Hey allemaal! Ik heb een probleempje en blijkbaar hebben meerdere meiden dit.. Telkens als ik test komt er een zeer licht streepje (binnen de tijd & roze!) Het is echt heel licht hoor maar toch donker genoeg om mij hoop te geven. De streep is nog nooit donkerder geworden dus het zijn echt negatieve testen... Weet iemand hoe dit komt? Ik zet even een foto hier neer van zo'n test, het is echt een erg onduidelijke streep hoor, moeilijk op foto te zetten maar dan weten jullie misschien wat ik bedoel.
Ik zie eerlijk gezegt geen streepje. Als je hem al niet goed op de foto kan zetten is hij toch wel negatief. Ben je al overtijd?
Irritant! Misschien na nod testen om teleurstelling te voorkomen? Makkelijker gezegd dan gedaan, i know ...
Ik zie het niet op je foto, op mijn telefoon.. maar heb zelf ook meerdere keren binnen de afleestijd tuurstreepjes gehad met deze (en andere merken) testen, zonder zwanger te zijn..
Nee ik weet dat deze test een negatieve test is hoor ik vroeg me gewoon af of er meer meiden waren die ook telkens een streepje hebben (niet iets wat je als positief beschouwd maar wel stiekem van hoopt dat hij donkerder wordt) Of is het normaal? In het echt zie ik het en mn vriend ook (we zeggen wel allebei ja oké dit is niet positief maar er staat wel iéts)
@Sallie, ik probeer wel altijd pas op NOD te testen hoor maar ik doe geen ovulatietesten ofzo, we laten het nog even z'n beloop gaan en dan denk je toch zo: ja oke dit is negatief want op NOD moet het al veel donkerder zijn, maaaar wat als ik nu een late innesteling had, wat als mn ei later was dan gemiddelden.... Heel vermoeiend Ben ook nog niet zo lang van de pil af dus mijn cyclus is niet echt betrouwbaar wat het nog irritanter maken Sorry voor mn gezeur!
ja ik heb er ook last van zeker met actiontesten, heb er nog een paar maar ik koop ze nooit weer ! erg frustrerend
Ik duim voor jou cici! Misschien doen de testen van kV wel wat ze horen te doen bij jou? Want bij KV is het wel veel minder duidelijk dan op actiontesten