Hallo dames, Wij zijn zwanger Maar hebben en kunnen er spijtig genoeg nog niet ten volle van genieten. Ik ben momenteel 17 weken zwanger maar heb al veel 'meegemaakt' waardoor we nog niet gerust zijn. Van mijn 12 weken ofz heb ik al elke week bloedingen gehad, steeds weer de schrik of alles goed ging. Met de nekplooimeting kwam ook nog eens bij dat ons Prutske een verdikte nekplooimeting had... Op 15 weken normaal voor een punctie. Maar door toen recent bloedverlies gehad te hebben mocht het niet doorgaan of dit kon de druppel voor ons prutske geweest zijn. Terug 2 weken moeten wachten. Nu maandag dus de punctie gehad. Nu hopen we dat die goed verloopt met dat er nog bloed in het vruchtwater zat =( Met veel geluk hebben wij morgen al meer nieuws.. We duimen ='(
Jeetje cinneke heftig. Hoop het beste voor je en probeer in je kleintje te geloven. Hoop dat het nieuws niet te langs op zich laat wachten.
Jeetje wat naar voor jullie zeg.. Hoop dat alles goed komt voor jullie en jullie kleintje... sterkte!
Heel heftig, ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat jullie gewoon een gezond kindje ter wereld mogen brengen .
Jeetje wat naar.. Kan me goed voorstellen dat je nog niet echt kan genieten. Sterkte! Heb je vandaag de uitslag gehad?