@char Het is bijna woensdag! Is ook wel een leuke gedachte ergens toch? De kleine komt misschien dus gewoon eerder en dan weet je ook wanneer @Laika Dat heb ik dus ook, die billen in mn ribben, super vervelend. De kleine doet het ook nog op van die momenten dat je denkt Serieus??? (tijdens het eten) @browneyes Er wordt gezegd dat je je buik gaat missen na de zwangerschap, nou daar kan ik me niks bij voorstellen! Ben het ook zat hoor Die dikke buik, vooral bij het schoenen aantrekken, wat zit dat in de weg zeg. Ook fijn voor jou dat je weet wanneer ze de kleine halen! Nou heb mijn tentamen gehaald ! Normaal met hele hoge cijfers, maar deze keer was het een 6,2 en was er helemaal tevreden mee. Komende vrijdag het laatste tentamen en dan geen schoolzaken meer voor een tijdje. Vanochtend vond ik bij het vegen een dikke prop slijm. Hij zat me daar zo viezig aan te staren en toen besefte ik opeens: Dat is waarschijnlijk de slijmprop!!! Weet niet waarom, maar werd er wel blij van haha Is toch een teken dat de boel aan het voorbereiden is
Laika, vervelend dat je bloeddruk stijgt! Hier geen last van.. Spannend Suuz! Hopelijk kun je de kleine snel vasthouden! Zal vast niet gebeuren hoor dat je buik scheurt Belgischemama Afwachten inderdaad wanneer het gaat komen Gefeliciteerd met je cijfer Linana! Spannend, de slijmprop! KAn ook nog weken duren volgens mij maar ik zou er ook blij van worden Hier verder geen nieuws! Af en toe wat buikkrampen en verder niks. Droomde afgelopen nacht dat m'n vruchtwater was gebroken, was echt een realistische droom Werd daarna helaas echt wakker haha! En als we toch mogen klagen, voel me zo eenzaam M'n mams is de enige die langskomt enzo en toevallig van het weekend m'n zus maar die laat verder ook niks horen. Ben al 3 weken thuis en van schoonfamilie hoor ik helemaal niks, geen belletje smsje of krabbel.. Naja zal wel aan de hormonen liggen Ben benieuwd wanneer m'n pakketjes met kleertjes aankomen Moet ik ze hier showen? En ik ga zo op zoek naar babyfoon. Wil er graag 1 met camera. Weten jullie welk merk? Heb er dus echt geen verstand van.. Fijne dag allemaal dames!
@ Elvina tuurlijk mag je ff klagen! Daar is dit voor toch haha Lijkt me echt vervelend Eenzaam voelen, hopelijk komt daar snel wat verandering in! Uiteraard ff de kleertjes showen Hartstikke leuk! En babyfoons.... ja daar heb ik dus net zoveel verstand van als jijzelf haha, helemaal niks. Dus misschien dat iemand anders je daarmee kan helpen.
Goedemiddag! Hoe is et hier? Nog geen beeb hier, maar wil zooooo graag bevallen. Heb veel last van een zenuw in mn been en bizar maagzuur...bleghhhh..
Wij hebben de babyfoon van Luvion...echt een heel goed ding. Hebben nu een tweede camera erbij voor beebje nr 2.
