Tellen jullie mee af? 34 weken zwanger!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chicken1975, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier al wat verder, maar wil jullie allemaal veel succes/sterkte wensen met de laatste loodjes!

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hoi Caruli!! Jij gaat ook al opschieten. Voel je je goed?

3. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Hey meiden!

Ik kom ook gezellig mee aftellen!
    Ben nu 34 weken en 2 dagen zwanger en het absoluut nog niet zat.
    Wel ben ik heeeeeel nieuwsgierig naar ons kleine hummeltje en kan ik daardoor eigenlijk niet wachten haha!
    Ik wil haar zo graag vasthouden, zien, horen en ruiken...
    Maar geduld is een schone zaak zeggen ze hè! ;)

Hier ook de welbekende kwaaltjes zoals moeheid, maagzuur, bekkeninstabiliteit, tintelende armen en niet lekker meer kunnen liggen. Ze drukt ook enorm op mijn blaas, dus moet er 's nachts echt veel uit en dat breekt me wel een beetje op. Maar ik geniet volop van haar bewegingen en het contact dat ze met me maakt, zo leuk! Mijn buik zit wel wat in de weg, ik merk dat alles echt zwaar wordt, maar ik ben ook wel heel trots op die grote buik haha!

Afgelopen dagen heeft het hier wel al wat gerommeld, had erg veel last van harde buiken, voorweeën en indalingsweeën. Geen fijn gevoel die laatste, maar wel voor een goed doel! Nu is het weer rustiger en kan ik weer wat meer doen zonder dat mijn buik meteen hard wordt. Hoe is dat bij jullie?

4. KnuffelBien

KnuffelBien Actief lid

17 dec 2007
    236
    0
    16
    @chicken...wordt denk k niet eerder ingeleidt..juist omdat ze denken dat de kleine eerder komt en t is geen groot ventje..

maar menn wat had ik vandaag een baaldag zeg..
    was het vandaag helemaal zat en mn vriend moest t ff ontgelden..later maar even sms gestuurd dat ik het niet zo bedoelde en of die even boven kwam om te knuffelen hahaha..

wat goed om te lezen dat er meiden zo positief zijn ondanks de kwaaltjes! hoop er nog meer te lezen..wordt ik zelf (hopelijk) ook positiever haha

5. Sonkal

Sonkal Actief lid

24 mei 2011
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen presies 34 weken ... Ik klaag ook wel mee haha
    Begin nu wel aardig zat te worden indd...en die schoenen aantrek tip wil ik ook wel hebben haha!
    Verder ontzettend verkouden dus wordt er gek van! Zo vermoeiend!
    Maar nog max 8 weken...

6. Nofje

Nofje Lid

15 okt 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ik ga ook meeschrijven hier! ben vrijdag 34 weken en ook al sinds 20 weken allerhande klachten. maar ik ben dinsdag naar een fysiotherapeut geweest en die heeft echt gouden handjes. Gaat vandaag stukke beter met de bekkenklachten en de pijntjes. En ik heb zowaar 4 uur aan 1 stuk geslapen afgelopen nacht. Vrijdag mag ik weer!!!!
    Nee ik kan het licht weer zien hoor.. ben haar zo dankbaar! En uiteindelijk weet ik ook waar ik het voor doe allemaal... Over een paar weken mag ik dan eindelijk onze zoon leren kennen!!!

Liefs,
    Nofje

7. KnuffelBien

KnuffelBien Actief lid

17 dec 2007
    236
    0
    16
    even een knuf voor de dames met bi..heb daar zelf geen last van maar zo te lezen is dat echt Niet fijn..ronduit pijnlijk..even een knuf (ook voor alle andere zonder bi hihi)

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hier ook bi maar goede oefeningen van fysio in combi met speciale zwgym is t te doen! Wel dagelijks pijn maar soms gaat t ook zo een paar uur goed!

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja het gaat redelijk, alleen wel zwaar nu met een dikke buik en de zorgen rondom mitchell..
    Maar verder zijn we al aan het aftellen naar de keizersnede ;)

10. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Moeten de dames hier ook zo waggelen??
    Ik denk de combinatie BI en mijn groeiende buik. Soms wil ik me gewoon even in het geel kleden en kwaken:D
    Of 's avonds als ik van de bank wil. Voel me net een potvis die zich uit het water probeert te hijsen:D Als ik wist wat voor een geluid die potvis maakt zou ik zo mee kunnen doen:D

Maar....... nog een grote voordeel..........
    Begin volgend jaar gaat 3/4 van Nederland lijnen om al die feest kilo's eraf te krijgen, Ik (waarschijnlijk wij allemaal hier) persen een prachtig kindje eruit en......POEF, kilo's weg :D

11. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    hehe idd hier ook dat gewaggel en aangespoelde walvis achtige scenes :) Er is hier momenteel een goeie vriend bezig een muurschildering op de muur te zetten van de babykamer dus ik loop in plaats van 2 keer de trap op en af een stuk of 5 keer de trap op en af... die vriend hoort me al aan komen heigen als ik de 1e trede neem! en dat dan 5 minuten lang treetje voor treetje ;)

Maar goed, hier ook nog maar 9 kilo erbij, hoop het zo lang mogelijk op dat niveau nog te houden dus dan is alles er strakkies lekker snel af :D

12. Nofje

Nofje Lid

15 okt 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihihi ja hoor hier ook walvis gevoel in bad! Manlief past er amper nog bij! En op het droge waggel ik als een penguin. Ben blij dat er geen sneeuw ligt dan zou het helemaal een stom gezicht zijn als ik me in mn lange zwarte winterjas voortbeweeg..

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Waggelen en vooral in combi met bi....: Niet doen!!!!!!!!!!!
    Is echt zo slecht voor je bekken!
    a
    En die kilo's pfff ben 1.58 en woog 58 kilo....en nu....???
    78!!!!
    En zoveel eet ik niet! Hou ook wel veel vocht vast maar moet nog 6w!
    Ben nog nooit zo zwaar geweest en altijd btje dieetfreek geweest dus kan elke x op de weegschaal wel janken. Moet wegen bij de vk doe t thuis niet

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    En ben ook heel blij dat t niet sneeuwt haha

15. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi Hoi allemaal!

Ik ben dan nog wel geen 34 weken maar morgen 33 weken...
    Mag ik wel al meekletsen?

Ben het door mijn klachten wel een beetje zat hoor! (bekkenpijn/rugklachten/oververmoeid) Zit daardoor ook al vanaf eind sept. verplicht thuis.Dus dan duurt het allemaal wel erg lang!

Las net iets over waggelen ik doe dat ook als ik er niet op let en probeer dus nu zo normaal mogelijk te lopen maar dat gaat niet altijd. Ben soms net een eendje!

Schoenen aantrekken is soms echt een ramp ook als ik mijn veters moet strikken heb ik vaak hulp nodig...

16. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik waggel alleen als ik moe ben, dan gaat het vanzelf lijkt het wel. En van de bank of bed opstaan is ook geen gezicht. Ik ben tot nu toe amper 4 kilo's aangekomen, maar ik heb wel een aardige buik. En alles wijst naar voren, dus mijn evenwicht is ook ver te zoeken. ;)

Ik probeer wel zoveel mogelijk te genieten van de bewegingen in mijn buik. Ik weet dat ik na de geboorte van Sem met een leeg gevoel zat in mijn buik. Dus hopelijk kan ik dit keer sneller wennen aan dat lege gevoel.

17. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Dat lege gevoel kende ik ook.
    Totdat ik de draagzak ging gebruiken.
    Heerlijk, was bijna als vanouds:D
    Onze zoon kon dan weleens met zijn handje nog kriebelen terwijl hij in de zak zat, voelde bijna hetzelfde maar dan was het van buitenaf:D

Heerlijk he, als je jezelf nog zo voor de gek kan houden.:D

18. Nofje

Nofje Lid

15 okt 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff. nu bezig met stofzuigen, dweilen, wasje vouwen en dadelijk ook naar de supermarkt.. T huishouden begint nu toch langzaamaan een pijnlijke uitdaging te worden. Manlief is helaas de hele week werken en stiefdochter van 9 wil wel meehelpen maar maakt de boel alleen nog maar erger smerig. Lief bedoelt. maar een glazen tafel afdoen met een vette doek... grrrrrrrrr..... Ik denk dat ik alleen nog dweil en daarna de handdoel in de ring gooi.... De was en boodschappen mag manlief doen als ie thuis is. Kan niet meer....

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedenavond meiden! Dacht vandaag de laatste werkdag, maar moet nog net wat dingen doen. Dus ga maandag gewoon weer verder...bleghhhhhhhhhh

20. Tulli

Tulli Niet meer actief

hehe..gezellig al dat geklaag! ;)

Ik voel me helemaal thuis hier! hihi

Hier elke week fysio..het helpt voor een paar dagen. Heb ook stom weg geen zin om 2x in de week te gaan fysio'n.
    Stofzuigen doe ik nog wel....maar niet veel meer, me man neemt dat over. Dweilen moet ik nu echt niet aan beginnen want daar moet ik echt 1 of 2 dagen van genezen, dus die taak neemt me man ook over. Niet van harte hoor....maar ik staak gewoon. Tis kiezen of delen...ik kan t niet meer, en tis ook zijn kindje waar ik zwangerschapsklachten van hem ;)

Waggelen is idd niet zo heel goed om te doen, ik doe het idd ook als ik echt moe word en zeker in combi met een harde buik, helemaal vermijden lukt niet altijd.

En verder rommelen we maar wat aan....

Deel Deze Pagina