Tellen jullie mee af? 34 weken zwanger!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chicken1975, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het is Februari!
    Duurt nu echt niet lang meer (hoop ik) voor ons allemaal!

@ Elvina,wat een leuke/lieve pakjes zeg!

@ Linana,Hij ligt er al helemaal klaar voor dus spannend! Leuk dat je weer foto's hebt meegekregen! De slijmprop kan indd in delen komen hoorde ik...Maar volgens mij hoeft dat toch niet altijd met bloed te komen?

@ Mw21,Bij jou schiet het ook al op spannend hoor! Slijmprop zegt indd niet altijd dat de bevalling gaat beginnen kan soms nog even duren bij sommige komt het pas tijdens de bevalling.

Ik ben vandaag naar het zh geweest,En ze gaan hem niet eerder halen maar blijven me goed in de gaten houden.Ze verwachten niet dat het nog heel lang zal duren maar je weet nooit natuurlijk. Maar volgens hun heb ik een buik en kind van 40 weken en dat ben ik dus echt nog niet! Dus hopelijk duurt het niet lang meer...Heb een slaappilletje gekregen voor vannacht zodat ik (hopelijk) een keer goed kan slapen zo niet dan gaan ze me alsnog opnemen. Kindje ligt er ook al helemaal klaar voor is goed ingedaald! Dus nu gewoon weer geduldig afwachten!

2. Linana

Linana Niet meer actief

@char
    Spannend!!!! Wel vervelend soms hoor hoe ze met mensen omgaan in ziekenhuizen. Heensturen, wegsturen, afwachten... soms word ik er moe van door het alleen maar aan te horen.
    Maar wie weet heeft de kleine er wel ontzettend zin in en komt die toch iets eerder ;) (lijkt mij aan de ene kant helemaal niet erg als die met 38+ paar daagjes zn koppie komt laten zien)

Mijn schoonmoeder had behang besteld bij de kwantum voor onze babykamer, die mocht zij behangen etc. Zeggen ze vandaag bij de kwantum dat het er nog niet is (1,5 later) Dus ik met mn zwangerschapshormoontjes flipte hem al volkomen want zondag gaan dus alle meubels over naar het nieuwe huis.
    Mijn vriend laten bellen, hebben ze die bestelling gewoon eruit gegooid!! En dat hebben ze haar niet eens ff verteld!!!
    Nu haalt ze ander behang, dus hopelijk komt het alsnog goed :D

3. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Spannende maand hoor dames! :D

Wel goed dat ze je zo goed in de gaten houden Mw21!

Wie weet hebben ze gelijk en komt het toch wel eerder Char! Hopelijk slaap je goed met het pilletje!

Ik heb juist weer in coma gelegen vanacht, zelfs niet hoeven plassen.. Alleen die matrasbechermer is van dat zweetspul! Zou nu wel weer kunnen slapen ;)
    Maar moet nog naar m'n paard en nog een pakketje versturen, echt geen zin in, veels te koud haha!
    En ik wacht nog steeds op m'n pakketjes.. ;)

4. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Zoals beloofd de foto's van m'n nieuwe setjes (sorry voor alle spam :p ) Geen commentaar over de hoeveelheid graag, had beetje last van m'n hormonen geloof ik ;) Ben er wel heel blij mee dus ze zitten nu in de wasmachine haha!

Ga het setje met het zeepaardje als eerste setje gebruiken, vind m zo schattig!

5. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    En nog meer :p

6. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Wat leuk allemaal, Elvina! Lekker veel Noppies pakjes zie ik.

Ik had alleen een baalmoment met het bestellen van het kleed en de schilderijtjes voor de babykamer. De schilderijtjes gaan 2 weken langer dan gepland duren en het kleed is uitverkocht. Moet ik weer helemaal opnieuw beginnen met het zoeken naar een geschikte vloerkleed.;)

7. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Schattige pakjes Elvina!
    Hier ook een noppies verslaafde hihi....

8. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    goedemorgen allemaal...
    ik ben nu 36 weekjes...en heb een klein vraagje...
    ik heb vannacht ontzettend last gehad van (wat ik denk) oefenweeën... gisteravond begon het al...met steekjes in de schaamstreek, ben toen lekker in bad gegaan...en normaal wordt het dan wel minder..maar nu hield het niet echt op..
    dus we zijn lekker optijd naar bed gegaan...
    ik er een paar keer uit om te plassen natuurlijk...maar van half 2 tot een uur of half 4 kon ik niet meer slapen..en had ik om de paar minuten (niet regelmatig) harde buiken en kramp/last van de bekken... om half 4 ben ik weer in slaap gevallen en heb nu alleen een beetje spierpijn ofzo in me bovenbenen...
    herkennen jullie dit en is dit wel normaal? of moet ik toch even de vk bellen?

9. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hoi Aislin, ik had gisteravond ook bijna de avond last van krampjes enz. Maar bij mij moet ze nog indalen, dus ik hoop dat ze dat aan het proberen was. Ik zou als ik jou was toch even je VK bellen.

10. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Goedemorgen!

Geen ervaring mee Aislin, zou ook voor de zekerheid even bellen :)

Ik heb vanacht geen oog dicht gedaan, was gewoon klaarwakker :$ Net bij de verloskundige geweest, alles was ok. Bloeddruk meten met apparaat kwam te hoog uit, met de hand was het wel prima :( Verder geen bijzonderheden, kleine is netjes ingedaald :)

Fijne dag vandaag!

11. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Aislin,Ik zou ook even de vk bellen die kan je beter helpen dan wij...

Nou meiden dat slaappilletje heeft maar geholpen van 22.30 - 2.00 uur werd wakker om te plassen en kon daarna dus niet meer slapen grrr....Balen!

Elvina fijn dat alles weer goed was! en jammer dat je zo slecht geslapen hebt!

12. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Waren we samen wakker vanacht haha! Wel balen voor jou Char! Voor mij was het pas de eerste nacht..

Ik heb net met pijn en moeiet ruimte gemaakt voor de box en onderdeel voor onderdeel van zolder naar beneden gesleept, krijg ik dat rotding niet in elkaar! En was al zo ver :( Lukt me niet om de bodem erin te plaatsen ;)

Ben ook lekker aan het marktplaatsen geweest, heb toch een andere maxicosi gekocht.. Zat er 1 bij de 2ehands kinderwagen en heb er 1 gekregen. Maar het is beide net niks zeg maar.. Heb al geprobeerd ze een beetje compleet te maken en hoesje erom maar niet echt een verbetering ;) Dus nu een mooie roze, compleet met zonnekapje en verkleiner enzo :) Die andere wordt voor bij m'n schoonouders en dan nog 1 weg doen. En ik heb een kinderwagenbak gekocht via mp. Vond m wel leuk, knalroze ook :p Had het geld al overgemaakt bleek ie 10 jaar oud te zijn. Heb ik weer :p Dus hoop dat ie er straks niet al te oudbollig uit ziet hahaha! Anders gebruik ik toch degene die ik nu heb :p

13. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Zo Elvina jij was flink los gegaan op mp dus!
    Wie weet dat die kinderwagenbak er nog als nieuw uitziet!

Wij hebben ook wat dingen via mp gekocht en kon er amper aan zien dat het gebruikt is!

Zo is het bij jullie ook zo erg aan het sneeuwen?
    Voorzichtig doen allemaal he?

Is wel rustig hier trouwens zijn er misschien al een paar aan het bevallen toevallig?

14. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Nee hoor nog niet aan het bevallen, helaas haha :p

Lig suf op de bank. Wel beter geslapen vanacht. Houd nu zoveel vocht vast dat het pijn doet!
    Die kinderwagenbak is nog nieuw, hij is alleen 10 jaar oud dus :p Naja ik mocht m terug sturen als het niet goed was.

Heb je beter geslapen vanacht Char?
    En hoe is het met de andere dames?

15. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wel fijn dat hem kan terug sturen als je hem niets vind!

Ik hou ook vocht vast in mijn handen en voeten ziet er echt gek uit...Al doet het bij mijn handen soms wel pijn.

Nou heb weer niet goed geslapen en toen ik eindelijk sliep werd ik wakker van onze hond die aan het piepen was omdat ik niet lekker is....Ach kan ik alvast wennen....Maar baal wel heb mijn energie straks hard zat nodig voor de bevalling!

16. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hier ook nog niet bevallen, maar dat was ik ook niet van plan met dit weer. ;)
    Ik heb wel lekker door de sneeuw gebanjerd met de slee om de oudste van school op te halen. Daarna lekker in bad geweest, want ik had wel last van mijn rug van het slepen.
    Net even op de bank geslapen en nu ben ik weer redelijk fit. Vanaf een uur of 5 lag ik wakker en ik kon niet meer in slaap komen.

17. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ow ja heerlijk even in bad of onder de douche doe ik het liefst 2x per dag!

Fijn dat je nog even lekker hebt kunnen slapen!

18. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    ik ben vandaag 34 weken zwanger van mijn eerste :D dus mag ik ook meekletsen?

19. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Hoe hebben jullie de nacht overleefd? ;) hier wel goed, moest een paar x plassen maar slaap daarna gewoon verder. Werd net om 10 uur wakker, nog steeds moe.. Maar buren waren aan het drummen dus ligt niet zo lekker :p Heb nog steeds zere handen en voeten maar bloeddruk is goed gelukkig :) verder nog geen enkel teken dat de kleine zich binnenkort aandient ofzo, helaas! :(

Welkom Missy88 :)

20. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi Hoi...

Ik heb vannacht ook eindelijk een keer lekker geslapen! (Al ben ik nog moe maar dat zal ook wel bij de laatste loodjes horen denk ik)

Gisteravond en net nog zelfs had ik weer wat krampjes maar denk nog steeds dat dat nog niets met het echte werk te maken heeft...Zal toch echt nog even geduld moeten hebben vrees ik!

Welkom Missy klets maar gezellig mee hoor!

Deel Deze Pagina