Hallo allemaal, Mijn test van afgelopen zaterdag, vandaag wederom getest met kruidvat huismerk. Ook licht positief... Alleen de CB digital gaf aan niet zwanger... Gebeurt dit vaker ? Ik heb er weinig ervaring Liefs
Nee , deze test was op de dag zelf dat mijn menstruatie zou moeten beginnen. Dus wellicht erg pril ? Vandaag was duidelijker maar daar heb ik geen foto van gemaakt. Ik ga morgen ochtend nog een nieuwe test halen.. ik vind t erg spannend... Bedankt voor de reactie.
Als hij vandaag al duidelijker was is dat wel een goed teken, hopelijk is hij morgen nog duidelijker! Maak even een foto! Zou dit je eerste zwangerschap zijn?
@biirdy Jaa dit zou dan mijn eerste zwangerschap zijn.. ben nu iets langer dan vier maanden gestopt met de pil. Ik vind t allemaal erg spannend. Aan de banner te zien ga ik voor je duimen.. ik hoop dat het ook een streepje word
Oehh, de eerste keer extra spannend! Allemaal zo onzeker en het ongeloof als het dan ECHT zo is. Mijn banner klopt op dit moment niet helemaal, ik heb eind november bij 11 weken een miskraam gehad maar deze is opgewekt met cytotec (medicijnen). Ik had altijd een cyclus van ongeveer 28/29 dagen vandaar de banner. Dit is de eerste ronde dat we het weer kunnen proberen en ik werk met ovulatietesten en heb op dit momoment mijn vruchtbaarste dag, waarschijnlijk dan morgen m'n eisprong. Dus ik moet nog iets langer wachten helaas om te testen.. hopelijk is het weer raak deze keer! Ik kijk uit naar duidelijkere streepjes aankomende dagen voor jou, ik duim voor je!
@biirdy Wat ontzettend naar voor je.. Lijkt me ontzettend moeilijk .. Ik hoop voor je dat het gauw gaat gebeuren, en dat jullie een klein wondertje mogen verwelkomen. Ik heb vanmiddag n test gedaan ( geen ochtend urine ) en dit overlegd met mijn huisarts.. En die zei gefeliciteerd.. Heel onwerkelijk. Morgen ochtend doe ik er nog een hihi. Wil n goeie streep
Ik heb die van clearblue nog niet gehad, ik had die met zwanger/niet zwanger. Moet er bij deze alleen een min staan of een plusje?
Gefeliciteerd, streep is nog licht maar wel dik zie ik. Probeer over 2 dagen nog eens dan zou het nog duidelijker moeten zijn maar je bent echt zwanger hoor
Dankjewel .. Ja ik doe dan idd nog even een test. Mn man is op dit moment op zee. Dus ik wil ze graag bewaren.
Is te zien hoor!! Dit waren mijn 2 eerste testen, allebei best snel achter elkaar gedaan. Ze springen er ook niet echt vanaf, maar was gewoon zwanger! Het is ook allemaal zo spannend de eerste keer, je gaat zo twijfelen aan die testen. Ik heb toen die dag erna nog een clearblue test gedaan met tekst en daar kwam zwanger op te staan. 2 dagen daarna nog 2 testen, gewoon voor de laatste keer. Toen heb ik die 2voor5 kv test gedaan toen kwam er een super duidelijk streepje en de clearblue test ook weer zwanger. Ohh wat een geld is er door heen gegaan toen, hahaha. Ik leef zo met je mee, herken alles in wat je zegt. Haha!
Wat lief dat je ze even laat zien. Ik zie ze wel duidelijk ! Ik hoop dat mijne morgen ochtend ook wat beter zichtbaar is. Maak ik gelijk nog een foto. En inderdaad wat een geld kosten die dingen, maar t ergste is je wilt zo graag testen. Ik hoop zo dat t je snel gegund is.. !
Die testen zijn wel wat ingedroogd op de foto, ze waren eerst wat minder zichtbaar. Vaak als je eenmaal begonnen bent kun je niet meer stoppen. Ik heb toen uiteindelijk wel gezegt dat het klaar was met testen, hoe moeilijk ik het ook vond want ik wou telkens weer een soort van bevestiging?! Ik hoop voor je dat hij morgen weer iets duidelijker is, geeft je zelf toch wel weer een fijn gevoel en zo kan je langzaam aan het idee wennen Ik kijk weer uit naar je foto!!