voorweeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door deesje84, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesje84

deesje84 Actief lid

17 dec 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    hoi allemaal

vanacht de schrik van me leven gehad

inmiddels 27 weken zwanger

4uur snachts na de toilet alwel kramp maar niet dat het echt zeer deed dus gewoon weer gaan slapen

maar ja toen werd ik half 6 wakker pijn kramp rugpijn ik dacht echt wtf is dit !!!
    vriendlief werd er wakker van en die zegt wat heb je is het begonnen
    dus ik zo mag toch hopen van niet ik wist niet meer hoe te liggen zitten hangen lopen

omdat we de kids niet in paniek wilde brengen heb ik de vk gebeld toen ze naar school werden gebracht door papa
    ze is eigenlijk gelijk gekomen

inwendig onderzoek gehad alles was alwel zachtdat was vorige week al maar gelukkig zit alles nog dicht

baarmoeder gemeten was vorige week 22 cm nou al 25 cm
    3cm in een week was best veel zei ze kon zijn dat de weeen daardoor waren opgeroepen
    het kon ook zo zijn dat het van de antibiotica komt heb vandaag de laatste pillen maar je schijnt er erg op te kunnen reageren

volgende week de glucose test die nog gedaan moet worden en ik krijg morgen nog de uitslag van de urine kweek al met al eeen hoop gedoe

met ons meisje is alles oke ligt met haar hoofdje naar beneden en groeit prima op schema alleen voor mama vervelend gelukkig maar

hebben meerdere dames al last gehad van voor/oefen weeen zo ja hoe vingen jullie die op ??
    en vanaf wanneer kregen jullie die ??

voorlopig maar rustig aan doen zoals al was opgelegd het is niet anders ons meisje moet nog zeker tot eind feb blijven zitten

groetjes

2. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Ik heb ook veel voorpret al gehad, had met 18+3 weken flink bloedverlies en toen al gepaard met flinke harde huiken en krampen. (Bleek een mega hematoom in baarmoeder te hebben tgv extra lobje aan placenta)

Vanaf toen alleen maar zoveel mogelijk rust gehouden. Dus niet werken, tillen, sexen, shoppen, huishouden etc.
    Sinds nu 6 weken is het hematoom weg en kan ik ook weer wat meet doen en toen had ik ook geen krampen meer.

Sinds nu 2,5 week heb ik nu elke middag en avond weer voorweeen nof indalingsweeen. Doet flink zeer en alleen een warme douche, kruik of liggen op mn linkerzijde op de bank of bed helpt. Heb ook een ctg in het zkh gehad en daar was het ook wel op te zien maar ook 0 cm ontsluiting.

Gelukkig ben ik nu zover dat de kleine zou kunnen en mogen komen.
    Heb wel een flinke spannende zwangerschap tot nu toe....

3. deesje84

deesje84 Actief lid

17 dec 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    Hoihoi
    het is zwaar vervelend he ik heb dan wel geen.hematoom maar het houd je wel scherp ik doe nu ook eigenlijk niks meer vriendlief is zowel vrachtwagen chauffeur als huisman onshuis ziet er nu gewoon even niet uit.maar het zei zo je blijft in een spannende tydzitten ben.blij.voor jedat je de 34 weken voirbij bent nu is het relatief veilig voor het kindje

ik hoop dat ons mopje in elk geval tot eind feb zitten blijft dan zitten we ook in de veilige zone

heel veelsucces nog hopelijk lopen we het allebei nog uit
    groetjes

4. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Gelukkig ben je al over de 24 weken heen en kun je steeds doorleven naar de volgende mijlpaal :)
    Het is inderdaad zwaar vervelend. Het houdt je inderdaad scherp.
    Tegen mij zeiden ze dat ze een evt. bevalling tot aan de 34 weken proberen te remmen, maar dat is dan ook maar voor 2 of hooguit 3 dagen.
    Nu ben ik al over de 34 weken dus nu mag ik "losgaan" en wordt er niks meer afgeremd.
    Hoop dat je dat in ieder geval haalt inderdaad.

Sterkte!!

5. deesje84

deesje84 Actief lid

17 dec 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    hoi

ja ik hoop ook idd dat ik het haal kamp momenteel dan al 2 weken met een blaasonsteking 2 verschillenden kuren gehad
    maar moest even bellen voor de uitslag zo gezegd zo gedaan er is toch wat gevonden in de kweek wat precies hoor ik vanmiddag tegen half 12 dus je gaat je toch alweer zorgen maken van ohjee als het maar niet dit of dat is . . . .nog even geduld

ja ze kunnen het idd wel rekken tot 34 weken maar idd ook niet lang
    maar hoe langer ze blijven zitten hoe beter

we gaan ons best ervoor doen en hopelijk valt de uitslag vanmiddag mee

groetjes

6. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Een blaasontsteking of urineweginfectie kan ook voor die krampen en prikkels zorgen in je baarmoeder. Hoop wel dat je antibiotica toch wat doet.

Ivm mijn vroege voorweeen werd mn urine ook getest maar daar kwam niets uit. Ik moet vlgd week vrijdag weer terug naar de gyn en dan bloedonderzoek want heb een te laag hb. Slik nu ijzertabletten. Verder weer een echo.

7. deesje84

deesje84 Actief lid

17 dec 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    hoihoi

ik heb helaas een ander topic moeten plaatsen

het si niet zo leuk nieuws wat ik vandaag gekregen heb ben drager van het hypolytische streptokok b :(

ik heb een ander onderwerp geopend

grpetjes

8. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Ojee.....pfff......dat is schrikken. Ik ga je topic opzoeken.
    Sterkte!

9. deesje84

deesje84 Actief lid

17 dec 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    jij ook heel erg veel sterkte

het gaat voor ons beide niet over rozen

des al niet te min erg dankbaar dat ik zwanger ben maar het is gewoon grof gezegd ruk

maar ik wens je het allerbeste en hopelijk een voorspoedige bevalling

groetjes daisy

10. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Sterkte deesje!
    Gelukkig hebben ze het vroegtijdig ontdekt en kunnen ze jou en je baby goed in de gaten houden en behandelen!
    Het neemt wat extra risico's met zich mee, maar je wordt vast goed gecontroleerd en vaak loopt dit dan wel met een sisser af!

11. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Dank je wel.
    Ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe. Goed dat ze er op tijd bij zijn. Hoop dat alles goedkomt.
    Groetjes Angela

Deel Deze Pagina