@Char: vervelend, die harde buiken. Ik zou de hele dag zo rustig mogelijk aandoen. En lekker veel in bad als je weer eens last hebt. Hopelijk laat je gyn je niet te lang zo doorlopen. @Linana: hier ook nog geen vluchtkoffer en mijn man begint al lichtelijk in paniek te raken. Dus ik heb hem beloofd dat ik het vandaag klaar zou zetten. En kleertjes wassen moet ik ook nog.... Wat zijn de andere dames rustig.......nog meer die al bavallen zijn?
Leuk Linana dat je toch je huisje hebt gekregen! Vervelend die harde buiken Char, toch rustig aan doen dan! Vluchtkoffer heb ik alleen klaar staan voor de baby, voor mezelf nog niet haha! Moet ook huis nog opruimen enzo, maar mijn nesteldrang is foetsie, wil alleen maar slapen en bankhangen.. Niet heel handig! En vanaf gister regelmatig kramp in m'n buik, zullen wel voorweeen zijn.
@Elvina Heerlijk! slapen en bankhangen Ik heb nog geen eens nesteldrang gehad... heel erg. Dan zit je in je nieuwe huis en moet er iets schoongemaakt worden, ga ik op mn dooie gemak op de bank zitten reclamefolders doorspitten.... Zaterdag ga ik het kleine stukje muur in de babykamer afschilderen (grijs, de andere kant is wit) Dan nog in het midden een heel mooi stukje behang, maar dat mag manlief of schoonmoeder doen. En dan nog wat opvrolijken voor de kleine man
Hoi hoi, Even ego hoor ben vanochtend op controle geweest bij onze gyn. en die vind ons kindje echt aan de grote kant ook was mijn bloeddruk nu te hoog moet morgen terug komen voor de suikertest zoals het er nu uitziet zullen ze me niet lang meer laten lopen maar krijg morgenavond de uitslag van de test doorgebeld en volgende week weer een gesprek hoe of wat met de gyn. ben benieuwd. Moet wel zeggen drink echt super veel en heb s ochtends vaak last van hoofdpijn.Volgens mij had mijn gyn. medelijden met me dat ons kind zo groot is aangezien ik maar een poppetje ben hihihi. Ben van 55 kg naar 72 kg gegaan.
Spannend Char, dan komt hij misschien wel eerder! Hopelijk is alles goed verder.. Ik ben ook van 54 naar 76 gegaan, maar de baby is normaal formaat. Ik heb zelf extra spekjes Herken mezelf niet terug op foto's! Heb gister regelmatig krampen gehad, net of ik ongesteld moest worden. Hield soms wel tijd aan, dus zijn geen weeen ofzo.. Komt dit bij jullie bekend voor? Was wel pijnlijk nl..
Jemig, daar wordt je ook niet vrolijk van. Wel lekker dat ze je goed in de gaten houden en dat ze de baby halen mocht het nodig zijn.
Sorry mijn berichtje komt beetje dom over.. Het is natuurlijk niet te hopen dat je suiker hebt! Sterkte in ieder geval en fijn dat ze het goed in de gaten houden.
Helemaal niet dom hoor Elvina vond het juist lief! Van jullie allemaal trouwens! Het is ook fijn dat ik goed in de gaten word gehouden ben wel benieuwd naar de uitslag maar die krijg ik dan morgen gelukkig al. En dan volgende week woensdag een gesprek met de gyn. dan zullen ze naar van hand wat er uit de test is gekomen wel een beslissing nemen hoe of wat verder....Ben echt benieuwd vind het wel erg spannend! O over wat jij zei Elvina van die krampjes daar heb ik ook weleens last van...Doet indd wel pijn volgens onze gyn. heeft dat ook met indalen te maken.
ondertss bijna37 weken, vandaag naar gyne geweest, het gerommel heeft voor 2 cm opening gezorgt voor de rest prima.
Ik was gister bij de VK, de kleine is nog niet helemaal ingedaald. Alsof ik dat niet zelf kon voelen. Ik kan niet eens lekker meer zitten omdat ze de hele tijd met haar billen tegen mijn ribben aan het drukken is. Mijn bloeddruk was wel ietsje gestegen, maar zit nog goed. Voor de rest nog geen inwendig onderzoek, maar ik vermoed zelf dat alles potdicht zit daarbeneden.
Hoi hoi allemaal! Vandaag moet ik weer naar de vk, naar mijn oude leuke in Assen (en niet die niet leuke in groningen...) Dus ben benieuwd of hun nog iets anders zeggen dan die i Groningen steeds deden. Verder druk bezig met het huisje in orde te maken. Gisteren de keukenkastjes beplakt. Vandaag ff lekker boenen overal en het muurtje in de babykamer schilderen. En dat op 4,5 uur slaap, maar voel me op zich ok. Wel een tentamen verpest vandaag denk ik, maar vandaag of morgen hoor ik al de uitslag dus ben benieuwd Ik lees dat het bij een aantal dames dus al aan het rommelen is Ff vraagje: Doen ze altijd een inwendig onderzoek ergens op het eind? en zo ja rond welke week ongeveer? @Char: weet je al meer??
