Tellen jullie mee af? 34 weken zwanger!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chicken1975, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jvd1

jvd1 Actief lid

3 aug 2009
    287
    0
    0
    thuis :)
    Dat misselijke heb ik ook!!verschrikkelijk!!ben er ook duizelig bij..heb om het minste een harde buik en ben super benauwd!!!!bah!!!
    hier zijn wij ook nog niet klaar.... Kleren nog wassen. Gordijnen ophangen kamer soppen...hele huis soppen.. Vluchttas klaarzetten en alles halen voor een thuisbevalling..pffff als ik er aan denk raak ik al in paniek...

2. wendyerik

wendyerik Nieuw lid

17 jan 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben wendy en nieuw op deze site.
    Ben morgen 34 weken en uitgerekend op 29 feb .
    Ik geniet volop van me zwangerschap.
    Ondanks de eerste 3 maanden heel misselijk ging het daarna
    Gelukkig stukken beter tot ik 32 weken was ik een te hoge bloedruk had
    Last had van bekken heup en rug pijn en vanaf die periode ook nauwelijk slaap . Dat is best vermoeiend. Ik deed zwaar stond 4 dagen of 5 dagen per week 9 uur per dag op me voeten. Kunnen niet wachten tot het zover is. Gr ONT="Comic Sans MS"][/FONT

3. Linana

Linana Niet meer actief

welkom Wendy!
    Ben je al met zwangerschapsverlof of ga je door tot 36 weken?

Ik kon vannacht niet slapen door lage rugpijn. Zodra ik ging lopen kreeg ik echt de meest pijnlijke steken in mijn vagina. Alleen als ik stil stond of zat voelde ik het niet. Herkenbaar voor iemand?

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Is indalen Linana!

Welkom Wen!

5. Linana

Linana Niet meer actief

@mw21
    Oooh meen je! Wat grappig! Ik was gisteren nog bij de vk en vroeg of de kleine al aan het indalen was en toen zei ze: nee hoor, hij zit nog heel hoog, dat kan nog wel even duren. haha :D

6. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    hier de laatste week ontzettend moe dat ik door de dag dutjes moet doen, voorteken? verder af en toe last van harde buik en zeurige rugpijn. gistere nog kleine dingentjes gekocht, ik kan echt niet meer wachten en het is nog een 4 weken pffff wrm duurt die laatste mnd zolang? ik moet de 26ste op controle bij de gyne, hier ligt beeb al ingedaald( nog niet volledig denk ik gyne voelde wel het hoofdje bij inwendig onderzoek) van 33 weken maar toch zie je dat niet aan mijn buik

7. Mamma2012

Mamma2012 Actief lid

13 nov 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog geen 34 weken, maar ben stiekem ook al aan het aftellen hoor.. :) Ik heb het niet gehad ofzo, ik geniet iedere keer weer van het meisje in mijn buik... maar ik heb gewoon zo'n zin erin!

8. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Zo word gezellig gekletst hier!

Vandaag hebben wij de groeiecho gehad en ons kindje loopt een week a ander half voor...Maar is niet Te dus hoeven ons geen zorgen te maken,Maar dat doe ik ook niet hoor.Was zelf ook vrij groot bij de geboorte en ben daarna lang erg klein geweest ben normaal dus ook echt een poppetje dus zegt verder niets. Het is wel ingedaald en heb ook echt wel last van krampjes en steken dus ben benieuwd hoe lang het gaat duren allemaal.

@ Wendy,Ook hier welkom!

@ Linana,Jup heb er dus ook last van en is indd indalen en voorbereidend werk!

@ Belgischemama,Lekker dutjes doen hoor heerlijk doe ik ook iedere dag! En de rugpijn en harde buiken herken ik ook...Tja de laatste loodjes he?

@ jdv,Niet in paniek raken hoor komt allemaal goed!

@ Mamma2012,Ach je bent ook over de 30 weken heen he? dus mag hje echt wel gaan aftellen hoor!

9. Linana

Linana Niet meer actief

@Char: Gelukkig loopt de kleine niet Te ver voor! Hopelijk blijft de kleine niet tot 42 weken zitten, want zoals je zelf al zei: de laatste loodjes zijn het zwaarst. Heb er zelf ook al last van.... en ben minder ver dan jij.

Belgischemama: Gewoon dutten. Ik hou het zelf tegen, maar dat is eigenlijk te belachelijk voor woorden. die buik en alles is al zwaar zat, gewoon lekker dutten :D

Mamma: Ik zat hier ook al voor de 34 weken :D Dus gewoon lekker meekletsen!
    30 weken of 34.... aftellen is sowieso begonnen!

10. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ja ik probeer het te vermijden maar soms lukt het niet, anders kan ik savonds niet slapen...

11. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    vandaag 34 weken....kleine man is lekker aan het indalen..met alle kwaaltjes die erbij horen..
    Opzich gaat het nog..maar begin nu wel sterk te merken dat ik minder kan... lange wandelingen met de hond is niet meer zo verstandig...:S:S

12. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Phoe, even bijgelezen. Welkom nieuwe dames. Gezellig. :D

Hier gaat alles goed. Af en toe last van pijn in mijn rug (lijken op rugweeen) en steken onderin. Ik denk dat mijn meissie ook haar best doet om in te dalen. Volgens mijn sm is mijn buik al wat gezakt, dus het gaat de goede kant op.

Ik ben vandaag 36 weken! Langer dan een week of 5 zal het niet meer duren, denk ik. :cool:

13. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Ik heb ook weer even bijgelezen!

Gefeliciteerd Blijzwanger met de kleine! Hopelijk hoeft het niet te lang in het ziekenhuis te blijven..

