden heb. Er zitten oplos hechtingen in. Met douchen of in bad is het even vervelend. Alleen de duim zelf komt in het verband. Zoontje kon er verder alles mee. Hier heeft het zeker geholpen. Direct na de operatie was het over. Als je nog meer wil weten dan roep je maar
Mijn dochter heeft nergens last van gehad. Haar handje moest 2 dagen in het verband en mitella. Daarna mocht ze er alles mee. Nooit geen pijn gehad, en ze kon na de operatie direct alles weer.
Wij ook niet net zoals andere dingen. Mensen kijken ons ook vaak raar aan alsof we hetzelf verzonnen hebben Haha.