Hoi meiden! Sinds anderhalve week (ben nu 7.5 week) heb ik last van lage rugpijn, een paar dagen zeer heftig. Dit ken ik niet van mijn andere (drie) zwangerschappen. Zijn er meer meiden die in het begin last hadden van lage rugpijn en is het helemaal goedgekomen met de zwangerschap?
In het begin niet, maar langzamerhand sinds nu (ong 2 weken) wel behoorlijk, alleen onder in mn rug....
ook ik herken het! ik heb het bij al mijn zwangerschappen meegemaakt in het begin en ook ergens rond de 30e week. En alle zwangerschappen zijn tot een goed einde gekomen Succes!!!
Ik heb het ook hoor! Ben ook 7.5 week. Heb het eigenlijk al vanaf het begin. Niet continu, maar met vlagen. Heb ook erg last van mijn stuitje.
Ik heb het nu nog (en mn dochter is ruim anderhalf) toch Bekkeninstabilliteit... Ik zou ff langs de huisarts gaan die kan evt fysio doorverwijzen. Ik had er liever meteen iets aan gedaan dan had ik het miss nu niet nog zo gehad.
Ik heb het een klein tijdje gehad, ik denk ongeveer een week Rond mijn 15de week was dat, en nu niks geen last meer van.. Als ik rugpijn had ging ik meestal even liggen
Fijn te horen dat het normaal is! Tis mijn 4e zwangerschap maar in eerdere zwangerschappen heb ik dit niet meegemaakt.
Ik had het ook heel erg in het begin maar ik heb het nu alleen even in de ochtend en als ik op bed ga liggen, en na 5 minuten is het over. Ik ben vandaag 16 weken en 5 dagen. Vanochtend pret echo gehad en alles was goed.