Tellen jullie mee af? 34 weken zwanger!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chicken1975, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

@ laika
    Dat je de 29ste wordt ingeleid hoeft niet te zeggen dat je dan ook bevalt toch? Of werkt dat met inleiden wel zo?

@ Angela
    Ik ontdekte ook wat striae op mijn buik rond de 32/33 weken. Echt 2 kleine striempjes. Dit is tot nu toe niet erger geworden. Dus dat je ze hebt gespot hoeft niet te betekenen dat ze erger worden, er is hoop :D
    (ik heb zelf ook amper gesmeerd ofzo, wel geprobeerd, maar je weet hoe dat gaat....)

2. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    @Linana; het zijn bij mij ook (nog) kleine striempjes, dus ik houd hoop!haha

3. Linana

Linana Niet meer actief

Nou aan je termijn te zien hadden we rond dezelfde periode een mini striempje :D
    Komt goed! Zelfs mijn vriend zei elke keer als ik zat te jammeren van "mens hou toch je mond, ik zie hem amper"
    Wij staren ons nogal snel blind op 2 mini streepjes denk ik :D

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

zo zie je maar een zwangerschap begint met het zoeken van 2 kleine streepjes en eidigd met kijken naar 2 kleine streepjes:D:D

5. Linana

Linana Niet meer actief

Nou ik heb inmiddels een nieuwe obsessie: Mijn voeten :D
    Ooit woog ik 100kg, netjes afgevallen tot 85kg. Toen zag ik dus de botjes in mijn voeten weer. Nu houd ik vocht vast en weg botjes.
    Elke avond zit ik met mijn voeten op een kussentje mn voeten uit te schelen :p En mijn vriend maar lachen....

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

:D dat is ook een leuke hihi
    mijn obsessie momenteel is navel voelen :p
    zou hij wel of niet plop gaan zeggen hihi.
    Denk het niet maar ja wie weet wat er nog gaat komen.
    Heb trouwens geen straie hooop ook dat ik dit niet krijg:)

liefs paula

7. Mamma2012

Mamma2012 Actief lid

13 nov 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden!
    Spannende tijd nu he... Écht al een beetje aan het aftellen... Van mij mag het maart zijn hoor! :)

@ Straie,
    Bij mij begon het al vroeg. Ik heb ze sowieso altijd al in mijn zij gehad door het groeien van vroeger. Maar deze vallen vrijwel niet meer op (heel licht gekleurd). Ik had dus al een vermoeden dat ik het wel eens op mijn buik zou gaan krijgen... En ja hoor. Rond mijn navel en vooral onderin (net boven mijn schaamstreek). Ik smeer me ook een ongeluk, maar het helpt voor geen meter. Eerst vond ik het vreselijk, maar ik heb me er maar bij neergelegd. Het hoort gewoon bij mijn zwangerschap en er is niets aan te doen. Ik ben blij dat het alleen rond navel is en daaronder en niet over mijn hele buik. Ik vermoed dat het ook niet meer komt, maar goed.. dat weet je niet..

Hoe voelen jullie je verder? Zijn jullie al met verlof? Het is wat he, de tijd vliegt. Hier voel ik me nog steeds prima. Even last gehad van mijn bekken vorige week, maar dat kwam doordat ik gewoon veel te veel had gedaan in huis. Vandaag lekker aan het niksen!

Gister de box opgezet :) Het staat prachtig! Kunnen de katjes vast wennen...

8. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Haha dat navel voelen doe ik ook de hele tijd:)

Ik voel me goed, heb ontzettende last van maagzuur gehad maar dat wordt nu minder gelukkig. Vandaag lekker mn eerste dag verlof en heb de kleertjes gewassen. had gewoon plezier in wassen haha. Zijn jullie al begonnen met wassen?

9. Mamma2012

Mamma2012 Actief lid

13 nov 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier alles al gewassen, op wat hydrofiele luiers na die ik nog extra heb gekocht.. dus die was ik nog. Ook meteen toen ik met verlof was haha..

Ik ga van de week de tas klaarmaken voor eventueel mee naar het ziekenhuis (al wil ik graag thuis bevallen, maar goed.. hij moet klaarstaan!)

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dat van die navel herken ik! ben benieuwd hoe lang die nog zo blijft..... vandaag bij de vk geweest, de kleine is al een stukje ingedaald, ligt er dus helemaal goed voor! met 36 weken nog wel een echo, das standaard hier. mogen we weer even kijken!

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    mijn lief vind dat ik de tas ook maar moet klaarmaken, voor de zekerheid zeg maar..... ga ik deze week dus maar even doen.

12. SteffieLove

15 jan 2012
    98
    0
    0
    noord holland
    ik heb de tas al klaar een tijdje klaarstaan omdat ik laatst behoorlijke weeen had, is een aanrader hoor hoef je daar iig niet meer over na te denken mocht het plots gebeuren

13. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    dat is een goed idee de tas klaar maken, heb ik weer wat te doen deze week :)

Maar ik hoop ook thuis te bevallen.

Wat doen jullie dan met het pakje dat je je kindje aantrekt? in de tas stoppen of pas pakken als je echt naar het ziekenhuis moet. net als je toiletspullen eigenlijk.

14. SteffieLove

15 jan 2012
    98
    0
    0
    noord holland
    Ik heb een briefje gemaakt met dingen die er op het laatste moment in moeten zoals bijv idd je toilettas, manlief weet waar het briefje ligt en als we naar het ziekenhuis moeten dan pakt hij die laatste dingetjes nog voor in de tas..

Babypakje heb ik wel in de tas liggen maar bovenop dus als ik dan thuis beval kunnen ze het makkelijk vinden.. Of een idee misschien het pakje op de commode leggen en als je naar het ziekenhuis gaat pak je hem

15. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Zoals sommige al weten ben ik 10-02-2012 bevallen via een niet geplande ks van een zoon Levi!

Voor alle aankomende mama's succes met de laatste loodjes!

16. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van:D

17. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeeej ik zie dat er nieuwe meiden zich hebben gemeld. Hield het hier af en toe in de gaten...

Ik heb gisteren mijn laatste werkdag gehad, nu dus met verlof. Bizar bizar. De laatste weken zijn nu echt ingegaan.

18. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet echt nog van alles doen trouwens.

De babykamer is nog niet af....
    Vluchttas voor het ziekenhuis moet nog gepakt worden... geheel..
    alles moet nog gewassen worden
    vluchttas voor dochter moet ik nog klaar zetten..
    Adressenlijst verder gereed maken..
    box van zolder halen
    easybase in de auto zetten

genoeg te doen komende weken.
    Ik ben de zwangerschap trouwens echt niet zat. Heb ook weinig tot geen kwaaltjes. **zoekt hout om af te kloppen*

19. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ooh ik word er helemaal zenuwachtig van als ik zie wat jij nog moet doen haha. Ik moet alleen nog wat plankjes ophangen in de babykamer en morgen wordt zn naam opgehangen. Dan alleen nog alles wassen en de box bij mn schoonouders ophalen.

Zo'n easybase, dat is zeker wel ideaal ofniet? Ik heb een 3deurs auto dus zit er ook aan te denken. Dat is gewoon inzetten en klaar toch?

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    de family base heb ik gister in de auto gezet, ook maar weer gebeurd. met de lakentjes enzo die bij mijn moeder lagen heb ik het bedje al opgemaakt...... wilde graag zien hoe dat eruit ziet. dit weekend de tas inpakken en kijken wat we allemaal nog moeten halen, kleertjes enzo. het geboortekaartje moeten we ook nog uitzoeken, pfffff nog een hoop te doen!

Deel Deze Pagina