Heb nog wat maat 50 keertjes etc gehaald en verkleedkussen en hoezen hiervoor en laatste verzorgingsproducten. Hadden van het weekend matras voor de box besteld en die is vandaag binnen gekomen Sinds paar weken ben ik afentoe ook weer misselijk en moet soms echt ineens overgeven na het eten...vanochtend ook.... ppfff alsof de eerste 4 maanden misselijk zijn en overgeven nog niet genoeg was haha. Ik ga zo maar eens lijstje maken met spullen die in de tas moeten...heb ook helemaal geen pyama ofzo die ik mee kan nemen..ben ik dus nog niet uitgeshopt haha.
edit: middageten ook niet binnen gehouden..ben maar ff op bed gaan liggen.. heb morgenavond weer controle bij de vk. Als het dan nog zo gaat dan kaart ik het wel aan.
@ Missy Vervelend zeg Hopelijk ben je er snel weer vanaf en sowieso ff aankaarten bij de vk. Die willen geloof ik toch alles wel weten wat er gaande is. Ben vandaag ook weer heen geweest en gelijk ff gevraagd over de dunne afscheiding. Ze zei als ik twijfelde ff een kraamverband erin om te kijken welke kleur het nou echt is en een goede test: kuchen, lachen, opstaan etc en als het dan blijft stromen/lopen is het vruchtwater. Ik heb nu bijna alles in mijn vluchttas zitten, op de kleding voor na de bevalling na. Heb geen idee wat ik aan moet dan. Heb er sowieso een corrigerend hemdje in gedaan. Verder maar gewoon iets makkelijks denk ik, wel zo fijn lijkt me. En is er iemand nog bevallen tijdens volle maan
Sterkte Missy! Lijkt me echt vervelend.. Gelukkig mag je morgen naar de vk! Ik heb wat pyjama's en nachthamden erbij gekocht.. Hopelijk wordt ik niet al te erg uitgelachen met m'n Snoopy en Hello Kitty Vandaag werd de kinderwagenbak bezorgd. Mooi ding maar hij past dus niet op m'n onderstel Baal echt! Maxicosi ook binnen, die is echt gaaf! En lekker roze Nee nog steeds niet! Vk zei al dat het nog wel even kon duren omdat 1e kindjes vaak later zijn.. Neeeee!
@Missy, dat is idd niet leuk. Hier gaat alles nog zijn gangetje. Morgen naar de VK en daarna heb ik nog 2 afspraken staan en als ik dan nog niet ben bevallen, dan moet er wat gebeuren. Ik hoop dat het niet zover hoeft te komen.
@ Laika Nou mooi nieuws is dat.... Daar heeft die van mij niks over gezegd, maar ik denk dat ze dat maar achterwege liet omdat ik wel 3 keer zei dat de kleine man wel mocht komen Ze zeggen ook dat jongetjes vaak langer blijven zitten, dubbel blij nieuws voor mij Heb je een foto van de maxicosi? Lijkt me super leuk, zo lekker roze! Zou alleen mijn vriend niet zover krijgen dat die daarmee instemt
Ja kan prima toch? Vind zo'n maxi cosi ook leuker ogen dan zo'n reiswieg om eerlijk te zijn. Jammer dat zo'n beebje er niet te lang in mag in het begin, of heb ik dit mis? Ik ben nu al op zoek naar een andere buggy, dat is toch ook niet normaal.... We hebben een 3-in-1 ding gekocht, maar ik vind het onderstel voor een buggy te groot en de buggy zelf niet erg stevig. Ik zat naar een quinny zapp te kijken, zegt mn vriend opeens: lieverd, dat duurt nog wel ff hoor voor we die nodig hebben
Ja de reiswieg is binnen en past dus niet Heb nog wel een zwarte hoor. Volgens mij mogen ze inderdaad niet te lang in een maxicosi de eerste tijd.. Dus toch een reiswieg gebruiken Ja een buggy duurt nog wel even haha! Ik wil dan ook een andere hoor. Zit een lelijke oranje bij deze wagen
Dat is geloof ik van niemand een favoriete kleur (sorry als dit wel het geval is ) Gelukkig ben ik de eerste tijd niet van plan om heel lang weg te gaan, ja als de kleine 2 maanden is gaan we naar rotterdam, maar dat is met de trein, dus dan kan de kleine er gewoon uit. Ik kan echt niet wachten tot de kleine man er is Ben vast niet de enige die er zo over denkt haha
Aaaargh!!! Nou hoop het toch niet Laten we allemaal maar duimen dat die volle maan wat helpt, of het nou een mythe is of niet
Ja zou mooi zijn he Maar geloof er bij mij niks van, nog geen enkel voorteken. Geen kramp, geen slijmprop niks..
Nou de slijmprop was een week terug al weg, had vandaag de hele dag lage rugpijn (menstruatie achtige rugpijn) en de kleine is ingedaald volgens de vk vandaag, dus wie weet Ik ga duimen haha