Tellen jullie mee af? 34 weken zwanger!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chicken1975, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

jeetje wat heb ik hier hard om moeten lachen zeg. Herkende me er wel in :p

2. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Nou heerlijk toch. Je moet toch proberen de humor van alles in te zien wat de zw betreft. (oke sommige klachten zijn echt niet om te lachen, maar sommige dan weer wel)
    Ik vind het gewoon heerlijk zwanger te zijn, met pijn (al is dat sinds gisteren al een stuk minder) en andere kwalen erbij. Het bevestigd des te meer wat een wonder er in me (ons allen) groeit. En wat is mooier dan dat?
    Nee hoor, niet te veel klagen, maar lachen. Is nog goed voor de baby ook, en moeder die veel lachen kan (om zichzelf)
    En de klachten die we ervaren...... die zijn binnenkort (lees: max 8 wk) weer voorbij. Even doorbijten en verder genieten.

3. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Ja ben nu 35 weken en voel me eigelijk nogsteeds wel goed...Kan niet zo lang meer lopen...en alles wat ik doe gaat 2 keer zo traag, maar het lukt me allemaal nog wel...Ben ik erg blij om. Vooralsnog geen klagen aan deze kant. Ik probeer ook bij iedere beweging te genieten als is het soms lastig. De bevalling komt nu echt wel dichtbij en vind het erg spannend allemaal. Leuk om te lezen hoe andere hun zwangerschap ervaren. Ik lees gewoon lekker mee op het forum en reageer zo nu en dan eens...Succes iedereen met de laatste loodjes!

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    En weer een weekje verder! 35 weken en voel me nu eigenlijk wel supergoed. Nog 1 dagje werken en dan heerlijk welverdiend verlof!! Heb ook eindelijk zin en tijd om de babykamer klaar te maken!!!

Oh ja gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Gelukkig nieuwjaar!!

Yeeh nou kan ik zeggen als mensen vragen hoelang nog: volgende maand :)

6. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    yea hier ook :D

7. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Gelukkig nieuwjaar! Volgende maand, dat klinkt best wel goed! :D Ik heb super gezellig oud en nieuw bij mijn schoonouders gevierd. Alleen om een uur of 1 was ik het wel zat. Ik zat niet meer lekker en had last van mijn buik en mijn rug. Toen zijn we naar huis gegaan en kon ik lekker slapen en uitrusten.

Vandaag was mijn mannetje al vroeg wakker omdat hij buikpijn had bij de gedachte dat we nog geen geboortekaartjes hadden. En dat ik zo aan het kreunen en steunen was in mijn slaap dat hij dacht dat de baby er elk moment eruit kon floepen.;) Nu gaan we morgen bestellen.

8. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Gelukkig nieuwjaar allemaal! Zo leuk om eindelijk te kunnen zeggen dit jaar word ons kindje geboren! En indd volgende maand :) gewoon al!

9. Linana

Linana Niet meer actief

Gelukkig Nieuwjaar iedereen!!

Goh nu ik het zo lees "volgende maand" klinkt het wel heel erg dichtbij :O

EINDELIJK haha

10. KnuffelBien

KnuffelBien Actief lid

17 dec 2007
    236
    0
    16
    ook nog gelukkig nieuwjaar allemaal!! kunnen jullie het nog beetje volhouden?? liefss

11. ecl

ecl Niet meer actief

Gelukkig nieuw jaar en een heel mooi begin van een nieuwe fase in ons leven!
    Voor mij is het deze maand! Mits toetie optijd komt.
    Whhhaaaahhhhh wel heel spannend hoor, volgende week mag hij/zij al thuis geboren worden.

12. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Wat een heerlijke gedachte dat het deze maand al kan. :D

Ik begin ondertussen zo ongeduldig te worden. Volgende week kan ik misschien beginnen met het inrichten en schoonmaken van de babykamer en dan heb ik ook al bijna verlof.:D:D:D:D:D:D

13. mamavanbabyboy

4 mrt 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

Ook ik ben 33 weken zwanger en begin nu wel heel erg nieuwsgierig te worden. Ik kan echt niet meer wachten maar probeer mezelf bezig te houden nu met de babykamer en schoonmaken. Dat is opzich al een hele klus nu aangezien ik waggel als een pinguin en snel moe word maar krijg gelukkig wel hulp van mijn man. Ik ben nu ook aan het aftellen dus hoop dat het allemaal snel gaat en mijn schatje snel kan zien...

14. Linana

Linana Niet meer actief

hier ook aan het schoonmaken!
    We hebben net een nieuw huisje gekregen, dus daar moet nog het 1 en ander aan gebeuren. Ik mag uiteraard niet teveel doen... Maar een beetje schoonmaken hier en daar en dingen aangeven lukt prima :D
    Ik waggel nog niet gelukkig, maar om nou te zeggen dat alles net zo makkelijk gaat als 30 weken terug;)

Hebben jullie ook al "last" van mensen die er allemaal bij willen zijn (de bevalling)?
    Als het aan mijn omgeving ligt moet ik iedereen bellen en komen ze er allemaal direct aan etc etc. Ben al de hele zwangerschap een beetje opstandig/tegendraads, maar ik heb dus nu ook maar besloten helemaal niemand te informeren over dat de bevalling is begonnen.
    Ze horen het wel als de kleine en ik weer knus en wel thuis zitten

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ik ga ook absoluut niemand informeren over de bevalling en bel pas als ik gehecht, gedouched in een schoon bed lig :)

16. ecl

ecl Niet meer actief

Ja echt een fijn idee, okal is de ontwetendheid van datum en tijd echt lastig;). Dat zullen jullie ook allemaal wel hebben.
    Ik moet zeggen dat ik nog niet echt ongeduldig ben, wel benieuwd.

bezig zijn met het kamertje is heel leuk! Dus hoop dat je daar volgende week inderdaad mee kunt beginnen:D

Lekker genieten meis!;)

17. ecl

ecl Niet meer actief

Ja hier ook last van mensen(familie) die bij de bevalling willen zijn. Ben daar meteen heel duidelijk in, NEE WIL IK NIET!
    Wil rust hebben om de weeen op te vangen en daarna om met z'n 3tjes te genieten.
    Ze horen het inderdaad wel als de kleine er is.

18. Linana

Linana Niet meer actief

Ik snap sowieso niet zo goed waarom iedereen er zo graag bij wil zijn ;)
    Wat voor lol is daar nou aan? Wachten bij een bevallende vrouw...
    Kan leukere dingen bedenken om te doen :p

Nee hier geen showtjes aan mijn bed!

19. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Bij de bevalling is alleen mijn man erbij. Als het (eindelijk) achter de rug is dan bellen we opa en oma, zodat ze Sem even komen brengen om naar zijn zusje te kijken. En daarna pas gaan we de rest bellen.

20. KnuffelBien

KnuffelBien Actief lid

17 dec 2007
    236
    0
    16
    hier ook allemaal mensen die erbij willen zijn..pfff
    broer wordt waarschijnlijk als eerste gebeld na de bevalling omdat hij van utrecht naar haaksbergen moet..duurt dan sowieso nog een uur(hij rijdt altijd snel haha) maar we bellen pas als we thuis zijn en zin hebben in visite..anders hebben ze mooi pech..eerst zelf bijkomen van alles en eventjes wennen aan elkaar..vandaag 34 weken! had nooit gedacht dat te halen ivm weeen en een verweekte baarmoedermond met 29 weken! joehoee nog 3 weekjes volhouden..op zn minst hihi..reageer weinig aangezien schoonmams gister is overleden maar lees wel bij aangezien k nog steed bedrust heb..liefs

Deel Deze Pagina