@ Linana,Ik heb gelukkig geen suiker,maar hoor volgende woensdag van onze gyn. wat hij wil kan zijn dat hij het namelijk toch eerder wilt gaan halen aangezien ik een groot kindje heb,hoge bloeddruk,bekken/rugklachten.Dus even afwachten dan duurt woensdag stiekem wel lang hoor... Over inwendig onderzoek heb ik niets over gehoord dus denk dat niet iedereen dat krijgt. Spannend dus voor jou de uitslag van je tentamen hoop dat je vandaag nog iets hoort! @ Laika,Ik heb dat ook als je zit dat de kleine helemaal tegen je ribben aan ligt gedrukt indd geen fijn gevoel!
Balen dat het nog niet ingedaald is Laika, dat is niet zo prettig inderdaad. Herken het wel. Misschien valt het mee met je tentamen Linana! Gelukkig dat het geen suiker is dan Char! Kan me voorstellen dat het spannend is om te wachten tot woensdag! Hoe is het verder met iedereen? Bij mij een beetje wisselend. Had paar dagen terug zo'n last van rug dat ik niet kon liggen of zitten! En ik hoefde die dag bijna niet plassen, ook vreemd. Dus m'n ma al helemaal in de stress.. Komt ze volgende dag met bloeddrukmeter aan haha. Bloeddruk was perfect en ik voelde me ook weer stuk beter En nu alleen erg het zuur bleh! Lijkt wel of de baby weer omhoog is gekropen maar dat kan toch niet Ow en heb iets ergs gedaan.. Heb net de halve collectie van Noppies besteld, vond m zo schattig! Fijn die uitverkoop Durf het niet aan mijn man te vertellen, heb me iets teveel laten gaan Straks snel wassen en in de kast verstoppen hihi!
@ Elvina,Lief eigenlijk he? Die bezorgheid van onze moeders maar ze bedoelen het goed iig.Vervelend dat je zo'n last hebt van je rug kan je snachts wel slapen? Ow ja dat merk noppies ik weet er alles van heb ook zoveel gekocht! hihi is ook zo'n leuk merk Te leuk eigenlijk! Ik zeg dus ook steeds nu koop ik niets meer maar dan krijg ik weer een mailtje van kleertjes.com en dan ga ik toch even kijken en ja dat moet ik dan eigenlijk niet doen!
Ja ze had er de hele nacht niet van geslapen, beetje overbezorgd Slapen gaat redelijk, met omdraaien schiet soms ineens m'n rug vast, echt pijnlijk! Maar heb er niet altijd last van. En nu dan weer het zuur, maar vooral op rechterzij. Hihi eigenlijk moeten we niet meer kijken inderdaad Waarschijnlijk krijgen we ook nog wel hoop kleertjes! Maar het is zo leuk Al die schattige setjes
Even een vraagje tussendoor. Stijgt jullie bloeddruk ook? Mijn bloeddruk was al de hele zwangerschap stabiel en nu opeens gaat het stijgen. Niet veel, maar het viel me wel op.... Kleertjes kopen: ik probeer nu zoveel mogelijk de winkels te vermijden. En Noppies vind ik echt een stoere merk. Bij Sem ook veel van Noppies gekocht. @Elvina: heerlijk zo'n moeder! @Char: leuk om te weten dat het niet al te lang meer zal duren.
Hey meiden,.. Ik begin het ook behoorlijk zat te worden hoor, bijna 35 weken zwanger nu en de kids zitten vol spanning (12 en 5 1/2). Morgen (maandag) hoor ik van het ziekenhuis wanneer deze kleine meid gehaald gaat worden. gezien het feit dat ik een natuurlijke bevalling wegens gezondheidsproblemen niet aankan. De dikke pijnlijke voeten, de slechte heupen, de dikke onhandige buik zeg ik dus wel in 4 weken gedag... Alle meiden die op hun laatste lootjes lopen succes!!! en klagen mag......!!!! Liefs Suuz
hier nog geen veranderingen het rommelt de ene dag dan weer niks, wel een drukkend gevoel vanonder en in mijn buik en als de kleine beweegt auwww doet overal pijn soms spant mijn buik zo dat ik denk dat hij gaat scheuren lol. pffff ben zo ongeduldig wanneer gaat het nu gebeuren, bij mijn andere hebben ze het opgewekt...
@brownsweeteyes: laat je het even weten wanneer ze gehaald wordt? @belgischemama: de eerste van mij moest ook gehaald worden. Dus ik ben benieuwd hoe het dit keer gaat. @de rest: langer dan een paar weken duurt het niet meer. Yippie!