Verder heeft iedereen wel zo'n beetje dezelfde klachten heb ik het idee ;)

Hier gaat het wel goed. Heb dus een nieuw bed gekocht en het gaat echt veel beter met m'n rug! Kan weer normaal omdraaien zonder pijn. Heel af en toe schiet het er nog wel in als ik ongelukkig op de bank lig.
    Volgens mij is de kleine gisternacht ingedaald. Werd wakker met ontzettende buikpijn en de volgende ochten leek het wel of m'n buik een stuk lager zat.. Heb meer lucht en lopen gaat makkelijker. Straks afspraak bij verloskundige dus ben benieuwd!
    Al ben ik nu wel ineens heel bang voor bevalling, die pijn van gister! Ik werd helemaal naar, duizelig en misselijk en het waren pas indalingsweeen, hoe moet dat dan straks met echte weeen :$ En wil eigenlijk zonder pijnbestrijding bevallen.. Maar geloof dat ik iets te kleinzerig ben :p

Gister ook nog even uitgeleefd met babykleertjes. Heb weer veel te veel gekocht! MAar het was uitverkoop en ze waren zo schattig! :D Gister maar weer een trommel kleertjes gewassen. En vandaag maar slaapzakjes luiers en omslagdoeken enzo :p Heb ik morgen weer wat te strijken ;)

Even een gekke vraag, die omslagdoeken enzo, die mogen niet in de droger. Maar die dingen worden keihard als je ze aan de lijn droogt.. Het is toch hetzelfde spul als een normale handdoek dus lijkt me dat het gewoon in droger moet kunnen? Hoe doen jullie dat :p

Sorry voor mijn egopost :p En een fijne dag vandaag!

14. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    scheutje azijn bij de as in plaats van wasverzachter, minder zeep gebruiken dan normaal en eventjes flink opkloppen/tegen de muur aanslaan als ze droog zijn ;) Ik heb hier wasbare luiers, die zijn van bamboebadstof. Ze voelen na een aantal wasjes nog heerlijk zacht aan maar als die hard worden dan behandel ik ze zo, voelen ze weer stukken zachter. Als je kleintje in de doek zit wordt die trouwens binnen no time weer zachter dus dan maakt het niet zo veel uit al is dat ruwe de eerste maanden natuurlijk niet prettig voor een gevoelig huidje.

Meestal wordt badstof hard omdat er zeepresten in blijven zitten, de azijn lost dat op.

15. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Ok bedankt voor de tip :D

16. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Aislin,Schiet voor jou ook al op! En indd lange wandelingen met de hond gaat niet meer zo makkelijk kan ik helaas ook niet meer....

@ Laika,Alweer 36 weken! Hopelijk duurt het indd geen 4/5 weken meer! Die rugklachten ken ik zijn erg pijnlijk he? Op tijd rusten....

@ Elvina,Fijn dat het beter gaat nu je een nieuw bed hebt,Ik denk dat wij ook aan een nieuwe toe zijn. Succes bij de vk!

17. Linana

Linana Niet meer actief

Nou ik ben helemaal blij en dat moet ik ff delen :D
    We hebben een eigen huisje gekregen en het zag ernaar uit dat we niet alles op tijd af zouden krijgen, maar dit is wel het geval!
    Dus ik kan weer terug naar mijn oude verloskundige, waar ik echt ontzettend blij mee ben :D :D
    De vk waar ik nu bij terecht ben gekomen in groningen is niks aan..... Gelukkig vindt mn oude vk het ook erg leuk dat we terug zijn bij hun!

Nog fijner: geen gedoe met verhuizen na de bevalling. Want dan zou dan 1 a 2 weken na de bevalling gebeuren. Wat een stress en gedoe dat had opgeleverd wil ik niet eens weten.

Dus ik ben blij haha :D
    Mijn weekje kan al niet meer stuk

18. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    @Linana: wat goed nieuws zeg! Nu is het extra genieten voor jou. Heb je een andere avatar? Ik herken deze niet. ;)

Hoe is het met de andere dames? Alles al klaar voor de kleine?

Hier ben ik al dagen bezig met de grote schoonmaak. En dan moet ook echt álles schoon. Elke cm. ;) Ik word soms moe van mezelf.

19. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat fijn Linana kan me voorstellen dat dat een enorme opluchting is en dat je week niet meer stuk kan! :)

Laika,ik ken dat die grote schoonmaak en eigenlijk is het hier al zo schoon dus word gek van mezelf! Haha...Ook helemaal niet slim van me want heb echt een pijnlijke lichaam,harde buiken enz enz. Slaap s nachts dus ook echt slecht.Woensdag even goed alles bespreken met mijn gyn. Ben het ook echt zat! Maar ja geduld is een schone zaak he?

20. Linana

Linana Niet meer actief

@laika
    Ja! haha inderdaad een nieuwe avatar. Ik zag allemaal paas-spullen liggen in de winkels, dus vandaar :D
    Verder ben ik nog niet klaar voor de kleine hoor, heb nog steeds niet alles gewassen en geen koffertje klaar gezet.
    Heb alleen vandaag normale zwarte boxers gekocht voor na de bevalling en een "bevalshirt/pyjama"

@Char
    Minder van die harde buiken :(
    Het zou fijn zijn als zo'n gyn of vk zegt van " joh... de baby is er klaar voor, jij bent er zat van, lets do this!"
    Maar helaas werkt het vaak niet zo. Misschien dat ze je wat tips kan geven ofzo? Weet ook niet wat je tegen harde buiken etc kan doen, klinkt alsof je lijf zich al wel aan het voorbereiden is op de bevalling

Deel Deze Pagina