Haha bedankt dat ik mag klagen voel me toch al gauw een zeur Luvion las ik meer positieve verhalen over. We krijgen een babyfoon van collega's van m'n man, die hebben geld verzameld voor ons trouwen van vorige maand. Maar we hadden nog steeds niks doorgegeven. We hebben nu een Alecto gevraagd, die had ook veel positieve reacties dus ben benieuwd Chicken1975 ik kan met je meepraten hoor. Hier ook het zuur en vaak last van benen, heel vervelend! Owja, had nog zoiets raars afgelopen nacht.. Werd rond 4 uur wakker en had zo'n honger dat ik niet meer kon slapen. Ben naar beneden gegaan en heb een bak verse ananas opgevreten.. Heb in al die maanden nog niks van die fratsen gehad. Maar m'n man had veel lol toen ik hte hem vanmorgen vertelde
@ Linana,Wat fijn dat je je tentamen gehaald hebt! Indd goed teken als je de slijmprop verloren bent al kan het indd ook nog eventjes duren maar hoe dan ook is het zoooo Spannend!!!! Ben erg nieuwsgierig naar woensdag hoop zo dat hij me niet meer te lang wil laten lopen...Maar aan de andere kant is het toch niet zo lang meer gelukkig! @ Elvina,Je mag zeker klagen hoor,Ik kan me dan goed voorstellen dat je je dan eenzaam voelt...Dikke knuffel! En natuurlijk mag je de kleertjes hier showen...Nee niet mag MOEt hihihi.... @ Chicken,Vervelend dat maagzuur he? Ik heb ook van die lastige benen...Hoop dat jullie kleintje snel komt voor je! Betreft babyfoon wij krijgen er 1 van mijn ouders van Alecto...
haha Elvina Gelukkig heb je die fratsen nu pas en niet de hele zwangerschap. En het was maar ananas Nog gezond ook! Ik ga zo met mn vriend naar het gemeentehuis om eindelijk het kindje te laten erkennen, daar hebben we al die maanden dus geen tijd voor gehad. Eindelijk wat rust op dat punt! Nu de rest nog. Mn pa belde vanochtend ook, we gaan dus zondagochtend om half 9 beginnen met verhuizen Ik zei tegen mn moeder: wat een malloot joh! Zo vroeg....
Bedankt en knuffel terug Oh dat is vroeg op de zondagochtend haha! Ik heb het vanmiddag druk gehad met nog wat spulletjes wassen enzo Had wat spulletjes van een nicht overgenomen maar vind het wel zo fris om die nog even te wassen. En ik heb net foto's van de babykamer in het babykamertopic gezet Echt prachtige kamertjes staan daar! Denk ook steeds van nou had ik dat maar bedacht haha!
Nog even extra spam. De eerste 2 pakjes heb ik ingepakt in m'n 'vluchttas' voor als ik eventueel naar het ziekenhuis moet. Het pakje van Lief ook maar denk dat ik die te donker vind als eerste pakje
@Elvina Ik vind juist het pakje van Lief! het leukst Ik ben wel van de leuke felle kleurtjes. De andere pakjes zijn ook leuk, heel schattig en meisjesachtig (op sommige momenten is het toch jammer dat ik me niet mag uitleven met roze haha) Heb net de liggingsecho gehad, de kleine man ligt er klaar voor Ook heel veel foto's meegekregen, super leuk weer. Ik heb ook echt zoveel spullen aangetroffen die of weggegooid moesten worden of zo marktplaats op konden. Dat is wel het nadeel aan verhuizen, alles uitzoeken haha
@Elvina: wat leuk allemaal! Ik vind dat pakje van Lief ook erg schattig! @Linana: leuk hé nog zo'n echo! Hier ook druk met opruimen/wassen/kleren opvouwen/shoppen/schoonmaken/hamsteren. Héérlijk! Vandaag naar de kapper geweest, dus ik ben ook mooi voor de foto's straks.
Het is FEBRUARI!!!!! Wat er ook gebeurt: deze maand ga ik bevallen (ik hoop jullie ook). Alleen nu even niet, want daar is het te koud voor.
Trouwens even een vraagje: Die slijmprop, kan je die ook in delen verliezen? Want maandag vond ik een prop flubber en vandaag weer, maar iets kleiner. Beide keren was het gelatine achtig, doorzichtig van kleur en zonder bloed ofzo erin.... Maar ik begin me nu sterk af te vragen of het wel echt van de slijmprop is
Bij mij heeft mijn slijmprop er 3 dagen over gedaan... wat een troep haha!!! En dan dacht ik dat het over was nee hoor hup stond ik volgende ochtend onder de douche en daar was t weer! Maarja was alweer vorige week.... geen actie hier. Moet nogsteeds bloeddruk in de gaten houden wordt elke 3 dagen gecontroleerd op onderddruk, eiwitten in urine en vocht vasthouden. Succes dames!