Telt deze test als negatief?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door AltijdBlijvenDromen, 23 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AltijdBlijvenDromen

AltijdBlijvenDromen Actief lid

9 nov 2019
    153
    85
    28
    Vrouw
    Hallo!

Ik had het in mijn NOD-clubje ook al gevraagd maar ik blijf er mee in mijn hoofd zitten dus ik dacht ik vraag het hier nog eens waar meer mensen het zien.

Ik ben vandaag 12dpo, en heb mijn testen tot nu toe negatief getest. Vanmorgen wilde ik een test doen, ik dacht dat ik een clearblue early test deed maar toen ik de test open deed zag ik dat ik een ‘oude’ test vast had waar een plusje op komt als je zwanger bent. Met oud bedoel ik van enkele maanden geleden en ik kan me de gevoeligheid niet herinneren. Dus heb ik tegelijk maar mijn digitale gedaan die ik eigenlijk bewaarde voor als het zover zou zijn (die zou van 6 dagen voor je menstruatie zwangerschap kunnen zien).

Lang verhaal maar heb ze dus beide gedaan. De digitale gaf negatief aan dus heb de andere niet bekeken, maar toen ik er een uur later langs liep stond er wel een dunne streep. In de andere groep stond dat dit een pennenstreep is en dus negatief. Klopt dat, of is er nog hoop? :$ CB02B762-2B94-4C9A-925B-2DFC0040E3B9.jpeg FD2CAFF0-9E01-4AC2-8F31-C5CB9FEB87E4.jpeg

2. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.134
    3.212
    113
    Vrouw
    Helaas is de onderste test een rot test. De teststreep moet even dik zijn als de controlestreep en dat zie ik helaas niet. Na een uur is de afleestijd sowieso verstreken en dan kan er sprake zijn van een indroger. Heel vervelend. Dus testen alleen bekijken binnen de afleestijd. Is er een reden waarom je deze ronde hebt getest? CB is best prijzig en de onderste test dus bekend om pennenstreepjes. Beter kan je testen kopen met roze inkt (dus Kruidvat 2 voor 5, AH 2 voor 10 euro of Sensitesten).

3. AltijdBlijvenDromen

AltijdBlijvenDromen Actief lid

9 nov 2019
    153
    85
    28
    Vrouw
    Ik had dus niet meer gekeken binnen afleestijd omdat die andere negatief aangaf, wist niet dat deze testen zo’n streepjes zouden geven. Het streepje is wel iets dikker dan op de foto, maar niet heel veel dikker.

Ik heb heel erge testdrang. Deze ronde heb ik twee knallende ovulatietesten gehad, zo’n goede heb ik nog niet gehad, vandaar dat ik nu zeker weet dat alles goed zat qua timing en is mijn testdrang groter dan de vorige rondes. Ik heb wel een paar testen van de Kruidvat nog liggen. Ik ga proberen nu te wachten tot aan mijn NOD voor ik weer test.

Bedankt voor je reactie! Dan weet ik iig zeker dat deze test helemaal niks is :) Helaas :(

4. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Dit is helaas een negatieve test i.v.m. de pennenstreep. Verder sluit ik me aan bij de reactie van mijn boven buurvrouw.

Deel Deze Pagina